2011. április 16., szombat

MAC Lustre Drops - Az univerzális must-have termék nyárra

Imádom a highlightereket, szerintem ezek a legszebb a sminktermékek. Mind ránézésre, a csomagolásban gyönyörűek, mind a bőrre történő felvitelkor. A hatásukat is imádom, egyszerűen életre keltik azt a területet, ahova az ember egy kicsit is tesz belőlük. Már a tavaly nyári To The Beach kollekcióban is kapni lehetett a Lustre Drops nevű terméket, ami tulajdonképpen egy folyékony highlighter, vagyis kiemelő, mostanra viszont állandó termékké váltak a MAC kínálatában. Kétféle színben kapható, egy rózsaszínesebb és egy arany változatban. Általában arany párti vagyok, de ez túl sötét volt nekem, úgyhogy én a rózsaszínest választottam, ami a Pink Rebel nevet viseli, és egyébként szintén enyhe arany fénye van. Imádom, mióta először feltettem magamnak, gyönyörű és rengetegféleképpen lehet használni!


Több kép és vélemény a tovább után.




Ahogy említettem, ez egy folyékony highlighter. Csillámok hála az égnek nincsenek benne, csak egy selymes, lágy fényt kölcsönöz annak a területnek, ahova felvisszük. Én szinte mindig teszek belőle a szemöldököm alá, és elég gyakran kerül az arccsontomra is. Bulis sminkeknél az orrnyergemre is teszek egy picit, valamint a felső ajkaim közepére (a kupidó ívre). Ha a vállaink szabadon vannak, akkor a kulcscsontunkat is kiemelhetjük néhány cseppel.
Aki ragyogóbb bőrre vágyik, az keverhet egy kicsit az alapozójába és/vagy a testápolójába is. Ha szép barna leszek, biztos, hogy én is kipróbálom a testápolós verziót. Egyébként erősebb sminkekkel és magában is megállja a helyét, szóval abszolút napi szinten használható termékről van szó. 


Én leginkább ujjal viszem fel, kivéve alapozó fölé az arccsontra, ilyenkor eddig a MakeupGeek Cheek Highlighterrel csináltam, de nem igazán jött be rá, leváltom majd egy tömörebb ecsetre.

MAC Lustre Drops - Pink Rebel eldolgozva

A tégely 18 ml highlightert tartalmaz, az ára pedig  5000 Ft, de én a 20%-os kedvezménnyel 4000-ért vettem. Szerintem teljes mértékben megérte, még az eredeti árát sem sokallom érte, úgy gondolom nagyon sokáig elég lesz még ilyen gyakori használat mellett is.


Egyébként a JOY napokon is lesz kupon a Douglasba, szóval az Alleeban a MAC termékeket megint 20% kedvezménnyel lehet majd megvásárolni!

Ti használtok highlightert? Mi a kedvenc terméketek?

9 megjegyzés:

Anna írta...

Ez nagyon szép! És szerintem nagyon jó áron van. Mennyire tartós?
Én az elmúlt időben kaptam rá a highlighterekre :) valahogy olyan egészségesnek tűnik az ember arca tőle :)

suzie írta...

Abszolút tartós, csak a felkenés állapotában folyékony, utána megszárad és ott marad a bőrödön, amíg le nem szeded :)

Petra írta...

kell kell kell !
bár gondolom a legjobban tényleg egy szép barna bőrön mutat jól, de ebbe most annyira beleszerettem, hogy mindenképp beszerzek egyet :)

suzie írta...

Én most nem vagyok valami barna, de szerintem így is szépen mutat :)

Christy írta...

Sajnálom, hogy nálunk nem lehet kapni, mert tuti beszerezném. Annyira tetszik rajtad. Olyan kis üde a smink tőle :)

Tímea írta...

Most tok jol erzem magam, hogy nekem ez mar megvan es nem kell sovarognom utana :D en meg nem hasznaltam, majd inkabb nyaron akarom a testemre, de lehet h kiprobalom az arcomon is. :) JOY napokon is bevetjuk magunkat a mac-be Zsuzsi?:D

suzie írta...

De be ám!;) Már alig várom :D

Ashley Rose Pond írta...

Aaaaa, ez baromi klassz :) Lehet, hogy majd én is beszerzek egy ilyet...
Én az E.L.F shimmering facial whip-jét és az all over color stick-jét használom highlighternek, mind a kettőt a Spotlight árnyalatban, de jobban preferálom az all over color sticket, mert a shimmering facial whip nagyon folyós és nehezebb felvinni, mint a másikat. Ja, és az all over color stick primernek is megállja a helyét, minden nap használom :)

$zaßina írta...

akkor ez azt a funkciót tölti be hogy ápolja és hidratálja a bőrt?? :)