2010. november 25., csütörtök

Sigma akció - ingyenes szállítás!!!

Amerikában a Black Friday a hálaadás csütörtöke utáni pénteken (vagyis holnap) tartott ünnep, amikor az üzletek többsége kivételes akciókkal várja a vásárlókat. Ilyenkor a boltok éjfél és hajnali 5 között nyitnak, ahol ezt ekkor már tömött sorokban várják a felhergelt vásárlók. Utánanéztem Wikipedián, és még halálesetek is köthetők a hatalmas tömegrohamhoz.. Egy jóval kellemesebb módja annak, hogy kihasználjuk a Black Friday kínálta akciókat, az internetes vásárlás. Engem most a Sigma akciója csábított el, de nagyon! Ugyanis ingyenes kiszállítást vállalnak, igen, még Magyarországra is!!

Én csak két ecsetet fogok rendelni, ezekre van most szükségem, pedig azért bevallom, csábítanak a szettek is.. :)

Tehát ne feledjétek, CSAK holnap ingyen rendelhettek a Sigmától!

Az akció igénybevételéhez a BF2010 kódot kell beütni a pénztárnál.



Kihasználjátok az akciót? Mit fogtok rendelni?

44 megjegyzés:

Unknown írta...

Great offer!
I love Sigma brushes!
XOXO
Catanya

h_emily írta...

Ne is mondd... Alig bírom kivárni! :) Reménykedem hogy gyorsan kiszállítják, mert sztem nagyon sokan fognak rendelni holnap! :S

suzie írta...

Az tuti, remélem maga az oldal nem fog bedőlni.. szerintem én rögtön reggel lecsapok a cuccokra :D

Eszti www.makeuponabudget.hu írta...

vicces, direkt összeszedtem erről egy cikket gondoltam holnap kiteszem, erre már mindenhol kinn van. viszont remélem hajnalban már működik a kód :D

suzie írta...

:) Nem tudom, milyen idő szerint dolgoznak, én 9 körül fogok rendelni reggel, akkor már tuti él a dolog :) Te mit szeretnél?

Eszti www.makeuponabudget.hu írta...

sigmax F80tuti annyi jót hallottam..vagy a trió,meg a complete set..nehéz dönteni :D

suzie írta...

nekem is az az egyik :)) másik szerintem ez:
http://www.sigmabeauty.com/product_p/e35.htm

Eszti www.makeuponabudget.hu írta...

ez a black friday mekkora üzleti fogás, annyi pénzt költök el az ennek szánt akciókban mint máskor egy hónapra leosztva kb..

sminkkel írta...

Erre most én is lecsapok. Vagy F80 vagy F82.:)

sminkkel írta...

evil én is kiteszem attól még.:) Sosem lehet tudni.:)

suzie írta...

Én Andi (a puderfelhő-ről:) ) ajánlására döntöttem a 80as mellett, azt írta, nagyon jó:)

evil-she-devil: én csak innen rendelek, ebben a hónapban elvileg nem veszek sminkcuccot, de ezt nem hagyhatom ki :)) CC-n várok, amíg megint 25%-os sale lesz, régebben mindig olyan volt, most ráálltak a 20%-ra grr brr

Madrid Angyala írta...

Szia Zsuzsi! :)

Köszi, hogy megírtad ezt a jó hírt! Ennek örömére én is rendelek valamit. :D
Lenne pár kérdésem:
1. Szerinted melyik az a pár szemre való ecset, amit érdemes beszerezni?
2. A travel kit ér egyáltalán valamit vagy az nagyon "kezdő" és jobban járna az ember a complete kittel?
3. Most, hogy ingyenes a szállítás, melyiket érdemes választani?

Köszönöm szépen előre is a válaszokat! További ilyen szép és eredményes blogolást kívánok!

suzie írta...

Szia!
Igazából az, hogy mi érné meg jobban neked, az attól függ, hogy milyen ecsetekkel rendelkezel. Ha például nincs sok ecseted, akkor érdemes kitet rendelni.
A travel kitben alapecsetek vannak, amikben minden olyan ecsetet megtalálsz, amik egy nem túl komplikált smink elkészítéséhez kellenek.
Ahogy elnézem a travel kit 7 ecsettel feleannyiba kerül, mint a complete kit 12-vel hmm.
Szóval milyen ecseteid vannak, milyen sminkeket szoktál vagy szeretnél készíteni, sokat utazol-e, mennyire számít az ára?

Madrid Angyala írta...

Igazából beleférne a 20 ezer forint is (mert annyi a complete), de első körben gondoltam megkérdezlek erről. Elég sokat utazok, viszont a travel kit nem tetszik, erre most így rájöttem. :D A complete kit helyett szerinted jó lehet az eyes kit? Mert ahogy néztem, abban ugyanaz a 7 db szemre való ecset van. És nekem igazából ezekre lenne szükségem, mert púderecsetem van, alapozni kézzel vagy nagyon- nagyon ritkán szivaccsal szoktam, ajakecset nem kell (max. majd később).
Úgyhogy szerintem mégis ezt az eyes kit-et rendelem meg, már csak az lenne a kérdésem, hogy melyik az a nem szemre való ecset a complete-ból, amit érdemes beszerezni?

A szállítással kapcsolatban pedig melyik módot válasszam? Mivel, hogy ingyenes, így a leggyorsabbat ajánlatos, nem? De melyik az? :)
Köszönöm, bocsi a sok akadékoskodásért. :D

Fanni írta...

Francba, hogy karácsonyig semmi ilyet nem vehetek...mivel párom tegnap elszólta magát, hogy az én ajándékomra már csak várni kell...de NEM TUDOM MIT KAPOK!!!!!!!!!!!!!Ami persze nem baj, mert szeretem a meglepiket, de amikor ilyen akció van tépem a hajam, hogy lecsúszok róla...

suzie írta...

Madrid Angyala: az Eyes kit jónak tűnik, van benne minden igazából. Van ferde pirosító ecseted? Az szerintem lényeges dolog, ha van púder ecseted és alapozó ecsetet nem használsz, akkor szerintem ez még a fontos az arc ecsetek közül :)
Szállítási módok közül szerintem teljesen mindegy, melyiket választod, de szerintem nem mindegyikre érvényes a kód. És sajnos ezt most nem is tudom neked megmondani, hogy melyikre az, mivel még nem él, szóval nem lehet kipróbálni. De majd a rendelés leadásakor előbb úgyis érvényesíteni kell, szóval próbálkozz, hogy melyiknél vonja le a végösszegből :)

Fanni: lepd meg vele magad!:) Én se terveztem venni, de nem akarom kihagyni ezt az akciót :$

Andi írta...

Igen, az F80 szuperjo.:)

A complete kit-ben levo ferde pirositoecsetet en nem annyira szeretem, meg amugysem annyira ezt a tipust, sokkal jobb a sigmax fele ferde.:)

Tímea írta...

Sziasztok,
Honnan lehetett volna megszerezni a cupon code-ot, mert a hírlevél nem tartalmazta... :(
Utólag is köszi Suzie a közzétételért.

suzie írta...

Szia!
Én egy bloggernél láttam először, aztán Twitteren, meg a Sigma facebook oldalán is kint van

Tímea írta...

Köszönöm, ez gyors volt :)
Én az F70 és F60 alapdarabokat szemeltem ki. Van egy olyan érzésem, hogy nem fogok bennük csalódni :)

bamboo írta...

Nem azért, de ez az ingyenes szállítás nem csak akkor él, ha 50 dollár felett rendelsz?

suzie írta...

Bamboo: tényleg! :o Most ha felmegyek az oldalra rögtön ezzel fogad, de eddig ez nem volt kiírva, facebookon sem tettek róla említést :(
Mondjuk aki kitet rendel, annak nem nehéz túllépni az 50-et, én viszont ezek szerint buktam a dolgot :P

Mindenesetre köszi, hogy megírtad az infot!

Fanni írta...

Suzie:
Én szívesen meglepném magam, de Azt mondta, hogy karácsonyig semmi ilyet ne vegyek. Se szemfesték(88-as paletta), se ecset...(Bár a h&m ecseteknek nem bírtam ellenállni, olyan rég kerestem már őket) Azért remélem nem veszi meg mindkettőt...kicsik soknak tartanám egyszerre.

Fanni írta...

Ha csak pár ecset kell nem tudsz valakivel közösen rendelni?Csak egy ötlet, de így az 50-es összeghatár fölé mehetsz, és nincs postaköltség...

Tweet írta...

Én már rendeltem is:))) Megrendeltem a F80-asat és az F40-eset meg még pár ecsetet szemre. Nagyon várom már, hogy megérkezzenek:)
Köszi az infót Suzie, nagyon feldobtad a napomat:))))

suzie írta...

Tweet: jajj de jó:)

Fanni: az lett volna, mindketten az F80-at meg mellé egy szem ecsetet akartunk, de egyik szem ecset sincs már :/

Tweet írta...

