2013. április 2., kedd

Pink-lila bulis smink + L'Oreal mini teszt

A nem elég hosszú hétvégén végre volt egy nap (este), hogy időben elkészültem néhány fotóhoz. Ami itt biztosan kiderült, az az, hogy kijöttem a gyakorlatból, mert ez a pózolás a sminkfotókhoz nagy kudarcba fulladt. Nem is kaptok sok képet, de majd bepótolom más sminknél, vigyázzatok.

De béna vagy, hogy így belevágsz a szemöldöködbe, Zsuzsanna.. ej ej. 

Katt a továbbra!




Amit használtam

 Arc
  • L'Oreal True Match alapozó (W3 és N5)
  • MUFE Full Cover korrektor (7)
  • Kryolan színtelen fixáló púder
  • Kiko bronzosító
  • MAC Petticoat pirosító
Szem
  • Urban Decay Primer Potion szemhéjalapozó
  • Catrice Welcome to Miami Peach (belső harmad)
  • Catrice Heidi Plum (külső harmad és mélyítővonal) 
  • Ben Nye Azalea pigment (szemhéj közepe)
  • Matt világos szín a szemöldök alá
  • Matt fekete a külső V-be
  • L'Oreal gél állagú szemceruza
  • Max Factor False Lash Effect spirál
Száj
  • BYS cosmetics rúzs - Champagne Rain
  • H&M  szájfény - Bite Me Blondie


(kép: Google)

 A mini teszt alanya pedig az új L'Oreal Extra Intense Liquid Pencil Eyeliner. Ezt használtam a sminkben is, így ti is láthatjátok, hogy igazi, mély fekete színe van, akárcsak egy zselés tusnak - a nevéhez híven. Ezt imádom benne, valamint azt is, hogy tartós. Viszont ugyanaz a problémám ezzel is megvan, mint az Avon gél ceruzájával. Túl puha az állaga, így a hegye túl hamar eltompul, épphogy ki tudom húzni az egyik szememet, utána hegyezhetem újra a másik előtt. Ezzel csak az a gond, hogy így baromi gyorsan fogy. Legközelebb kipróbálom, hogy hűtőbe teszem használat előtt, hátha megkeményedik egy kicsit, és kevésbé kopik meg.

Nektek bejöttek a zselés állagú ceruzák?









14 megjegyzés:

Niki írta...

Én még nem próbáltam zselés ceruzát, és nem is tudom, merjem-e, engem aggaszt, hogy nem tudok vele olyan határozott vonalat húzni, mint egy normál példánnyal.

Fru írta...

Nekem is megvan az Avon-os, és én egy ferde tusecsettel használom, így tudok vele vékony vonalat is húzni :)

Szandra - For Her blog írta...

Nekem is az Avonos van, és pont ugyanez a bajom vele, amit Te is írtál... de amúgy én is a ferde tusecsetes megoldáson gondolkodom.

deelyte írta...

Jól látom, mintha valami nagyobb lenne?:)

.Loriel.~ írta...

A melle? Minimum 2x akkora. Valaki cicit kapott ajcsiba =]

suzie írta...

Koncentráljunk a témára hölgyeim :)

.Loriel.~ írta...

A műtétről nem lesz bejegyzés? Sztem akad bőven, akit érdekel. Hol, mennyiért, milye, mennyire fáj stb plusz az örök kérdés, mennyire más ezt megfogni és hogy tényleg megszűnik-e a mellbimbó érzékenysége?

suzie írta...

Most úgy érzem, nem szeretnék erről írni, de akit érdekel, az írjon nyugodtan a blog facebook oldalán üzit, ott szívesen válaszolok.

.Loriel.~ írta...

Akkor egy kérdésre lécci. Igaz, hogy úgy is raknak be implantot hogy nem bimbó alatt vágnak hanem csípőnél? Azt hallottam modelleknek szokták úgy berakni

suzie írta...

Fogalmam sincs, de nem tűnik túl jó ötletnek:) Legtöbbször szerintem a mell alatti redőben vágnak, ahol utána gyakorlatilag egyáltalán nem látszik a heg.

Gabica írta...

De örülök, hogy visszatértél és főleg, hogy egy ilyen szép sminket csináltál! Gyönyörű vagy, mint mindig :) Ugyan még csak most iratkoztam fel, de szinte minden nap ránéztem a blogodra, hátha kerül fel új bejegyzés :)

Csakkérdem írta...

http://distilleryimage1.s3.amazonaws.com/ba4e3b1c34af11e282e122000a1f9aae_7.jpg

ehhez képest :)

Unknown írta...

Nekem is megvan az Avon-os, és én egy ferde tusecsettel használom, így tudok vele vékony vonalat is húzni :) lace dress shop

Unknown írta...

Koncentráljunk a témára hölgyeim :) women s shirts