2010. augusztus 26., csütörtök

A szemhéj részei

Irkálok én itt össze-vissza mélyítővonalról és külső v-ről, de talán nem mindenki számára egyértelmű, hogy ezek pontosan mik is és hol találhatók. Ez a gondolat ihlette ezt a bejegyzést. Úgy gondoltam, legegyszerűbb, ha egy (két) képen mutatom meg nektek a különböző, sminkelés szempontjából fontos területeket, hogy legközelebb nyugodtabb szívvel írhassam le, melyik színt vittem fel a külső V-be.
Ezt a két ábrát már rég lementettem a gépemre, és annyira jók, világosak, érthetők, hogy inkább ezeket osztom meg veletek ahelyett, hogy megmutatnám profikkal vetekedő Paint tudásomat.  Igaz, angolul vannak, úgyhogy azért egy kis magyar nyelvű magyarázatot készítettem hozzájuk lejjebb.




brow bone = szemöldökcsont
crease = mélyítővonal
lid = mozgószemhéj
outer V = külső V
waterline = vízvonal

Nincsenek megjegyzések: