2010. július 4., vasárnap

Essence Twilight / Eclipse Collection

Meg kell mondjam, nem igazán értem és érzem át ezt a hatalmas hype-ot, ami a Twilight könyvek, de főleg a filmek és a szereplők körül van. Oké, nekem is tetszettek a filmek (az újat sajnos még nem láttam), a könyveket is tervezem elolvasni, de azért ne essünk túlzásokba. Valahogy ez a Twilight dolog egyszerűen mindenhol ott van, a lehető legtöbb csatornán nyomják az arcunkba, de nem gondoltam volna, hogy még a szépségiparba is belopja magát. Pedig de. És be kell ismerni, az ötlet szuper. Annyira, hogy a kollekció megjelenésének napján én is rohantam a DM-be lecsekkolni a termékeket, és megkaparintani, amit arra érdemesnek találok. A képek alapján több dolog is ígéretesnek tűnt. Élőben? Erről olvashattok a bejegyzés további részében. Nem csak azokról a termékekről írok véleményt, amiket hazahoztam, hanem röviden a többiről is - főleg azt, hogy őket miért is hagytam ott.

Now honestly, I really don't get all the hype that surrounds the Twilight books, movies and actors. Ok, I have to admit that I kinda like the movies myself as well, and am planning on reading the books too, but come on. Twilight is really EVERYWHERE at the moment, it is being pushed in our face through as many channels as possible. But still, I would have never thought of it making it's way into the beauty industry as well. But it did. And what a great idea it is! It actually made me run to the nearest drugstore on the release date of the collection. I felt like a teenager haha, but I didn't want to miss out on the products that I'd been planning to get. How I liked them in real life? This is what the rest of this post is about. I'm also writing a little review on the items I passed on, mainly about the reasons why.


Több képért, mintákért és véleményért katt a továbbra!

See more pics, swatches and review after the jump!



Mivel is kezdjem, mivel is kezdjem.. Jöjjön előbb a pozitív rész, tehát amiket megvettem. Nem sok, összesen 2 termék.


1. Csillámos szemceruza / glitter eyeliner pencil

Két színben kapható, feketében és szürkében. A fekete nekem nem jött be, gyengén fogott, és nem tetszettek valahogy benne a csillámok sem. Jobban mutat egy sima fekete szemceruzával kihúzott szem csillámos tussal áthúzva. Az ezüstös-szürkés viszont tetszett, úgyhogy ezt megvettem. Mondjuk elég halvány, intenzívebb színért többször is át kell vele menni a vonalon, de mégis szép, és a halványsága miatt nagyon egyszerű előcsalogatni a füstös hatást, akár a hozzá járó applikátor nélkül is. Azért amikor a szememen kipróbáltam, jajgattam rendesen... Nem éppen a legkellemesebb érzés, ahogy a nagy dög csillámdarabkák a bőrömet karcolják. Aú.


This pencil is available in 2 colours, a black one and this greyish-silver one. I passed on the black one because it wasn't really pigmented and I didn't like the glitter in it either. It's so much better in my opinion to line my eyes with a plain black liner and go over it with a glitter liner. I still liked the other colour though, which is again kinda light, you have to go over the line several times to get an intense colour. It's still a beautiful one, and very easy to create a smokey effect with. I got a bit disappointed when I applied it on my eyelid though, because wow it hurts!! Glitter chunks scratching the skin is definitely not a nice feeling!


3. Diamond Powder / Csillámpor

Reménykedtem, hogy ez inkább egy kiemelő, highlighter púder lesz csillámdarabok nélkül. Tévedtem, ez a szó legszorosabb értelmében csillámpor. Egyértelműen nem az arcra való, hacsak nem épp tündérnek (igen, tündérnek, és nem vámpírnak.. hallod, Edward?!) vagy ilyesminek akarsz beöltözni. DE! Gyorsan forgó agytekervénykéim rájöttek pár másodperc alatt, hogy ha arcra ugyan nem is, de szemre kiváló lenne, úgyhogy meg is vettem. 850 Ft-ért ilyen sok csillám? Kihagyhatatlan. Ráadásul szépen csillog, igazán feltűnő. Alig várom, hogy csináljak vele egy sminket. :)
(1. vakuval 2. vaku nélkül, természetes fényben)
I was hoping that this product is a highlighter powder without glitter, but I was wrong. It's pure glitter, definitely not meant to be used on your face unless you are dressing up as a fairy (yes, fairy, not vampire.. hear it, Edward?!) or something like that. But! My clever self very quickly found out that it would look super cool on the eyes! It's a beautiful glitter, and there's so much product in the jar, yet it was so cheap, like 7 bucks. This is just something I couldn't pass on. Can't wait to do a look with it!

Néhány szó a kollekció többi termékéről

Szemhéjpúderek - reménykedve mentem a dm-be, hogy szépen pigmentáltak lesznek a szemhéjpúderek, és tudok venni 1-2-t. Sajnos csalódtam, letesztelgettem őket, és nagyon kis gyengék voltak, még a sötét színek is. Egy tipp, hogy hogyan tudjátok reálisan megnézni, hogy milyen erős az adott szemhéjpúder: az ujjbegyeddel megdörzsölve sokkal pigmentáltabbnak fog tűnni, viszont ha utána a másik kézfejedre finoman ráütögeted a festékes ujjad, akkor már sokkal közelebb leszel ahhoz az eredményhez, amit ecsetet használva a szemhéjadon fogsz elérni. 

Szájfények - két problémám volt velük: 1) a pigmentáltság, szinte semmi színük 2) óriás csillámdarabok. Kivételt képez az első pont alól a vörös, aminek gyönyörű mélyvörös árnyalata igencsak megdobogtatta a szívemet. Szerencsére sikerült róla lebeszélnem magam, ugyanis sokkal inkább pasztell vagy pink rúzst/szájfényt kedvelő lány vagyok, mint vöröset, és nem valószínű, hogy gyakran hordanám (ha egyáltalán..). Arról nem is beszélve, hogy még egy nyamvadt matrica sem volt a kupakon és a tubuson, hogy ne tudja bárki összenyalogatni az applikátorokat...

Some thoughts about the other products from the collection


Eyeshadows - I went to the drugstore hoping that the eyeshadows will have great pigmentation so I can grab a few. I was quite disappointed though, I swatched them in the store and even the darker colours applied very lightly. Just a tip: when swatching an e/s with your finger, pat it on the back of your hands to see the actual shade of it. If you just rub your fingertip on the shadow it will come out a lot darker than if you applied it with a brush. 


Lipglosses - I had two main problems with them: 1) awful pigmentation, they were very sheer 2) huge glitter chunks! The red lipgloss makes an exception from the first point, it's a gorgeous deep red shade that I accindentally fell in love with. I succesfully reminded myself though, that I'm a nude and pink lip kind of gal, and would probably never wear this red shade. Not to mention it wasn't sealed, not even with a small piece of sticker to prevent people from swatching it on their lips.. gross.  


Nektek hogy tetszik a kollekció? Mit kaparintottatok meg belőle? :)

31 megjegyzés:

sunbeam írta...

Egyelőre semmit nem vettem, de már nem is fogok. Egyrészt mert nem maradt - gondolom, másrészt mindenfélém van, ami van ebben a kollekcióban. Ez eddig nem tartott vissza, mert hát essence mániás vagyok, jöhet bármi. De a te tesztjeid sem sarkallnak arra, hogy rohanjak megvenni. És máshol sem találtam húdejó teszteket. Szóval ez a kollekció kimarad az életemből, a következő Paradise izémizé viszont jöhet :).
Nekem képek alapján a rózsaszín szájfény tetszett, de sok teszten láttam, hogy szinte semmi színe.

Eszti www.makeuponabudget.hu írta...

piros szájfény és mind3 szehéjpúder volt a zsákmány. alapból tényleg halványkák de bevizezve,gyönyörűű színeket adnak..nagy kedvencem lett a mályva színű (La Push or Forks) és vízzel az Edward or Jacob árnyalat is igen ütős. a piros szájfény fölött én is toporogtam,szinte sosem használtam eddig sötétebbeket de csak megvettem..a számon kicsit inkább bogyó színű mint vörös és jól is áll..lehet bevezetem ezt a színt is a gyűjteményembe :)

Maggie írta...

én szinte tuti h nem veszek semmit..egyrészt mert konkrétan az öklendezés fog el az egész twilight mizériától..másrészt egyedül ez a nagy adag csillám keltette fel nekem is az érdeklődésem, de őszinténszólva, ennyit soha az életben nem használnék el..mert testre alapból nem kenném szemre meg van (lesz is még amint megjön a cc rendelés:D) másmilyen bőőven:)

nekem ez most kimarad..

Babus írta...

én még nem tudtam rávenni magamat h megnézzem a twilightot:D

viszont ez a kollekció érdekelt volna,de Blacsin voltam,és gondolom már elkapkodtak mindent.mondjuk ha nem is jók annyira,akkor nem sajnálom annyira.

suzie írta...

én valahol azt olvastam (már nem emlékszem sajnos, hogy hol), hogy júl 1-jén a DM-ben teszik ki a kollekciót, júl 5-én pedig a Rossmannokban, tehát elvileg akkor ott csak holnaptól lesz, ami azt jelenti, hogy nem fogyott el. :) De aztán nem biztos, hogy ez tényleg így van, én csak a DM-ben voltam 1-jén.

Mariann írta...

Ezt láttátok már? http://twilightbeauty.com/ :))

Én is az Edward or Jacob szemhéjpúderre hajtok! Valahol láttam tesztelve vizesen és hűűha, tényleg gyönyörű!

Eszti www.makeuponabudget.hu írta...

ég és föld a különbség száraz és vizes között..szárazon tényleg halvány. itt van külön tesztelve szárazon és vizesen: http://www.fragdiegurus.de/?p=899

suzie írta...

Na ez a Twilightbeauty már tényleg SOK! :D

Tényleg szépek vizesen, de én valahogy nem szeretek olyat venni, ami magában nem elég jó.

gigi írta...

Én vettem két szájfényt, két szemhéjpúdert és 1 körömlakkot. Nem tudom hogy csináltam, de én 29én vettem, mert az aznap esti premierre ki is sminekltem magam vele. Eszméletlen ütős füstös szemet csináltam a két féléből, de a feketét azért nem vettem meg én sem, mert közel sem volt olyan pigmentált, mint a másik kettő...

suzie írta...

Igen, az volt a furcsa nekem is, hogy pont a legsötétebb fogott a legkevésbé. Megdörzsölgettem rajta az ujjamat, és konkrétan meg se fogta x) De lehet, hogy az egy rosszabb darab volt, vagy kitartóbban kellett volna dörzsölgetni, de nem vagyok én Aladdin :P

Naughty Alice írta...

Nem vagyok oda ezért a sorozatért, őszintén a hideg futkároz attól a hátamon, amit a tinilányok a színészek körül véghez visznek rajongás címén, de a sminkek felkeltették az érdeklődésemet.
A Rossmannokban tényleg ma rakták ki. Én nem tudtam pontosan, hogy mikor, hát másodikán bementem, és amikor rákérdeztem, úgy néztek rám, mint valami elmeháborodottra XDD De a dm-ben sikerült magamévá tennem a highlight púdert és a fekete szemceruzát (a szürkétől úgy nézek ki mint egy élőhalott) A szemhéjpúderek nekem is sápadtkáknak tűntek, de most hogy olvastam, hogy vizesen milyenek, lehet mégis veszek belőlük.
A púder vizesen elég jól használható szemhéjon, jól kiegészítik egymást a csillámos ceruzával.

Babus írta...

hát énis dörzsölgettem ma a feketét és semmi színe nem volt:D
végülis a lilás szemfestéket vettem meg,mást nem.

Blushbaby86 írta...

sziasztok!

nagyon jó a blog, épp most olvasgatom vissza a bejegyzéseket. :)
én csak egy szájfényt vettem, a lilásat, szerintem épp jó a pigmentáltsága, ha jobban fogna, nagyon hulla hatása lenne. sajnos a rózsaszín viszont teljesen átlátszó...
lehet, hogy azért nem fogott a fekete szemhéjpúder tesztere, mert sokan összetapizták már, a nedves, koszos, esetleg zsíros bőr érintésétől ezek az égetett szemhéjpúderek bekeményedhetnek. ilyenkor le lehet dörzsölni egyébként a tetejét egy fogkefével és megint jó lesz.
én sajnáltam , hogy az összes szemhéjpúder tele van csillámporral. :( elég lenne, ha selyemfényű lenne. a szájfényben is az nem tetszik, hogy akkora csillámdarabkák vannak benne, hogy szinte érzem, ahogy csiszatolja a számat... jó lennének valami krémes szájfények, semmi csillám csak fényes színek. :)

suzie írta...

Szia Tamara!
Örülök, hogy tetszik a blog! :) Hát igen ez a kollekció igencsak túlteng a csillámdaraboktól :D Én azt szeretném, ha az Essence sima égetett szemhéjpúderei is kaphatók lennének már nálunk, azok képek alapján nagyon szépek. Nem is értem, itt miért nincsenek :(

Blushbaby86 írta...

talán lassan bejut hozzánk is... remélhetőleg. :)

amúgy néha nagyon jó dolgokat el lehet csípni tőlük, ma potom árért szereztem be két (még a twilight-os kollekció) ecsetjét. nem is értem most hogy került elő pár db a leárazott kosárba, mikor anno vadásztam a megjelenésekor és már nem volt sehol sem...

egyébként a sima egyrészes szemhéjpúdereiről mi a véleményed? használod belőlük valamelyik színt?
nekem egyébként a bohemaian kollekció szemhéjpúderei a kedvenceim, mind állagra, mint pigmentáltságra. ♥ nagyon jók.

