2010. november 23., kedd

L.A. Makeup megnyitón és sajtótájékoztatón jártam...

Hacsak nem egy barlang mélyén rejtőzködtetek az utóbbi néhány hétben, akkor minden bizonnyal hallottatok róla, hogy az L. A. Colors nevű sminkmárka már a magyarországi sminkek kínálatát is szélesíti. Volt szerencsém meghívást kapni a megnyitóval egybekötött sajtótájékoztatóra, ami ma került megrendezésre a budapesti Mammut bevásárlóközpontban.


 A beszámolóért és a képekért kattints a továbbra!




Az L. A. Makeup Európában először Magyarországon kapható, ez azt hiszem, igencsak ritkaságnak számít. Az üzlet három amerikai márkát tesz elérhetővé (elérhetőbbé) a magyarok számára: az LA Colors-t, az LA Girlt és a Sigma ecseteket. Az LA Girl egy inkább tinédzsereknek szánt, élénkebb színeket felvonultató márka, az LA Colors pedig a fiataloknak és a felnőtteknek szól. Az összes termék cruelty free, vagyis nem tesztelik őket állatokon, sőt az LA Colors-nak ásványi termékei is kaphatók.

A legnagyobb üzlet, ha jól értettem, a Westendben lesz 64 négyzetméteren (az akkora, mint a lakásom.. :D), de itt a Mammutban is teljesen különálló helyiséget kapott. Az Árkádban a Happy Boxon belül lett neki kialakítva hely, és mielőtt ezen bárki csodálkozna, leírom, hogy a Happy Box üzemeltetője ugyanaz, mint az LA Makeup-é. 

A sajtótájékoztatóra a Leroyban került sor. Dukai Regina lett a márka a magyarországi arca, aki meg kell mondjam, gyönyörűséges :) Mellette megszólalt még a brand manager, a tulajdonos és a művészeti vezető is, akik egy számomra nagyon szimpatikus csapatot alkotnak.


A rövid sajtótájékoztató után levonultunk az üzlethelyiséghez, ami most nyitotta meg a kapuit.

(délben pezsgő?! naná!! 2 pohár is lecsúszott)

Az üzlet olyan egy sminkimádónak, mint a cukorkabolt egy kisgyereknek... Mindent megtapiznék, kipróbálnék, hazavinnék! Ilyen széles termékpalettával és színskálával itthon szerintem csak a MAC rendelkezett eddig.
Itt a kép alján láthatjátok a személyes kedvencemet, bár őszintén szólva nem próbáltam ki, mert nem akartam összekenni magam, de ránézésre is gyönyörűek, és a netes tesztes képek alapján a pigmentáltságuk is szuper. Ezek amúgy a baked eyeshadow-k.

A megnyitó után a vendégeket svédasztalos ebéddel várták vissza a Leroyba, és természetesen senki nem mehetett haza üres kézzel.


A dossziéban a márkáról találhatók információk, van mellette egy árlista is, sőt egy cd is, amin el nem tudtam képzelni, hogy mi lehet. :D Végül azon is árlista és más infok találhatók, képek Dukai Regiről, Domonkos Fanniról (gondolom ő az LA Girl-t képviselheti), valamint képek a termékekről.

A kis tasakban pedig egy szemhéjpúder trió, egy szájfény és egy ajándék utalvány lapult.


Természetesen hazaérve az első dolgom volt kipróbálni őket... :)

Nagyon szépen pigmentált, pedig halvány színekről van szó! A fehérért jár a legnagyobb plusz pont, amiből a rendesen pigmentált az olcsóbb márkák körében nagyon ritka. Direkt ezt a zacsit választottam egyébként, ennek pedig a kék volt az oka, ugyanis újabban rákattantam a fénylő világoskékekre.. és jó választás volt, nagyon tetszik <3


A szájfény színe is nagyon bejön, tudjátok, hogy imádom a halvány rózsaszín cuccokat a számon. Az állaga viszont nagyon ragadós. Ez egyfelől kicsit kellemetlen, másrészt viszont baromi tartóssá teszi. Konkrétan alig bírtam lemosni a kezemről, szappannal meg sem mozdult, sminklemosó kellett hozzá.


Összességében maga a rendezvény is nagyon jó volt, informatív is volt és jól is éreztem magam. A márka maga is nagyon tetszik, a kapott termékekből azt tudom leszűrni, hogy a minőségben is nagyon ott van.

Úgy gondoltam, felsorolom pár termék árát, ami biztos sokakat érdekel. A lista abszolút a teljesség igénye nélkül készült, ha valami nincs benne, de érdekel titeket, kérdezzetek nyugodtan.
  • szemceruza, szájkontúr ceruza - 990
  • rúzs 1090
  • körömlakk 1690
  • szájfény 990től
  • alapozó 2790
  • szemhéjtus 1490
  • szempillaspirál 1790
  • pirosító duó 2190
  • 4 színű baked eyeshadow 2790
  • calciumos körömlakk, fokhagymás (!!!) körömlakk 1790
stb stb stb, estig sorolhatnám őket :)

Mit gondoltok ezekről a márkákról? Van már valami, amire mindenképpen le szeretnétek csapni?

56 megjegyzés:

pandus írta...

nem akarok kritikus lenni, gondolom azért írtad ezt, mert meg lettél hívva erre a sajtótájékoztatóra.
DE ezt a valamit úgy hirdették be hogy luxusmárka blabla és te tudod a legjobban h. a cherryculture-n mennyiért lehet ehhez a "luxusmárkához" hozzájutni.
nagyon jó marketinget csináltak neki, de amúgy 100 forintot nem adnék 1ik cuccért sem, nemhogy annyit mint amennyiért ők árulják.
kíváncsi leszek a sigma ecsetek mennyibe fognak kerülni....bele sem merek gondolni:..:D

suzie írta...

Nah akkor valamit tisztázzunk :) Az egy dolog, hogy kaptam meghívót a sajtótájékoztatóra. Nem lett volna kötelező írnom róla, és pláne nem volt kötelező jót írnom róla. És nem is hagynám, hogy az ilyesmi bárki "kötelezővé" tegye, hiszen akkor elvesztené a blogolás a lényegét. Gondoltam nincs szükség ezt külön leírni megjegyzésbe, mivel a színminták magukért beszélnek, de úgy látszik, mégis le kellett volna :)

A sajtótájékoztatón egyébként egyetlen egyszer sem hangzott el a "luxus" szó, pedig direkt hegyeztem rá a fülem. Tény, hogy a cherry culture-ön olcsóbb, de az is tény, hogy ennél kevesebbért egyszerűen nem lehetne forgalomba hozni ezeket. Amit te megrendelsz, azon nincsen szállítási költség (ez plusz 10-15-20%), áfa (25%), vám (nem tudom pontosan mennyi), és nem fizetsz utána bérleti díjat egy plázában.

suzie írta...

Mármint szállítási költség persze, hogy azon is van, csak a mértékét akartam leírni

purpurinum írta...

Szió! Köszi az infókat! :)
Ecseteket nem láttad, hogy kb mennyiért adják majd? Köszi, puszi

suzie írta...

Szia dinamo!
Lehet kapni egy 5 részes LA Girl ecsetkészletet, ez 3990 Ft, a Sigma ecseteket sajnos nem tudom pontosan, mert nincsenek a listán és kitéve sem volt az áruk. Annyit tudok, hogy az egyik külön kapható, egyenes/lapos végű arcecset 6000 Ft volt.

Tímea írta...

En nem barlangban, hanem Hollandiaban voltam az elmult hetekben, es azon kivul hogy egy ujsagban olvastam rola, hogy lesz magyarorszagon, nem tudtam. Azt meg foleg nem, hogy europaban nalunk eloszor! Ez tenyleg oriasi. A kepek alapjan jonak tunnek a termekek. Az ar-ertek aranyrol nem tudok mit mondani, nem volt meg ilyen sminkem... de lehet, hogy ha pesten jarok, megnezem mire ez a nagy felhajtas:)

Tímea írta...

Ja egyebkent jut eszembe, hollandiaban is lehet kapni, egy holland oldalrol lehet rendelni. Az persze nem olyan, mintha uzlet lenne, csak mondtam:)

Babus írta...

tényleg nagyon jól néz ki a bolt! nekem is a baked eyeshadow a "kedvencem", kiváncsi vagyok milyen.

viszont az biztos, hogy jobban megéri cc-ről rendelni, de jó lesz, hogy élőben le tudom tesztelni a termékeket. meg mondjuk ha csak egy valamit akarok nagyon, azért nem fogok rendelni:D

Unknown írta...

Szia Suzie,

Ez most béna kérdés lesz, de akkor ezek a boltok (Árkád Mammut Westend) meg is nyíltak már? Ha nem, mikor fognak?

Köszi :)

suzie írta...

Szia Noémi!
A Mammut 2-ben található ma nyílt, a márka facebook oldala alapján az Árkádban 24-én fog nyílni, a Westendről sajnos nem találok dátumot

Unknown írta...

Köszi szépen, hát ez nagy baj, mert akkor már ma oda lehet menni az egyikbe :D

Blushbaby86 írta...

hú, szuper!!!
azok a pirosítók... úgy érzem megtalálom közöttük a tökéletes natúr barnásrózsaszínt.
és az égetett szemhéjpúderek. nyamiii...

alig várom, hogy nyisson... bár tuti ki lesz fosztva. :S
:D

Blushbaby86 írta...

a jobb fölső égetett szemhéjpúder színei: ♥♥♥ ezer éve ilyet keresek.

Totálisan Álnév írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Sophie írta...

Timcsike, mi ez a holland oldal? Érdekelne, meg érteném is, meg nemsokára megyek én is oda :)

Tweet írta...

Nagyon tetszik a szerkód, csini voltál:)
Én a Sigma ecsetekre, vagyis az árukra vagyok a leginkább kíváncsi.

suzie írta...

Sajnos a Sigma ecsetek árai nem voltak kitéve, kérdezni meg körülményes volt, mert csak a gépben tudták megnézni, de beletelt vagy 8 percbe, mire egy dolgot megnéztek. Ahogy írtam, egy arc ecsetről tudom, hogy 6ezer ft körül volt. Amint megtudom, hogy mennyibe kerülnek a szettek, írok :)

Tweet írta...

Igen, olvastam, hogy az egyik ecset ára 6000 ft körül volt, most (kivételesen) nem voltam figyelmetlen:)

zsadanka írta...

de jó neked, hogy ott jártál, nagyon cuki az a kis neszeszer! :] ugye van rengeteg féle matt nude árnyalatú rúzs? ugye vaaan? :D még nem igazán néztem utána ennek a márkának, de itt az ideje!

Rita írta...

Én éppen délután dühöngtem ki magam, hogy össze vissza hirdették hogy tegnap -aztán hogy ma- nyílik a fórumba, erre bementem nagy lelkesen és csak az üres bódét találtam -ami amúgy is egy lyuk. Áh uuutáálom az ilyet.
Amúgy én is ez ecseteket akartam lecsekkolni, hogy ilyen bősz kategória vagy drágább, meg ami megtetszik :):) de most nem megyek oda bosszúból legalább két napig :D

bettynova írta...

kétlem hogy egyhamar ki lesz fosztva az üzlet, mert nevetséges, hogy mennyire drága
az tény, hogy van szállítási költség, áfa, vám stb. de pl a 3x annyiba kerülő OPI vagy Orly olcsóbb még így is...lol!!
a szájfény meg nem kicsit zavaró, hanem viselhetetlenül undorító..
lényeg a lényeg, ennyi pénzért lehet sokkal jobb minőséget is venni

suzie írta...

Zsadanka: csomó féle rúzs van, nekem igazából a szép vörös-bordós árnyalatok vésődtek az emlékezetembe, de tuti, hogy bőrszínűek is voltak:))

Rita: 2 nap, micsoda bosszú:DD facebookra azt írták, hogy logisztikai gond volt, ezért változtak a nyitási dátumok, gondolom a lényeg az volt, hogy a mammutban található üzlet megnyitója ne csússzon, mivel ide volt szervezve a sajtótáj is

bettynova: tény, hogy drágább, mint amennyiért a cc-n látható, de drágának azért erős túlzás nevezni. Olcsóbb, mint a BeYu és az ArtDeco, és ezekre sem mondanád, hogy drága, nem?
az meg, hogy kit mennyire zavar a ragadós szájfény, egyéni preferencia kérdése, lehet hogy van olyan, akit egyáltalán nem, mert cserébe nem kell fél óránként újra kenni (engem pl kicsit zavar, de nem tartom elviselhetetlennek)

Monday írta...

Azt hiszem, hogy egy barlang legmélyén voltam az elmúlt pár hétben. Sőt, szerintem egész életemben, mivel erről a márkáról egyszer hallottam, az is egy körömlakk volt, de őszintén szólva egy cseppet sem fogott meg. De ha már itt tarunk, akkor inkább veszek egy Orly-t, ami azért mégis egy Orly...

Az előttem szólóval egyetértek, arról a szájfényről nekem egy olcsó 'kínai' jut eszembe.

Nem tartom igazán drágának az ára alapján, habár a Sigma ecseteket kicsit túlárazták.

bettynova írta...

Suzie Árban valóban nem tartom iszonyat drágának, de ha már pl az Artdecot emlegetted, akkor inkább még kiegészítem az árat és veszek inkább Artdecot. Ár-érték arányban borzalmas.
Egyszerűen minőség tekintetében nem éri meg az árát.
A szájfény kérdés valóban egyéni preferencia, de nekem ez volt a legrosszabb, amit valaha próbáltam. Szerintem undorító.

h_emily írta...

A sigma ecsetekért mentem, hát ott is hagytam őket. A travel kit 22 000, a premium 45 000 ft volt. Éppen most regelek paypalra... Azt hittem pár ezerrel drágább lesz.. De h 10 000-rel?! Nagyot csalódtam! :S

elter.luca írta...

Sziasztok!
Látom zúg a tömeg, én is zúgtam, amikor megláttam néhány előzetes árat. Sigma travel kitre azt mondtam hogy ha 13-15, üsse kavics, na de 22?
Jóban vagyok a mostaniakkal is a Bőszecsetből meg innen-onnan szedettekkel. Inkább spórolok másra...
Képek alapján vonzóak a szemhéjpúderek nagyon, de maximum swatcholni fogok én is elmenni. Ezzel a túlárazással maximum a cc forgalmát fogják növelni.
És tudom, hogy vám meg áfa meg bérlés meg bérek meg minden, de akkor is nagyon drágának tartom, mert többen mondták hogy essence minőség.

Meli írta...

Emily, tartok tőle, hogy a makeup pláza is hasonló lesz, sokkalsokkal drágábbért lesznek a dolgok, félek, hogy túl nagy a legtöbbünk lelkesedése, és csalódni fogunk... :S Pedig szerintem mindannyian fenjük már a fogunkat egy jó kis 88-as palettára, vagy ne adj isten Urban D. Primer Potion-ra ;)

Blushbaby86 írta...

pfff ekkor különbségeket. elég ciki, főleg hogy a fb-n azt írták csak egy picivel lesz drágább, mint kint...

amúgy a glamourban van egy -25%-os kupon, az év végéig fel lehet használni, ezek szerint érdemes bevetni.

egy olyan travel szettet szerettem volna, azért biztosan megnézem majd, hogy milyen...

Blushbaby86 írta...

/most néztem meg, átszámítva a travel kit 10200, a teljes kit 20450, a professzionális pedig 30765. /
szállítási díj nélkül.

SophiEl írta...

Köszi az infókat, direkt az L.A Makeup nyitás miatt vártam még pár napot a Sigma ecsetek rendelésével - ezután nyugodt szívvel fogom elküldeni.
Szállítással együtt is csak 11 ezer Forint lesz kb., a pro kit is 20-22 körül mozog.

Ok hogy itthon drágább... De ennyivel??

A. írta...

Hát még mindig jobban megéri rendelni,mert ez csak parasztvakításnak tűnik. Nálunk egyébként is szeretnek minden újat így beharangozni,hogy ,,nézzétek,egy elmaradott keleti-európai országban is lehetnek ámerikái márkák!" Én személy szerint hányok az efajta marketingtől.
A termékeket megnéztem,a szájfények gusztustalanok,az alapozó nem ér 2790-et,a szemhéjpúderek között vannak jók,ahogyan a körömlakkok között is,de ennyiért semmi esetre sem. A CC-n akcióban 1-3 dollárért vannak.

A. írta...

A Baked eyeshadow pl 3 dollár,nem kell magyarázni,hogy az nem 2790 ft.
Mindenesetre egyvalamire jó lesz ez az üzlet,kipróbálni,mielőtt megrendeled.Aki ismeri a termékeket,használja őket,az ezt fogja tenni valszeg.

Bogca írta...

én is pont néztem h cc-n a baked eyeshadow 3dolcsi :DDD

Fanni írta...

Nem ismerem a márkát, nem próbáltam, de Nézzetzek meg bármilyen márkát, amit külföldön, és itthon is lehet kapni...mennyivel drágább??????
Csak egy példa...MAC Paintpot a hivatalos oldalon 16,5 USD (3330 Ft a mai árfolyam szerint) itthon majdnem 5500-at elkérnek érte...
Nyx-et 1-2 dollárért már lehet kapni ha rendeled...itthon a háromszorosa...mégis mit vártatok????????????????NEM a termékért fizettek ennyit, hanem a marketingért, a dolgozók fizetéséért, a bolt bérleti díjáért, a vámért, a szállítási költségért, és még sorolhatnám...ha mindenre csak 200 Ft-ot tesznek rá, akkor fölösleges elkezdeni a boltot...Nem azt mondom, hogy hú de marha jó áraik vannak, de lehet kapni rosszabb minőséget is drágábban, és jobbat is olcsóbban...Mindenki azt vegye meg, ami megfelel neki, de ne oltogasson mást azért, mert nem egyezik a véleményük.
Én például nem tudok rendelni külföldről, hacsak valakit nem kérek meg, aki megrendeli nekem én meg kifizetem neki. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

sminkkel írta...

Én sem hallottam még róluk.:) mármint a márkáról igen, de arról nem, hogy itthon is lesznek. Minden esetre nekem érdekesnek tűnnek. Az a fehér szín nekem is bejött.:)

Tudom, hogy minimális haszonkulccsal sem lehet itthon olcsón adni az amerikai termékeket. Így ezt nem rovom fel senkinek.

Púderfelhő Andi írta...

Okes, egy ket gondolat.
Tobb dolog miatt is nem lehet olcso, aki csalodott az szerintem kicsit tajekozatlan. Kezdjuk ott, hogy europaban minden dragabb mert sok ceg valt egyszeruen 1 dollar=1 euro keplettel, ami ugye mar alapbol NAGYON nem ugyanannyi. Pl euros orszagban az a MAC paintpot amit valaki emlitett 17 euro, igy ennyivel szamolva eleg kozel is kerultunk a magyar arhoz, es most erosebb epp a forint.

A masik dolog, hogy nagyon sok fugg attol, a ceg hivatolasan van jelen, es nyitott uzleteket vagy valaki ugy dontott, van ebben uzlet, elkezdem arusitani a termekeket. Abbol kiindulva, h Europaban nincs jelen a ceg, en az utobbit tippelem, igy valoszinuleg a kisker arhoz eleg kozel vasarolhatnak. Namarmost mindenre raszamolva a vamot, afat, es mindenfele egyeb koltseget egy kicsit ertelmes haszonkulcshoz nem igazan lehetne olcsobban adni. Sajnos ezzel mostanaban tulsagosan is tisztaban vagyok.:( Mar nyitas elott joval beszeltunk rola, h draga lesz, komolyan nem ertem, miert meglepo.:)

A rendeles lehetosege nyitva all ugyanugy mindenki elott, aki nem szivesen rendel kulfoldrol, az pedig megveheti a boltban joval dragabban, es sokan vannak ilyenek, nem veletlenul zaporozzak kerdesekkel a bloggereket ezzel kapcsolatban..

Oszinten szolva engem nem erint ez az egesz, mert nem fogott meg ez a marka, es egyebkent is szivbaj nelkul rendelek mindenfelet amit megeri postakoltseggel es vam-afaval egyutt is, csak megdobbentett ez a nagy felhaborodas..

ps.: ha tul draganak talaljatok Magyarorszagot, vigasztaljon, hogy vannak meg dragabbak helyek, es meg sokkal dragabbak, valamint az USA eleg nyitott lett, utazhat az ember batran ;)

bettynova írta...

Fanni: inkább egy MAC termékért fizetek ki pár száz forinttal többet, mint egy dollár shopban kapható cuccért 6xannyit. A MAC nem minden terméke kerül sokkal többe, mint külföldön pl. Bad Fairy körömlakk kint 2600 Ft volt itthon meg 3300 ft. Ennyi különbség simán belefér, de 200 ft helyett 1800 ft már nem igazán.

Maggie írta...

szerintem egy blog bejegyzés kommentjeinél háborogni a világ egyik legfeleslegesebb dolga...az üzlet nem fogja olcsóbban adni, mert nem teheti, viszont aki drágállja nyugodtan vegye meg neten keresztül, nem nagy ördöngősség:) és remélem lassan mindenki feldolgozza, hogy magyar viszonylatok között képtelenség olyan árakat produkálni, mint amennyiért a webshopban árulják a termékeket. pont.

(am a szállítás költséggel vett árakat hasonlítsuk már a boltihoz, mert lehet h 3dollár egy szemhéjpúder, de arra ugyanúgy rájön a tizen x dollár postaköltség!csak erről szeretünk megfeledkezni)

én biztosan nem fogok egy darab cuccot sem vásárolni,mert nem tartom olyan márkának amiért pénzt adnék, de ez egyéni kérdés, és én rendelni sem fogok. de tudom ajánlani mindenkinek, hogy barátkozzon az internettel, ha zavarják a magyar árak:)

Babus írta...

csak az a különbség, hogy pl cc-n 10-12 dollár postaköltséggel kb 10 cuccot lehet rendelni és úgy leosztva már nem sok. persze biztos van aki csak pár dolgot akar:D

elter.luca írta...

"ps.: ha tul draganak talaljatok Magyarorszagot, vigasztaljon, hogy vannak meg dragabbak helyek, es meg sokkal dragabbak, valamint az USA eleg nyitott lett, utazhat az ember batran ;)"

Pont jóknak mondod, olyanoknak akik háborognak a 2790es szemhéjpúderen, ami nem számítana drágának... HA jó minőség lenne.
És azért ők nem úgy hozzák be a cuccokat, mint mi rendeljük, hanem 3 dollár alatt nagy/kisker áron.

Én úgy gondolom, hogy akinek jól esik háborogjon, ezért nem kell megróni senkit, nyilván nem lesz olcsóbb, meg nem fognak bocsánatot kérni. Csak azokat sajnálom, akik beveszik a "parasztvakítást" és megveszik ezeket a dolgokat.
Nekem konkrétan nincs paypalra való kártyám, tesómnak van, ő tudna nekem rendelni, de amelyekre nekem szüksgem van a mindennapokban azok ott vannak az Essence, miss sporty polcokon és az avon katalógusokban. Bőven elég. Ezzel nyugtázom az LA makeup körüli "hype-ot".

ui.: Makeuplaza dettó ugyanez lesz, de a kíváncsiság hajt, hiszen ott nem lesz magas plázahelyiség bérlet meg ezer eladó, lévén hogy webshop.
Webshopot üzemeltetni meg nem kerül ennyivel többe (tapasztalatból mondom)

suzie írta...

Luca, te próbáltál már LA Colors vagy LA Girl terméket?

elter.luca írta...

suzie, igen próbáltam, igaz nem sokat (azok sem az enyémek voltak, hanem egy barátnőmé, aki rendelt néhány dolgot).
Nem azt mondom hogy borzasztó minőség, de nem reális a magyarországi ár/érték aránya.

cherrydarling írta...

Sziasztok,

Suzie, szuper a blogod, én csak mostanában találtam rá, és teljesen rákattantam. Talán abból is adódóan, hogy még új vagyok itt, egy kicsit más álláspontot képviselek. Kb 10 éve sminkelem magam, de teljesen amatőr módon, nem olyan profin, és tudatosan, mint ti... Fekete szemcerka, szürke- fekete- barna- beige szemhéjpúder, pirosító, szájfény. Jártamban- keltemben, itthon és külföldön vettem kiko, mac, stb sminkeket, de valahogy ez mindig sokkal kevésbé hozott extázisba, mint a ruhák. Mostanában, guru- videók és make- up blogok hatására kezdtem el jobban pörögni a smink- témán, csodálkozik is a környezetem, hogy mi van velem.
Lényeg, ami miatt ezt most leírtam: habár épp most rendeltem meg két 88as palettát, nekem a sminkvásárlás terepe nem az internet, hanem a boltok. Nekem ennek az La. boltank az árfekvése teljesen okés, és szerintem rengeteg a hozzám hasonló, kevésbé profi és tudatos sminkelő lány akinek nagyon kézenfekvő bemenni egy bev. központba és ott vásárolni.

A. írta...

Félreértések elkerülése végett nem háborgok,nem verem a fogamhoz a garast,egész egyszerűen az itthoni fizetésekhez,ösztöndíjakhoz,stb ezek ilyen minőséghez képest (az alapozót kivéve minden terméket próbáltam már) drágák. ÉS ha már veszek valamit 3ezerért,akkor az nem egy eredetileg 3 dolláros szemhéjpúder lesz.
És nevetséges Amerikával példálózni,Amerikában nem ennyit keresnek és nem havi 10ezer ösztöndíjat kapnak az emberkék.

A kommentek meg arra vannak,hogy leírjuk a véleményünket,nem esszük meg egymást,ez a kulturált vita alapja. Nem hinném,hogy egy blogbejegyzéshez csak pozitívat lehet írni.

suzie írta...

Természetesen semmi gond nincs azzal, ha valaki leírja a véleményét, sőt, kellenek a negatív vélemények is. De nem mindegy, hogy hogyan vannak megfogalmazva. Mert a "parasztvakítás" például kicsit erős, főleg olyan személyektől, akik nem tudják, hogy az egyes termékek ára pontosan mikből milyen arányban tevődik itt össze. Amikor rátaláltam a CherryCulture-re, és utána láttam, hogy a Müllerben ,ennyivel drágább, én sem kezdtem el lehordani őket, nem dühöngtem, egyszerűen csak megosztottam veletek, hogy van más lehetőség. Szóval én kicsit értetlenül állok azelőtt, hogy miért háborít fel ilyen mértékben egy téma olyan embereket, amihez ha akarják, semmi közük nem kell, hogy legyen. Nincsenek vásárlásra kényszerítve, sőt arra sem, hogy bemenjenek a boltba, vagy meglátogassák a márka honlapját. De a NYX kapcsán másoktól ugyanígy nem hallottam ilyen erős szavakat.

