2011. december 7., szerda

NYX zsákmányok

Nagyon rég nem rendeltem már a CherryCulture-ről, de mostanra ismét összegyűlt néhány dolog, ami nélkül úgy éreztem, nem tudok élni, és mi lett volna jobb alkalom ezek beszerzésére, mint a 40%-os NYX akció. Mostanában csak 20%-os kedvezményeket szokott adni a CC, de olyankor is szinte csak NYX termékeket rendelek, úgyhogy most ez a 40-es nagyon jól jött. :) Így visszagondolva vehettem volna több dolgot is, de elég sietősen állítottam össze a rendelést, amikor láttam, hogy épp mindenből volt raktáron, mert ez akciók alkalmával igen ritka jelenség. Nézzük mik repültek hozzám...

NYX sminkek

NYX Megashine Lipgloss


A NYX Megashine Lipgloss névre hallgató szájfények a kedvenc szájfényeim. Hatalmas a választék, kellemes, alig ragacsos az állaga, finom cseresznyés az illata, és többnyire nagyon szépen pigmentáltak is. Ugyanakkor rendelésnél ezeknél találom a legnehezebbnek a színek kiválasztását, és talán ezeknél tudnak a legcsalósabbak lenni a neten található színminták, swatchok. Sajnos most nem is volt annyira szerencsém velük, a háromból egy tetszik igazán, egy elmegy, és egy nem áll jól.

NYX Megashine szájfények
Crystal Soda - ez az első Megashine-om, ami nem pigmentált, de gondolom direkt ilyen. Az alapszíne gyenge, és az is olyasmi színű, mint az ajkak, így inkább csak a csillámdarabok látszanak felkenve
Vanilla - na őt nem fogom tudni használni, nagyon sötét, nem ilyenre számítottam
Beige Frost - ez nagyon szép, világos bézses árnyalat erős fénnyel. magában és egy nude rúzs felett is jól mutat

NYX egyrészes szemhéjpúderek

NYX Taupe Pearl, Rust

A Taupe Pearl nevű csodát Katie-nél láttam, és rögtön szerelembe estem vele. Egy különleges, ezüstös fényű barnáról van szó, amit emiatt a kis kontraszt miatt rengeteg más színnel nagyon jól lehet variálni. Már a megérkezése napján ezzel készítettem a sminkemet az esti buliba, amit hamarosan felteszek ide is. A Rust-ot  nagyon régóta meg akartam venni, csak valahogy mindig elfeledkeztem szegényről. Elvileg a MAC Cranberry szemhéjpúderének egy elég jól sikerült testvérkéje - nem tudom, de nagyon széép.

NYX egyrészes szemhéjpúder - Taupe Pearl, Rust

NYX Ultra Pearl Mania pigmentek

NYX Ultra Pearl Mania pigmentek

Már van belőlük néhány darabom, de ezeket egyszerűen annyira jó vételnek tartom, hogy nem kizárt, hogy egyszer az összes színt megkaparintom. Olcsó, rengeteg van benne és hiperszuper pigmentált. Gyakorlatilag metál fényűek, ezáltal szuper jó, feltűnő bulis sminkeket lehet velük készíteni.

NYX Ultra Pearl Mania szemhéjfestékek
Nude Pearl - nagyon halvány, aranyszerű árnyalat
Silver Pearl - sima ezüst
Oro Pearl - rezes-bronzos szín enyhe narancssárga beütéssel, amit a kép nem ad vissza
 

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Wow, az a jobb szélső szájfény milyen szép! Meg a mono szemhéjpúderek is!
Viszont nemtudom hogy volt e már valaki aki kérdezte, lehet, hogy csak nálam van így, de ha nézem nagyban a képeidet, mindig ott van egy fehér csík, és néha nem látni rendesen. Ezzel a problémával csak én küszködök? :/

Kinga írta...

Pont a hétvégén költöztettem át a NYX pigmentjeimet, azóta folyamatosan azokat használom. A rossz csomagolás ellenére isteniek a színek,a Nude Pearl az örökös kedvencem! Tök jó cuccokat vettél, majd hozz velük szép sminkeket! :)

Kingu írta...

Hűűű, nagyon jókat rendeltél! Érdekes, Nekem a szájfények közül pedig pont a középső tetszik a legjobban! :)

suzie írta...

Lynnie: Nem, másnak is így mutatja, fogalmam sincs miért, de ha valakinek van ötlete a megoldásra, azt szívesen fogadom.. De ha jobb egérrel rákattolsz és megnyitod új lapon vagy új ablakban, akkor meg tudod őket nézni rendesen.

Kinga: hozok, hozok, a következő post pont ilyen lesz:)

suzie írta...

Kingu, tényleg? akkor majd legyél résen, mert ha csinálok blog sale-t, szerintem belekerül ez is :D

Viktória írta...

Nálam is panaszkodtak már a csíkra, de én nem látom, se itt, se az én blogomon, vagyis jobbna mondha sehol. Pedig több böngészőt használok.
De szerintem a blogger hibája, nem a te blogoddal van baj Zs. :)
Amúgy a két szemhéjpúder nagyon tetszik :)

Dóri írta...

a rezes pigmenttel kérek szépen sminket, olyan gyönyörűnek tűnik! *-*