2010. november 6., szombat

Lanvin for H&M - nem csak ruhák!

Még sosem tettem ki egy nap két bejegyzést, de most nem tudom megállni! A Lanvin H&M-mel közösen létrehozott kollekciója egyáltalán nem dobogtatta meg a kis szívemet, abszolút közömbös voltam vele szemben a képek alapján. Egészen mostanáig, amikor is tudomást szereztem róla, hogy nem csak ruhák és kiegészítők, hanem sminkek is helyet kaptak benne! Egyelőre négy rúzsról lehet tudni, az árukat még nem hozták nyilvánosságra, de nagyon remélem, hogy nem lesz túl vészes, bár ha a ruhákból ($250) indulunk ki, akkor nem sok jót remélhetünk.

Szerk: oké, szóval zsadankától megtudtuk, hogy az ára 2490 Ft lesz! Rosszabbra számítottam.



Képek és info: innen és innen

Legszívesebben mind a négyet zsákmányolnám. A bőrszínűt és a rózsaszínt azért, mert imádom ezeket a színeket, a sötétlilát és a pirosat pedig azért, mert ilyenjeim nincsenek, és nagyon szépnek is tűnnek a kép alapján (viszont nem tudom, mennyire használnám őket).

Nektek melyik tetszik?

17 megjegyzés:

Babus írta...

Rózsaszín nagyon tetszik.
Amúgy valahol mintha azt olvastam volna hogy 2000-2500 Ft körül lesznek a rúzsok.

suzie írta...

Hol olvastad? Örülnék nagyon, ha csak ennyibe kerülnének, de furcsállnám is, mivel az alap h&m rúzsok is ennyibe kerülnek.

Babus írta...

Na most visszakerestem.
Itt:
http://zsadankastyle.blogspot.com/2010/11/lipstick.html
Az nincsen ott hogy honnan az info.

suzie írta...

Így legyen! :D Remélem lesz kint teszter, és akkor könnyebb lesz a döntés :)

unepoupee írta...

a rúzsok szépek, de a "csomagolás" nem tetszik:(

suzie írta...

Igen, ezek a színes tartók kicsit gagyik. De az a fehér doboz nekem tetszik, amiben jönnek :)

zsadanka írta...

Sziasztok! Itt vannak az árak :]
http://www.hm.com/pressdesign2010/content/pdf/pricelist/hu.pdf

Noriko írta...

A bőrszínű nem jön be, a többi viszont nagyon! :)

suzie írta...

Zsadanka, köszi be is írtam a postba :)

suzie írta...

N: nekem ugyan bejön, de annak van a legkevesebb esélye hazajönni velem :)

A. írta...

A 2. kedvenc divatházam a Lanvin,szóval sírva fogok lavírozni a ruhák között,hogy beszerezzem azt a nude árnyalatú rúzst...:(

pandus írta...

nem tudom h&m-be h. tehetnek be 40 ezres ruhákat...kíváncsi vagyok ki fog értük bemenni...ettől függetlenül az első pólóra be fogok ruházni meg a bőrszínű rúzsra.:D
amúgy azt tudjuk h. mikortól lehet őket kapni? ugyanaz a dátum Uk-ban meg otthon is?

pandus írta...

google jó barátom:P itt is csak 23-án lesz..

Unknown írta...

jaj de nagyon jól néz ki! egyet biztos, hogy veszek, ha jobban el nem csábulok :))

Unknown írta...

Hát, az ára okés, de szvsz mindegyik bűn csúnya! XDDDD Olyan kopogós műanyag színek. Nem mintha ilyen létezne, de konkrétan ez jut róluk eszembe. Remélem azért jobban mutatnak majd a bőrön! Ha veszel, plíz, feltétlen mutasd meg!^^

suzie írta...

Mindenképp lesz tesztes-véleményes bejegyzés, csak tartsunk már ott, hogy megvehetem:D Szerintem a vörös tuti jön, még egyet engedélyezek majd magamnak, de az még kérdéses.

Suzy írta...

@Feketepanna: jimmy choo-t is kb 10 perc alatt kapkodták el - az vesz ennyiért, aki a rendes árat az életben nem engedheti meg magának, de ennyit megér egy mánia és egy kis spórolás :)
sztem most is kb ennyi ideig fog tartani a kollekció, én biztosan nem állok sorban órákat ezért...
De a ruhák, kiegészítők közül is tetszik pár, meg a barackos-rózsaszínes rúzs, csak olyanom sok van :)