2012. február 21., kedd

VIDEO - Christina Aguilera sminkje (NBC The Voice)

Nem szokott előfordulni, hogy úgy rákapjak egy műsorra, hogy a neten figyelemmel követem, de az NBC The Voice című műsorával mégis ez történt. Imáádom, nagyon jók az előadók és szuper a zsűri. Látványban sem utolsó a produkció, amire azért valljuk be, erősen rátesz Adam Levine, akit egyszer úgyis ellopok és rabszolgámmá teszek... és szeretni fogja. Azért annyi energiám még maradt a nyálcsorgatás és ábrándozás mellett, hogy észrevegyem Christina Aguilera sminkjét ;)




Amit használtam

Arc
  • Max Factor Second Skin alapozó - 070 Natural
  • Kiko korrektor
  • Essence mattító púder
  • Kiko bronzosító
  • Kiko pirosító - 103 (arany fényű piros)
Szem
  • IsaDora szemhéjalapozó
  • NYX Ultra Pearl Pigment - Yellow Gold
  • Sleek Original paletta - fekete
  • Wet n Wild Vanity paletta - matt bőrszín
  • Arany csillám
  • Catrice fekete zselés tus
  • Max Factor szemceruza - bőrszín
  • LA Makeup szemöldök szett
Száj
  • LA Makeup rúzs- LIP114 Luscious Wine
És az eredeti smink:



    20 megjegyzés:

    Tímea írta...

    Neked még jobban is áll mint Christinának :D :))

    Letti írta...

    Pazar! :-)

    Tina írta...

    gyönyörű lett, és nagyon jól áll:)

    Zsanett írta...

    Áááá múlthéten én is csináltam hasonlót de a tied sokkal gyönyörűbb :)

    Makeupcakes írta...

    A Te verziód jobban tetszik! Szép lett nagyon.

    Blushbaby86 írta...

    "akit egyszer úgyis ellopok és rabszolgámmá teszek... és szeretni fogja." :D:D:D:D:D:D

    Még nem néztem meg a videót, de ezek a képek! Nagyon szép lett!

    Hogy tetszik a Second Skin? Annyira jó textúrája van szerintem, csak nincs nekem való szín. :(:(:(

    Aniko írta...

    Mennyivel szebb vagy mint Christina :O

    suzie írta...

    Köszönöm lányok:)

    Tamara: a textúra nekem is bejön, az annyira nem tetszik, hogy ilyen fényes marad száradás után is. de nagyon természetes amúgy a hatása, nem látszik közelről sem, hogy bármi lenne az arcon

    fancsol írta...

    Nagyon szép lett! Amióta belinkelted, a műsört nézem :)

    Nóra írta...

    már a tegnapi facebookos sneak peeken is megfogott ez a smink,de így videóval és több képpel kiegészítve csak azt tudom mondani,hogy WOW :) nagyon tetszik!

    Marcsi Kincsesládikája írta...

    Nagyon tetszik :) Tök jól áll neked :))

    Unknown írta...

    Húh, jól néz ki nagyon! Belenéztem én is a műsorba, de elég érdekesnek tűntek a szabályok, kellett egy 10 perc, mire felfogtam, mi van:) Christina szerintem nagyon cuki egyébként:)) Meg persze Adam, de ő máshogy:), és a másik pasi is, Blake.

    Noémi írta...

    Ma lesz farsang, és a jelmezemnél az arany a főszín, épp vmi jó videot akartam keresni, annyira jókor raktad fel, és ez még nem is valami túl bonyolult smink. :)

    Névtelen írta...

    Szia! Gyönyörű lettél (szokás szerint :)) MEgkérdezhetem, hoyg a nyakláncod hol vetted? Nagyon szép.

    suzie írta...

    Tally Weijl, de már régebbi :/

    paphu írta...

    megnéztem a tecsőn a szemöldökös vidit is. Hát komolyan elgondolkoztam h kell-e.
    Csak attól tartok, h sehogyse tudom bepasszintani egyik sablonba se a szemöldököm és felbosszant ésésés soha többet nem használom :D

    A smink meg szupercsodás szupecsillogós.
    Christina meg monggyon le! :D

    Kriszta írta...

    Gyönyörű lett :)

    Mea írta...

    Hihetetlenül szép lett ez a smink, jól áll!! :)

    Lau írta...

    Szép lett :) de miért hagyod ki az arcod? Tökre érdekelne hogy csinálod az alapozást, kontúrozást, stb. És mit ajánlanál, mit vegyen az ember lánya, ha kontúrozni szeretné az arcát?

    suzie írta...

    Mert úgy hosszú lenne a videó, meg a folyamat általában ugyanaz csak más színekkel. Majd csinálok róla egy külön videót inkább.

    Kontúrozásra használhatsz matt bronzosítót ami nem sokkal sötétebb a bőrödnél, ez a legegyszerűbb szerintem, de lehet folyékony alapozóval is. Nemrég rendeltem egy kontúrpalettát, majd írok róla, ha megjön!