2010. február 6., szombat

Matt vagy csillámos? A fő kérdés

Legalábbis amennyiben a Coastal Scents 88 színből álló palettáját szeretnéd magadénak tudni, és nem akarsz rögtön kettőt is belőle. Najó, nyilvánvalóan akarsz, ez nem is kérdés, de hát rögtön kettőt is.. A jobb vállamon ülő angyalka ezúttal legyőzte az ördögöt, tehát én csak egyet rendeltem. Egyelőre. :P 

Mi is ez? A Coastal Scents egy amerikai cég, akik online kereskednek különféle kozmetikumokkal. Hatalmas népszerűségnek örvendenek, aminek oka, hogy igencsak olcsón árulnak jó minőségű, erősen pigmentált szemhéjporokat. Az ember rögtön azt gondolja, mikor meglátja, hogy egy 88 színből álló palettát $19-ért árulnak, hogy ez biztos nem ér még ennyit sem, alig látszanak a színek, átverés. Pedig ez esetben nem igaz, hogy olcsó húsnak híg a leve - legalábbis a példák alapján, személyes tapasztalattal még sajnos nem tudok szolgálni.

Szerintem a rendelés előtti pár napban órákat töltöttem azzal, hogy különböző beszámolókat keresek a mattról és a csillámosról. Megszállottá váltam, nem vitás. :D Végül a matt mellett döntöttem. Mellette szól ugyanis, hogy abban is van néhány csillámos (selyemfényű inkább), és hogy a mattból még mindig csinálhatsz csillámost, míg a csillámosból nem tudod kivenni a csillámokat, hogy mattok legyenek. :)

Részemről tehát elsőnek a matt a befutó.:) Beszámoló természetesen lesz, amint megérkezik a kis drága.

Még azt meg kell jegyeznem, hogy a postaköltség nem éppen baráti, majdnem ugyanannyi, mint maga a paletta, de tulajdonképpen még így is azt gondolom, hogy megéri.

Nincsenek megjegyzések: