2010. március 20., szombat

Önbarnító projekt 2. - TanTowel önbarnító kendő

Amerikai fórumokon olvastam először a Tan Towel önbarnító kendőről, ahol szinte mindenki meg volt őrülve ezért a kis cuccért, hogy mennyire jó, nem leszel csíkos, szépen kopik, egyszerű felvinni stb. Engem az ilyen nagyszabású lelkesedéssel könnyen és gyorsan meg lehet győzni, rögtön tudtam, hogy nekem ilyen KELL! Google barátomhoz fordulva láttam, hogy több helyről is lehet rendelni, végül onnan rendeltem, ami a TanTowel hivatalos honlapján meg volt adva magyarországi értékesítőként, ez pedig a Promota Kft.

Ha érdekel, hogy beváltotta-e a termék a hozzáfűzött reményeket, katt a továbbra!



A rendeléssel minden rendben volt, 1 hét alatt ideért a kis csomag. A postaköltséget kicsit sokallom ugyan, 5000 Ft alatt 1000 Ft, felette pedig 1500 Ft, pedig nem futárszolgálattal küldik, hanem simán postai úton, ráadásul levélként... (Ezt hajlandó voltam elnézni, mert járt ajándékba egy önbarnító testápoló, és én nagyon szeretem az ajándékokat! :P) Na de jöjjön a lényeg!

Vélemény - TanTowel önbarnító kendő

Én az 5 db-os TanTowel Classic Extra kendőt rendeltem, amiből 1 kendő a teljes testfelületre elég. Amikor megkaptam, és láttam a dobozra írva, hogy világostól közepes árnyalatú bőrszínre ajánlott, kicsit megijedtem, hogy ez sem fog meglátszani rajtam. A legelőször tapasztalt dolog: rettentően BÜDÖS! Ezen nincs mit szépíteni, szörnyű szaga van, ami szerintem annak köszönhető, hogy mindenáron próbálták elnyomni azt a tipikus barnító szagot. Szerencsére azért pár órán belül ez szinte teljesen elpárolog. A felvitel egyszerű, körkörös mozdulatokkal kell végigtörölnöd vele a tested, és a legjobb, hogy nyugodtan az arcodat is áttörölheted vele, még az én érzékeny bőrömnek sem lett semmi baja tőle. Száraz bőrre kell felvinni, és utána néhány óráig nem szabad bekrémezni magad (kivéve a TanTowel On The Glow barnító testápolóval, ami engem picit gyanússá tesz:) ), ami nekem testápolófüggőnek okoz némi nehézséget, pláne hogy ez még szárítja is a bőrt, de ki lehet bírni. Az eredményt én általában másnap láttam igazán, akárcsak a szolinál, de tény, hogy sosem reggel használtam. Egyébként már egy kendő után is látszott a színkülönbség, de ez azért még nem az a barnaság volt, amire vágyom, tehát 2 nap múlva meg kellett ismételnem, utána már egész jó volt. :) Azt hiszem a TanTowel Plusz lenne a jobb megoldás, ami mélyebb árnyalatot ígér.

Nem kopik csúnyán, szép egyenletesen halványodik a szín, akárcsak egy napon vagy szoliban történő barnulás után. Az egyenletes felvitelre viszont nagyon oda kell figyelni, nekem a kezemnek volt érdekes kinézete, főleg az első használat után, mert kezet kell utána mosni, de ha nem akarod, hogy a kézfejed fehéren virítson, akkor úgy teszel mint én, és megpróbálod csak a tenyeredet megmosni, de ugye nyilván nem tudod megakadályozni, hogy folyjon egy kis víz a kézfejedre... És akkor szintén úgy jársz mint én, és úgy fogsz kinézni, mint akinek valami bőrbetegsége van. Erre mondjuk már sikerült kifejlesztenem egy technikát: be kell nedvesíteni egy rongyot vagy törölközőt, és azzal megtörölni a tenyeredet. Ez a tökéletes megoldás. :) És ha valaki rendelne ilyet, akkor még azt tanácsolnám neki, hogy a felsőtestén kezdje el a barnítást, különben koszos hatású lehet a térde. Ez nem személyes tapasztalat, de én megfogadtam ezt, és nem lett olyan. :)

Azért egy ilyen dolognál az ár sem utolsó dolog. Az 5 db-os Classic Extra 4500 Ft-ba kerül, amit vehetünk 5500-nak a postaköltség miatt. Ezt én először eléggé sokalltam, de utána belegondoltam, hogy ha úgy nézem, hogy egy kendő 1100 Ft, akkor gyakorlatilag nem kerül többe, mint 10 perc szoli. Mondjuk 10 perc szoli talán jobb színt adott volna, mint egy kendő, de ha azt is hozzáveszem, hogy ez nem káros, akkor szerintem abszolút megéri. Az 5 db-os Plusz egyébként összesen csak egy ezressel drágább, úgyhogy az sem vészes, ha tényleg erősebb a barnító hatása. 

Összességében szerintem ez nagyon jó kis termék, simán újravásárolnék! Bár jó lenne, ha boltban is lehetne kapni, és nem kéne kifizetni a postaköltséget.

.

1 megjegyzés:

Nicky írta...

szia,
nekem egyszer azt javasolták, hogy ha önbarnító krémet v sprayt használok, akkor, hogy a tenyerem ne legyen sárga elkenésnél(és nem utolsósorban ne mindet szívja be a tenyerem) használjak olyan kesztyűt, amit hajfestékekhez szoktak adni. Bár így a kézfej részre külön oda kell figyelni, nehogy kimaradjon :)