2010. május 16., vasárnap

Nicole Scherzinger által inspirált smink (barna - fekete füstös szem)

Sziasztok! Kim Kardashian mellet a Pussycat Dolls-os Nicole Scherzinger sminkjeit is imádom, úgyhogy úgy gondoltam, megpróbálom elkészíteni az egyiket. Nicole-nak szinte mindig füstös a szeme, és az is általában barnás színű, a száján feltűnésmentes, sötétebb bézses árnyalatokat visel, és a bőrének mindig gyönyörű fénye van.. egyszerűen tökéletes. :)

Hey guys! Here's another celebrity inspired look, this time I was inspired by Nicole Scherzinger. I love love lovee her signature makeup style with smokey eyes (brown, usually), nude lips and beautifully glowing skin.

Az ötletadó kép / inspiration picture


Képek a sminkemről és a használt termékek listája a tovább után.

See my take on the look and the list of products used after the jump.
 (kicsit elbénáztam a szempillákat a jobb szememen:D / totally screwed up the lashes on my right eye lol)


Amit használtam / Products used:

Arc / Face:
  • Dior Skinflash - szem alá és szemöldök alá / under the eye and under the brow
  • Max Factor Lasting Performance alapozó
  • Astor Anti Shine púder
  • Avon Arabian Glow bronzosító gyöngyök - kontúr
  • Miss Sporty pirosító / blush - 014 Queen (már nem lehet kapni sajnos)
  • Essence All Over Shimmer - a legvilágosabb szín kiemelőként az arccsontra és a szemöldök alá / only used the lightest colour to highlight
Szem / Eyes:
  • IsaDora szemhéj alapozó - primer
  • Essence metál fényű krémes szemhéjfesték alapnak - 01 gotta have színben (cream eyeshadow with metallic shine)
  • Fekete szemhéjpúder a szempillák közelébe felvíve, felfelé eldolgozva / black eyeshadow applied near the upper lashline, blended upwards
  • Sötétbarna szemhéjpúder, hogy még jobban eldolgozzuk felfelé a feketét / dark brown eyeshadow to blend the black out better
  • Világos barnával a sötétbarnát dolgozzuk el felfelé / blend the dark brown out with a light brown colour
  • Highlight
  • Fekete szemceruza / black eyeliner
  • Műszempilla - az előző bejegyzésben mutatott 2.; nem igazán tetszik így feltéve
  • Spirál 
Száj / Lips:
  • Vékony réteg alapozó (thin layer of foundation)
  • NYX Megashine Lipgloss - Natural
     
    Ennyi, remélem tetszik nektek! :) Ha van rá igény, szívesen csinálok egy step-by-step képsorozatot, csak most arra már nem volt időm.

    5 megjegyzés:

    barbi írta...

    fú nagyon szép :) kár, hogy nekem nem áll jól így barnával (szürkéskék szemhez, szőke hajhoz)
    ja és elnézést, most találtam rá a blogodra, azt hiszem, kommentelgetni is fogok :)

    és lenne egy kérdésem: az alsó szempillasornál amikor kihúzod, mármint ott a szemedhez közel, neked nem folyik le? én bármilyen szemceruzával csinálom, mindig elmászik és mázolgathatom újra =/

    suzie írta...

    Szia! Először is köszi:) Nagyon szeretem a kommenteket, úgyhogy nyugodtan írj! :))

    hát őszintén szólva de, lefolyik. Nekem általában a külső sarokban szokott "kimászni". Szerintem egyébként bármit is használsz oda, csak idő kérdése, hogy elfolyjon valamerre, de nekem eddig a NYX Jumbo Eye Pencil-je tűnt a legtartósabbnak, meg ennek a színe is intenzívebb azon a részen. Sokan esküsznek a vízvonalra a zselé/krém állagú szemhéjtusokra, én még nem próbáltam, mindig elfelejtem.:D De igyekszem észben tartani, és majd beszámolok róla :)

    suzie írta...

    Még eszembe jutott, hogy talán az is tartósíthatja, ha a ceruza tetejére teszel egy kis szemhéjpúdert.

    barbi írta...

    a szemhéjpúdereset kipróbálom, köszi a tippet :)

    Smuci írta...

    Látom, hogy ezer éve írtátok ezeket a kommenteket, remélem nem haragszotok, ha kicsit megkésve folytatom a beszélgetést. :D Szóval én fekete kontúrhoz csakis matt fekete szemhéjpúdert használok, sosem ceruzát. Jelenleg Manhattan Mat Effect mat black szemhéjpúderét használom, és vékony szivacsos applikátorral viszem fel. Sosem folyik el, csak kicsit lekopik nap végére a szemem külső sarkában. De szerintem ez a legjobb.