2011. február 4., péntek

Vélemény / teszt - Max Factor szemhéjpúderek

Három szemhéjpúdert kaptam a Max Factortól még múltkor, sajnos kicsit le vagyok maradva, és csak most volt időm tesztelgetni őket. Egy Colour Effect triot, egy Colour Effect monot és egy Colour Effect dip-in szemhéjpúdert fogok nektek bemutatni.


Több képért és a véleményekért katt a továbbra!




Max Colour Effect Mono szemhéjpúder - Silver Dust

Amit a Max Factor mond róla: "A Max Colour Effect Mono szemhéjpúder palettájában 12 ragyogó árnyalat közül választhatsz, amellyel természetesen visszafogott, illetve drámai hatású sminket is varázsolhatsz. Látványosabb hatás érdekében az egyes árnyalatokat egymással keverve alkalmazd, vagy az erőteljes színhatás eléréséhez használd önmagában a színeket."

Max Colour Effect Mono szemhéjpúder - Silver Dust

Pigmentáltságát tekintve abszolút meg vagyok elégedve ezzel a szemhéjpúderrel. Könnyen felveszi az ecset, jól el lehet dolgozni. Alapvetően elég csillámos, de amint láthatjátok lent, felvitel közben szinte az összes csillám eltűnt belőle. Kipróbáltam mellette benedvesített ecsettel is, és a különbség elsősorban pont a csillámokon látszik meg - vizesen benne maradt az összes.

Max Colour Effect Mono szemhéjpúder - Silver Dust
 szárazon/vizesen

Max Colour Effect Trio szemhéjpúder - Pajama Party

Amit a Max Factor mond róla: "A Max Colour Effect Trio szemhéjpúder speciálisan kifejlesztett formulájának köszönhetően szárazon és nedvesen is használható attól függően, hogy lány, természetes külsőt vagy drámai hatást szeretnénk elérni. A színharmóniákat sminkmesterek válogatták össze, melyeket egymással keverve, illetve külön, merész kontrasztokat létrehozva is alkalmazhatunk."

Max Colour Effect Trio szemhéjpúder - Pajama Party

Világos, matt színek? Félve próbáltam ki. A félelmeim pedig sajnos be is igazolódtak. Ránézésre imádtam ezt a triót, ezek a pasztell színek tökéletesek tavaszra. De erős kétségeim voltak azt illetően, hogy milyen pigmentáltságot sikerült összehozni neki, ugyanis ezek a világos pasztell színek, főleg ha mattak, még a drágább márkáknak is gyakran gyengére sikerülnek. Sajnos valóban nem valami pigmentált ez a három szín sem. Hiába szó szerint már kapartam is őket az ecsettel, alig tudtam kihozni belőlük valamit. Vizesen is próbálkoztam velük, nem lett sokkal jobb az eredmény. Sajnálom a dolgot, mert nagyon szerettem volna szeretni ezt a terméket, ritkán látni ilyen színeket drogériában kapható márkák kínálatában.

 Max Colour Effect Trio szemhéjpúder - Pajama Party

Még a kék a legelfogadhatóbb, amint látjátok, a zöld pedig a leggyengébb. Ezt a színerősséget is több ecsetvonással tudtam csak elérni.
Úgy érzem, hozzá kell tennem, hogy ha van olyan színösszeállítás, ami ránézésre tetszik, akkor ha van rá lehetőség, teszteljétek az üzletben, ha nincs, keressetek rá neten képekre, színmintákra, mert szerintem csak ez az egy ilyen kis halvány. Én is rákerestem többre, és szemmel láthatóan sokkal intenzívebbek. Példa

Max Colour Effect Dip-in szemhéjpúder - Bronzed Glow


Amit a Max Factor mond róla: "A Max Colour Effect Dip-in szemhéjpúder finom, szivacsos végű applikátorral rendelkezik, amellyel könnyen felvihetjük a por állagú púdert a szemhéjra, mely összetevőinek köszönhetően a felvitel után ragyogó, élénk színű sminket varázsol."

Max Colour Effect Dip-in szemhéjpúder - Bronzed Glow

Ez a kis mártogatós szemhéjfesték nagyon tetszik, szépen pigmentált és könnyű vele dolgozni. Igen, könnyű ezzel az applikátorral dolgozni, főleg a mozgó szemhéjon. A mélyítővonalban már azért mindenképp menjünk át a vele felvitt festéken egy árnyékoló ecsettel is a tökéletes füstös hatásért. Nagyon kíváncsi vagyok a többi színre, különösen erre a türkizes árnyalatra, olyan szépnek tűnik! (Plusz jó benne, hogy nem tartalmaz talkumot!)
Ami mondjuk számomra kicsit zavaró benne, hogy nem látom, mennyi por van a kis tartóban.

Max Colour Effect Dip-in szemhéjpúder - Bronzed Glow

Próbáltatok már szemhéjpúdereket a Max Colour Effect termékcsaládból? Mik a tapasztalataitok?

Megjegyzés: A termékeket tesztelésre kaptam a Max Factortól, a fent leírtak teljes mértékben a saját, őszinte véleményemet mutatják be.

11 megjegyzés:

mesike6 írta...

mesike6 néven vagyok fenn

Babus írta...

Én ma néztem ezeket, de már az áruk elrettentett...valahogy egy max factor mono szemhéjpúderért nem adnék ki 2200 Ft-ot. Végül nem is nagyon próbálgattam. ( azért se, mert tele volt a kezem, csak berohantam valamiért és megakadt a szemem rajtuk, de leginkább a száj filc színeit néztem meg )

Frances írta...

Nekem eddig valahogy sosem jutott eszembe szemhéjpúdert nézegetni a MF pultnál, őszintén szólva ezután sem fogok szerintem. Te mit kedvelsz leginkább a termékeik közül?

Frances írta...

Elfelejtettem megkérdezni, hogy az utolsó képen mi az a kis lepergett türkizes por a kezeden? :)

suzie írta...

Frances: én az alapozójukat szeretem a legjobban, a Lasting Performance-t, már évek óta azt használom, nem tudom hányszor vásároltam újra.. Tartós, közepes-erős fedésű, de lehet szánok neki már egy posztot :)

Az a türkiz por szerintem a Moda I-shine kék szemhéjpúdere, nemrég írtam róla, azt hiszem random haul volt a bejegyzés neve

A. írta...

Próbáltam,de nem igazán jöttek be,nekem főleg a színekkel van bajom,ahogyan te is írtad,nem eléggé pigmentáltak vagy egyszerűen csak használhatatlanok.Meg ennyi pénzért veszek más márkát. Szemhéjpúderek terén az Essence,a Manhattan és a Bourjouis jött be eddig.Mondjuk én csak a natúr/földszínek/arany/bronz skálán válogatok.

A. írta...

A Lasting performance alapozó pedig tényleg nagyon jó,én csak azért nem tudom megvenni,mert nálunk a legvilágosabb árnyalata nem kapható,múltkor rá is kérdeztem,erre közölték,hogy hát bocs,de az ide nem jut el..:D
Az összes kedvenc alapozóm túl sötét a Vichí-t kivéve,nagyon bosszantó..

suzie írta...

Igen, tényleg nagyon kevés szín kapható belőle nálunk, bár régebben több volt, például volt 102-es, most meg talán 104-nél kezdődik? Én most 106-ost használok, de régen nagyon fehér voltam és Angliában vettem 101-est is, azt hiszem az a legeslegvilágosabb, esetleg ebayen érdemes lenne szétnézned, hátha van :)

Maditta írta...

Ez a bejegyzésed nagyon jókor jött. Mert éppen most készültem megrendelni a Max Colour Effect Trio szemhéjpúder - Pajama Party-t. Mert rßnézésre gyönyörű pasztellszínek, de ha valóban ilyen nehezen lehet valami színt kipréselni belőle, akkor inkább kihagyom.

Ms.Xixin írta...

a csomagolásban nagyon szépen néz ki,de ahogy láttam a képen,elég gáz lehet ezzel a színnel(kel) dolgozni,kár,pedig tényleg szépek lennének.

Frances írta...

Akkor várom a bejegyzést (ha lesz), én még régebben csekkoltam, de csak annyira emlékszem, hogy az volt a benyomásom, ez inkább alkalmi alapozó, nem olyan könnyű mindennapi.

Ami nekem a legnagyobb kedvenc, az a Masterpiece Max spirál, szerintem hasonlíthat ehhez az Xperience keféje az alapján, amit az új vidiben mondtál. Ilyenkor mindig jön a dilemma, hogy próbáljam az újat, vagy maradjak a megszokott bevált darabnál...