Egyébként a baked eyeshadow ára tényleg furcsa, hogy ennyivel többe kerül, mert van a CC-n olyan termék, ami szintén 3 dollár, viszont az üzletben 1190 Ft. És ugye tudjuk, hogy ez a 3 dollár nem 3 dollár, hanem ha több terméket rendelsz egyszerre, akkor is legalább 4,5-5, amivel már 1000 forint közelében járunk, és nem is fizettünk rá sem áfát, sem vámot (a többi költségről nem is beszélve). Azt is vegyük figyelembe, hogy a CC egy webshop, és hogy üzletekben Amerikában is többe kerülnek ugyanezek a termékek. Azt sem árt megemlíteni, hogy ezeket a termékeket az USAban gyártják, így értelemszerűen a szállítási költség miatt sehol máshol nem lehet olyan olcsó, mint ott. (Olyan tényezőket már ne is említsünk, mint a nagyobb kereslet)

Ha a cégek úgy gondolkodnának, hogy nincs értelme behozni azt, amit az interneten olcsóbban meg lehet venni, akkor nagyon kevés dologért fizethetnétek készpénzben :)

suzie írta...

Cherrydarling: köszönöm, örülök, hogy tetszik :))

elter.luca írta...

Bennem csak az a kérdés merül fel újra és újra, hogy akkor a MAC pl miért nem háromszoros áron adja a dolgokat? Vagy az Estée Lauder meg társai?
De mint írtam/írtuk többen nem az árral van a gond, hanem azzal, hogy nevetségesen megemelték az árakat az eredetihez képest.
Suzie Te nagyon magadra vetted ezt a dolgot, holott nem hibáztatunk mi téged azért mert írtál, hanem csak többek közt én is kifejtettem a gondolataimat a dologról.
És igenis a nyx-nél is voltak háborgások, amikor 3000-4000ért árulnak egy trio-t.
Én azt mondom mindneki döntse el maga, hogy vásárol-e LA makeupot vagy sem, és ha igen milyen módon.

suzie írta...

Luca, nem vettem magamra, nem is tudnám, hiszen nekem semmi közöm az L.A. Makeup-hoz :D Csak a kicsit tisztábban látás végett éreztem szükségesnek írni, mert tisztán látszik, hogy a legdühösebb emberek nem sokat tudnak a (kül)kereskedelemről (amivel egyébként természetesen semmi gond nincsen)

A MAC is drágább itthon, mint az USA-ban. :) És most vezettem le egy szép példát, hogy közel nem háromszorosak az árai az LA termékeknek.

elter.luca írta...

Igen láttam a példát.
Mac sem háromszoros áron árul.
Ha külkeres lennék, és belelátnék akkor sem tartanám helyesnek.
Mindenesetre ha valami nagyon megtetszik lesz hol megnézni élőben is :)

Meli írta...

Én ehhez az egészhez annyit fűznék hozzá, hogy szerintem mindenkinek lehet véleménye, csak az a kérdés, hogy milyen stílusban adja elő. (Ha azt mondod parasztvakítás, akkor ezzel minden csajszit aki bemegy oda, máris leparasztoztál?!)
Suzie, ez nem rád vonatkozik, nem te írtad, ne vedd magadra, de még annyit, hogy ha nem írnák meg az emberkék a véleményüket, akkor a blog írók se tartanák ott, ahol tartanak, nem lenne annyi olvasójuk ill. követőjük... (!)

( A magyar viszonylatokat meg el kell tudni fogadni, megbékélni vele, mert változni nem igen fog sajnos.
Ha 3 ezer ft-ért nem lenne valakinek drága egy szemfesték, akkor nem Magyaro.-on élnénk, hanem ott ahol a drogériás cuccok számítanak nevetségesen olcsónak a " high end " - MAC, NARS - cuccokhoz képest. Sajnos a legtöbb magyarnak ennyi pénz igenis DRÁGA. Erről beszéltem, sajnos meg kell tudni békélni a dolgokkal. Aki meg megteheti, hogy azt mondja, hogy ez még direkt olcsónak számít, és megengedheti magának, hogy megvegye, az örüljön neki.)

