2010. június 1., kedd

Vélemény - Helia D Aquaboom mélyhidratáló arcgél

Már egy ideje keresem a megfelelő hidratálót az arcomra. Na nem mondanám túl aktívnak ezt a keresést, nem próbálgatom a különféle krémeket agyba-főbe, inkább várom, hogy valahol valahogy ráleljek a tökéletesre. (Ami hát lássuk be, így nem túl valószínű.) Nemrég Lumena blogján olvastam egy bejegyzést erről a Helia D Aquaboom nevezetű hidratáló arcgélről, ami alapján nagyon ígéretes kis terméknek tűnt, úgyhogy adtam neki egy esélyt.
Őszintén szólva magamtól kétlem, hogy egyáltalán eszembe jutott volna Helia D  márkájú terméket vásárolni, mert bennem nagyon erősen megmaradt, hogy ez ilyen "anyu-krém", ugyanis anyukám tizenx évvel ezelőtt jó néhány Helia D krémet használt. Ahogy a csomagoláson is látszik, igyekeznek a fiatalabbak felé fordulni, de ha minket akarnak új célcsoportnak, akkor nem ártana valahogy ezt kommunikálni is felénk (az ő érdekükben).

(kép: Google)

Vélemény a tovább után.




Mit ígérnek?

"Az Aquaboom a bőr zsírtartalmának növelése nélkül pótolja a hiányzó nedvességet, ezáltal csökkenti a túlzott faggyútermelés kockázatát és annak mellékhatásait.
Hatása:
- Gyors felszívódásának köszönhetően azonnal pótolja az arcbőr elveszített nedvességét.
- Növényi antioxidánsai segítik az ártalmas szabad gyökök megkötését.
- Revitalizál, szabályozza a vízháztartást és növeli a bőr feszességét.
- Csökkenti a transzepidermális vízvesztést, erősíti a bőr védelmi funkcióit.
- Véd a bőr öregedését okozó UV sugarak ellen."

Csábító, már amelyik részét értem...

Vélemény

Először vegyük a csomagolást. Nagyon tetszett a kis csőrös megoldás a tubuson - először. Van maga a csőr, ami lyukas, tehát amin a gélnek kellene kijönni, és azon még van egy szintén csőr alakú kupak. Nekem ezt a kettőt egyszerűen nem sikerül egymástól elszakítani, ha csavarom a kupakot jön az alsó csőr is. Már vagy százszor próbáltam, mind hiába. Lehet, hogy én vagyok a béna, vagy van valami trükk, ha ez így van, könyörgöm írja meg valaki, mert megőrjít! Persze így is használható, úgyhogy megpróbálom túltenni magam ezen a kis kudarcon.

Maga a termék könnyed, tényleg vizes állagú, és vannak benne pici kék "buborékok", amikről Lumena blogjáról tudom, hogy vitaminkapszulák. Jól hangzik, de kár, hogy nincs benne több ezekből, mert egy nagyobb borsónyit kinyomva gyakran egy ilyen sem úszik ki a tubusból. A hidratáló illata nagyon finom, sokáig gondolkodtam, mire is emlékeztet, mire az előbb beugrott, hogy a régi rágógumikra, amikhez a tetoválások voltak. :)) Az arcra felkenve kellemes érzést ad, tényleg kiválóan hidratál. Viszont nem biztos, hogy egyet értenék azzal a kijelentésükkel, hogy minden bőrtípusra alkalmas. Nekem kombinált bőröm van, ami télen kicsit szárazabb lesz, nyáron pedig kicsit zsírosabb. Két-három hete vettem meg ezt a Helia D terméket, és bevallom, nem sokszor tudtam használni. Nekem ez a melegebb időben túl sok lenne napi hidratáló krémnek az arcomra, szóval csak akkor használtam, ha valamiért szárazabbnak éreztem az arcom, olyannak, amin az amúgy használt Nivea Visage Young Control Shine krémzselé már nem tud segíteni. Nagyon kíváncsi vagyok viszont, hogy télen hogy fogok hozzáállni az Aquaboomhoz, mert el tudom képzelni, hogy akkor jóval gyakrabban fogok nyúlni érte. Úgyhogy simán lehet, hogy visszatérek még erre néhány hónap múlva.

Összességében semmiképp sem mondanám, hogy egy rossz termékről van szó, mert a fő dolgát, a hidratálást kiválóan elvégzi. Akinek szárazabb a bőre, annak szerintem akár napi szinten is hasznos lehet, de azért én sem bánom, hogy megvettem, mert van mihez fordulnom, ha valamiért nagyon száraznak érezném a bőröm. Viszont a csomagolásáról nagyon hiányolom, hogy nincs feltüntetve, hogy hányas SPF-et tartalmaz. Nagyon hangsúlyozzák, hogy UV védelemmel van ellátva, na de cseppet sem mindegy, hogy mennyire erőssel!

11 megjegyzés:

Maggie írta...

én is így vagyok a hidratálóval mint te..mindig várom h odajöjjön hozzám a tökéletes:Dde tudom h kéne :S na mindegy hát nekem nem csinált kedvet,mert én is az a fajta vagyok aki nyáron nem kedveli az ilyesmiket..:S

Maggie írta...

amúgy rájöttem h elég addiktívak ezek a blogok:DD

Névtelen írta...

Én helia-d krémeket használok és szerintem teljesen jók!

suzie írta...

nekem mondod.. :D túl sok blogot olvasok :D

suzie írta...

Kinga, leírod, mik váltak be neked? Teljesen nyitott vagyok rá, hogy kipróbáljak tőlük mást is!:))

Névtelen írta...

Két fajta arc krémet használok.
1. arckrém száraz bőrre
2. hidratáló éjszakai krém

Az a jó bennük,hogy viszonylag hamar felszívódnak.Meg jó érzés meg a csomagolás is praktikus,mert az utolsó kis krémet is kitudod szedni belőle...1 dolog ami nem tetszik: az illatuk.
Bár ez elég elhanyagolható tényező szerintem.
Szóval Én csak ajánlani tudom mindenkinem.

Maggie írta...

lehet csak én vagyok ezzel így,de nekem tök fontos h jó illata legyen a cuccnak amit magamra kenek..sőt kb ez alapján választok(lehet hiba és ezért nem találok jót:D) de aminek nem tetszik az illata azt én spec nem tudnám elviselni magamon:(

Névtelen írta...

Egy szinten egyetértek veled,de nem bűzös cucc azért:)
Olyan nagymamás.

Lumena írta...

Sajnálom, hogy nem oylan hatásos ez a gél számodra, érdekes, hogy nekem télre még ez is kevés lenne, pedig vegyes bőröm van.A barátom megkéredzte hogy mi ez a vizipipa ( dohány) szag, miután bekentem magam ezzel a géllel. :D

3m3s3 írta...

hát ez egy vicc, de a pasim jött rá, miközben lopkodta az arckrémem (engedéllyel, természetesen) :D
nem kell a tubus tetejét levenni, csak kattanásig elfordítani, akkor nyomható belőle a krém a "csőrön" keresztül, mert ez tk. nem egy plusz kupak a csőrén ...
ezt a csomagolást tuti vmi mérnök tervezte ... :O)
no comment

suzie írta...

ááá tényleg!:D Hát erre sosem jöttem volna rá magamtól:D köszi az infót :)