Maggie írta...

ti melyik dm-be vagy rossmannba jártok amúgy ami rendesen fel van szerelkezve essence cuccokból?:D mert én még kb csak olyanokban jártam ahol vagy azt se tudták mit keresek vagy nagyon minimál cucc volt tőlük:S

suzie írta...

Biztos elveszett a raktárban, és most találták meg :D A sima szemhéjpúdereket csak az üzletben tesztelgettem, egy bézses szín kifejezetten tetszik, de van hasonlóm, úgyhogy nem vettem meg. Az árukhoz képest egyébként jók szerintem (a csillámdarabkások nekem annyira nem jönnek be ezekben sem), meg tetszik, hogy vannak élénk színeik is, ami a legtöbb ilyen drogériai márkára nem jellemző. Egy jó alap mondjuk szerintem elengedhetetlen lehet hozzájuk, hogy intenzív legyen a színük.

Blushbaby86 írta...

Maggie: ha vadászok valami limitált kollekciós darabra, akkor addig megyek, amíg nem találok. XD

de az Arénában lévő Rossmann-ba szerintem nagyon kevesen járnak, ott eddig mindig teli volt minden.

suzie írta...

Magdi: Én a Westendbe, de az Árkádos is jó.

Unknown írta...

nekem a körömlakkok közül egy bordós-lilás tetszett, a csillámpor detto, a ceruza még csak-csak, de a többi annyira nem :/ de azért lehet veszek majd valamit, hogy legyen :)

.. írta...

I love this review and am a HUGE fan of the twilight franchise myself! I haven't seen these products here in American but would love to try them. Great review, I LOVE the glitter! Can't wait to see what you come up with using it =]

suzie írta...

DreamingCrush41: Glad u like it!:) It's a bit strange that it's not available in the US.. Twilight is a huge hit worldwide so I have no idea why they wouldn't want to release it there as well.. hmm. As I know Essence products hasn't been in the US for too long and IMO it would be a great way for them to extend brand recognition

sunbeam írta...

Én ma csekkoltam le a kollekciót és meglepődtem, hogy a szemhéjpúderek olyan kicsik. A promó képeken mindig nagyobbnak tűntek. Szóval én semmit nem vettem, nem tetszett egyik sem.
Viszont a kosárkában találtam megint egy régi duó szemhéjfestéket, ami a kedvencem, plusz megvettem az összes barnító kendőt :). 299 Ft volt darabja :).

suzie írta...

Na majd számolj be, hogy válik be a barnító kendő!:) Viszont emeltek az árán, nem is olyan rég még 249 Ft volt.

Maggie írta...

ez a barnító kendő egészen meghozta a kedvem, hogy utána járjak:) hol lehet megtalálni?mármint a bolton belül..az essence álvány környéként vagy testápolóknál vagy mégis merre?:D

suzie írta...

Az Essence állványnál van, de csak ott kapható, ahol van Sun Club kollekciós állvány külön. Az Árkádban és a Westendben tuti van, meg talán abban a Rossmannban is, ami a 4-6os villamos Mester utca környéki megállójánál van (+- 1-2 megálló, nem emlékszem pontosan), de erre nem már emlékszem 100%ig :/

sunbeam írta...

Igen 249 volt, de a 299-es dobozba bele tették a kis gonoszak :D. De Gyulán voltam és ott nincs Sun Club már és örültem hogy találtam egyáltalán :D.

sunbeam írta...

@Suzie: na kipróbáltam, és tesztelem is, de ha nem baj nem másolom ide be ezt az egészet. :)
http://lovetheheels.blogspot.com/2010/07/essence-onbarnito-kendo.html
Nyugodtan törölheted a kommentet, nem akarom reklámozni itt a saját blogomat.

Blushbaby86 írta...

a bejegyzésed hatására ma megvettem a csillámpúdert, igazad volt, nagyon megéri, szemre tökéletes lesz!
(amúgy már alig találtam olyan helyet, ahol még volt belőle... szerencsére vannak jó kis eldugott drogériák :D )

suzie írta...

Ugye, milyen szép?:) Mondjuk még nem volt sajnos időm a szememen kipróbálni, de alig várom:)

pattika írta...

FONTOSSSSSS!!!!!

hA VALKINEK VAN ECLIPSE TWILLIGHT CSILLÁMPORA MAI ILYEN KIS TÉGELYBE VAN NAGYON SZÍVESEN MEGVESZEM AKÁR 2000 fT IS,HA HASZNÁLT AZ SEM ÉRDEKELT!!!!!
HA VAN VALAKINEK IYLEN-E ÉS SZÍVESEN ELADNÁ AKKOR VÁROM A JELENTKEZÉSÉT AZ ALÁBBI E-MAIL CÍMEN:
pattika@citromail.hu