Maggie írta...

Meli gondolom nekem szántad a mondandód egy részét. Én tisztában vagyok vele, hogy a kommentek jók, hasznosak és nyilván mindenki azért blogol hogy mások írjanak megbeszéljünk dolgokat..ezzel semmi gond..de mikor már az 50. iszonyatos hangvételű fröcsögés érkezik..na szerintem az a felesleges és sok..szegény zsuzsi nem tehet semmiről mégis az egész onnan indult, hogy biztos azért írta ezt mert meghívták a megnyitóra.. ez az egész egyszerű üzletnyitás már olyan magaslatokba került, mintha nem is tudom miről lenne szó:D

(a l.a. makeup tuti örül neki, micsoda reklám:D)

pandus írta...

látom felborzolódtak a kedélyek.
ne haragudj a feltételezésért, csak mivel sok jót írtál róla ezért gyanús volt:P
amúgy persze ez igaz amiket írtál, vám, áfa, bérleti díj stb. csak nekem ez a 3szor túlárazás több terméknél is kicsit sok volt.
és igen tisztában vagyok azzal h. ez h. működik, és több mindentől is függ, csak több márka meg tudja oldani 2szeres áron. ennyi.plusz engem az háborított fel, h. luxusmárkaként reklámozták.
de amugy meg tényleg felesleges rajta fröcsögni ennyit, mert a magyar lakosság elég nagy százalékának van nete, ha egy kicsit utánanéz látja hol juthat hozzá olcsóbban, szóval ennyi.
de amugyis arra valók a blogoláshoz tartozó bejegyezések h. hozzászóljunk a témához.
ha valaki meg nem akarja elolvasni nem kell=)

Unknown írta...

részemről csak annyit, hogy én elmegyek, megnézem mégis milyenek ezek a termékek, esetleg majd megrendelem őket.
Fröcsögésről meg annyit, hogy suzie akadt fent azon hogy többen drágállják a terméket, ha neked ez korrekt ár akkor vásárolj itt egész nyugodtan.

Ha meg nem akarsz ilyen-olyan hozzászólásokat írj szabályzatot, vagy bánom is én, ne twitteren "fröcsögj" ugyanúgy, mint itt mások, mert ahogy elnézem neked is vannak szövegértési problémáid.

bettynova írta...

A parasztvakítás szót talán én használtam először a témában (nem itt, hanem a saját blogomon), de nem kérek érte bocsánatot. Mert szerintem nem azt jelenti, hogy ha vki az üzletben vásárol az paraszt, hanem azt jelenti, hogy itt kérem szépen hülyének vagyunk nézve. Értek valamicskét a külkereskedelemhez (ebből diplomáztam, ebben dolgoztam) , de szerintem a 2-3 dolláros cucc luxusmárkaként árulva 3000 forintért bőven kimeríti a nem fér bele kategóriát. Ha nem éri meg, mert nem tudják olcsóbban adni, hogy megérje nekik, akkor nem kell erőltetni.A MACnek megéri úgy, hogy nem luxusmárkázik és nem néz hülyének senkit sokszoros árakkal. Ne kezdjünk rögtök jótékonysági gyűjtésbe szegény cég számára?
És rendelni sem LA izét fogok, mert hamár szállítási költséget fizetek, akkor vmi minőséget és különlegeset rendelek, nem 12 egy tucat akármit.

Csillu írta...

Én tegnap voltam a Westendes üzletükben és az még hagyján, hogy a termékek már ránézésre se tűnnek vmi nagy cuccnak (nem próbáltam még őket, ezért nem tudok jobb véleméynt), de az eladókat nemtom honnan szedték, de ha azt mondom, hogy le se szartak minket, akkor már sokat mondtam...sztem egy smink márkaboltban kicsit jobban is figyelhetnének az emberre...

Edina Saarinen írta...

Csilla, ne is mondd, én is benéztem a Westendes üzletbe, és az eladók még meg is lepődtek mikor beléptem, úgy általában hogy bejött valaki :D aztán az egyik eltűnt, a másik visszafordult a sz.géphez.. :D Nem baj, végülis, legalább nem lihegtek a nyakamba. Én csak a szemhéjpúdereket néztem meg, hát a 2700 Ft-os baked eyeshadows-zal szerintem a majdnem pont ugyanilyen (és jól pigmentált!) Rossmannos Lovely ugyanilyen külsejű-dobozú terméke simán felveszi a versenyt.. mondjuk ebből persze sokkal több színárnyalat van. de összességében nekem sem tetszik a hely.