Igen, ezen én is bosszankodtam egy kicsit, mert kettő ecset sem volt készleten, amit még szerettem volna. De nem baj, így szuper jól jártam:)

Jah, és kaptam Cherryculture-től és Coastal Scents-től is e-mailt, náluk is akció van most, csak sajna nagy rohanásban vagyok, a részleteket most nincs időm megnézni.

suzie írta...

Igen én is kaptam, de ott gyakran vannak ilyen akciók :) Meg a CherryCulture-nél régen 25%-os akciók voltak, mostanában csak 20%, úgyhogy nem rendelek :D

Névtelen írta...

Sziasztok!

Csak szólok, hogy levették az 50dolláros minimumot, most sikerült egy 25 dolláros rendelést elküldenem, úgyhogy működik.

suzie írta...

Szia Andi!
Ez szuper hír, mindenki nevében köszönöm, hogy megosztottad velünk!!:)
Akkor ha estig feltöltik a készleteiket, még meg tudom rendelni azt az ecsetet, ami most nem volt :D

Madrid Angyala írta...

Sziasztok!

A bankkártya szám megadásakor kellenek 4 jegyenként szóközök vagy kötőjelek vagy mehet egybe?
Zsuzsi, köszönöm szépen a tegnapi választ! :)

suzie írta...

Nincsmit:)
szerintem mindegy, hogy hogy próbálod, ha nem jó, akkor úgyis ki fogja írni :)

Suzy írta...

Én nem bírom elküldeni a megrendelésem :(

Danka írta...

Én most rendeltem egy darab ecsetet (f80) 16 dolcsiért,ingyenes szállítással :)) haha
Rögtön kaptam visszaigazolást is így én is jelentem ,hogy nem él az 50 dolcsis keret. Hajrá

Tweet írta...

Suzie: igen, tudom, hogy ott gyakrabban vannak akciók, a múltkorinál is rendeltem, de gondoltam, megírom, hátha valakit érdekel:)
Madrid Angyala: mehet egybe a bankkártyaszám (bár gondolom, már megoldottad)!

SophiEl írta...

Jaaaj, nem hiszem el, h pont most nincs pénzem, és h pont holnap kapok fizut kp-ban... :( ÁÁÁÁ!

suzie írta...

SophiEl, ne aggódj, tuti lesznek még jó akciók, mmost jön a karácsony!:) majd beszámolók róluk:)

suzie írta...

Suzy, most nézem a Sigma facebook oldalát, úgy néz ki másnak is problémája akadt a rendelés elküldésével :S

Tweet írta...

Remélem, tényleg lesz még akció, és remélem, akkor már fent lesz az a két ecset is, amit most nem tudtam megrendelni.
Suzy, hadd kérdezzek, bár nem ide kapcsolódik: az Isadora szemfesték bázisa matt? (mert az artdeco-val és a beyu-val az az egy baj van, hogy kicsit csillogóak)

Tweet írta...

Elírtam, boccccs, Suzie-t akartam írni...

suzie írta...

Hm nem tudom, tőlem kérdezted, vagy a másik Suzytól,de azért válaszolok:D
Szerintem valami extra ici pici minimál fény ebben is van ha nagyítóval vizsgálod, de én ennek ellenére mattnak mondanám :) Szóval nem csinál a matt szemhéjpúderből fényeset, ne aggódj :)

Suzy írta...

Cirka másfél óra után sikerült, de párszor begépeltem a kártyaszámot... :D Csak féltem, hogy addig elfogy, amit szeretnék, de szerencsére nem (vagyis egy az elejétől fogva nem volt...)

Madrid Angyala írta...

Ismét köszönöm a választ Zsuzsi! Tegnap nagyon el voltam keseredve, nem sikerült a rendelésem egész kora délelőtt, dél körül sem, majd még olyan fél 6-6 között sem, de végül úgy este 8-9 óra felé végre valahára sikerült feladnom a rendelést, úgyhogy már várom a csomagot! :) Végül az eyes kit-et rendeltem, úgy voltam vele, hogy pirosító ecsetet majd veszek itthon, mert Andinak nem volt olyan jó véleménye a complete kit-es pirosító ecsetről, én pedig azt néztem ki magamnak, de végül kikerült a kosaramból.
Tweet, köszi, végül tényleg jó volt egyben, nem ezért írta ki állandóan a hibát.

Dini írta...

Van, akinek már megérkezett az aznap rendelt csomag?