2010. július 2., péntek

Egyszerű és szupergyors nappali smink - FOTD

Ma nagyon szerettem volna végre a kék sminket megmutatni nektek, de a barátom úgy döntött, elviszi fesztiválozni a fényképezőmet, úgyhogy várnotok kell még rá pár napot. Ahogy az Essence Twilight / Eclipse kollekciójából megkaparintott termékekről (és egy kicsit a boltban hagyottakról is) szóló beszámolóra is. De nemsokára ezek is jönnek, megígérem! :) Addig is itt van egy nappali smink, amit már korábban fotóztam. Szuper egyszerű és szupergyors.

I really wanted to post a blue eyeshadow look today, which can't happen because my boyfriend took my camera to a festival with him. I can't blame him, he had his own cam which I ruined lol. Anywhoo, until I get it back, here's a super easy and super quick daytime makeup look which I did a few days ago. Hope u likey!

 
Több képért és terméklistáért katt a továbbra!

More pics and list of products used after the jump.





(Úúgy szeretnék egy tragus piercinget még a fülembe, de ez olyan nálam, mint másoknál a fogyókúra.. "majd holnap". Félek, na:P)

(I want to get my tragus pierced soo much, I've been planning it for over a year now but I always chicken out lol)

Amit használtam / products used:
  • Essence metal glam eyeshadow - Gotta have
  • Egy középbarna szemhéjpúder a szélek eldolgozásához / a midtone brown eyeshadow to blend out the edges
  • Sötétbarna szemhéjpúder az alsó szempillákhoz / a dark brown eyeshadow applied to the lower lashline
  • Highlight - világos matt szín
  • NYX Jumbo Eye Pencil - Milk (alsó vízvonal)
  • Dioshow szempillaspirál
  • Avon Arabian Glow Bronzing Pearls
  • NYX Peach pirosító
  • Saját kezűleg gyártott színezett hidratáló (bejegyzés róla és útmutató az elkészítéséhez hamarosan)
  • L.A. Girl rúzs - Secret Admirer

Nektek milyen a pár perces sminketek?:)

13 megjegyzés:

liloo írta...

Perfect for an everyday look, love it :)
xoxo

Lillus írta...

nyugodtan vágj bele, abszolút nem vészes a tragus piercing:) nekem nagyon nehezen gyógyulnak a szúrt sebeim, de ez pikkpakk helyrejött:)

Lillus írta...

azt elfelejtettem írni, hogy nekem nem igazán van nappali sminkem, mert a halvány színeket nem szeretem, a barnák pedig nem állnak jól:S hétköznapra nem igazán sminkelem magam. főleg ilyen melegben...mondjuk most leginkább bezárkóznék a pincébe szeptemberig, mert a meleg teljesen kikészíti a bőrömet: állandóan csillog, pattanások..fujj... :'-( valaki esetleg hasonló problémákkal vagy tanáccsal?

suzie írta...

Thanks liloo!

Lilla: jaj nemtudom..:D mondjuk nemsoká megyünk nyaralni, addig biztos nem, nehogy ott legyen vele valami baj.. aztán visszatérek rá, de áá úgy félek :D
Sok vizet iszol? Én mióta dolgozom, egész nap vizet vedelek, és nagyon meglátszik a bőrömön, sokkal tisztább.

Lillus írta...

mindenképpen nyaralás után bökesd ki, de akkor azonnal ;) én tervezem, hogy a másik oldalra is szúratok, csak akkor már tényleg nem fogom tudni befogni a fülem:D na de ez off

Lillus írta...

valami mindig kimarad: szóval, szerintem tudnék több folyadékot is inni, csak barátoméknál nem szeretem a csapvizet, kéne palackosat vennem.

barbi írta...

van olyan smink, ami neked nem áll jól?:D eddig még mind nagyon szuper volt, amit láttam :)

suzie írta...

De drága vagy Barbi, köszönöm:) Igyekszem nem felrakni az olyanokat, amik nem állnak jól! :D

Maggie írta...

jól látom, hogy nem tettél alá primert?:) ez az essence krémes cucc hogy bírta a "gyűrődést"?:)

Lillus én most tervezek egy postot a nyári arcápolásomról, mert pontosan ezzel bajlódok amivel te is:D

suzie írta...

De de, tettem, anélkül soha sehova egy lépést se. Pont ezért már néha le sem írom :$

Maggie írta...

ja már azthittem kipróbáltad:))

Iva Messy írta...

great lipstick!

suzie írta...

Thank you!:)