2010. november 6., szombat

Vélemény/teszt - Essence Colour and Shine baked eyeshadow

Már nagyon vártam, hogy kapható legyen itthon is ez az Essence termék, és végre valahára behozták. Hat féle színben kapható, és meg kell mondjam, mindegyik jól néz ki. Úgy döntötte, először csak egyet veszek, aztán ha nagyon beválik, akkor esetleg hazahozok más színt is. A csillámló bézses színre esett a választásom, mert ennek volt a legszebb fénye, szinte vizes hatást keltett.

I was really excited to see that the Essence Colour and Shine baked eyeshadows are finally available in my country. I've seen them on Ulta's site like months ago and they seemed to be gorgeous little guys. I couldn't wait to get my hands on this shimmery beige one.


Több kép, színminta és vélemény a tovább után.

More pics, swatches and review after the jump.




(természetes fényben, vaku nélkül / natural light w/o flash)

(vakuval / w/ flash)


How beautiful is this! I have to tell you it does not look this gorgeous in real life. At least to me, because IRL you can definitely see some glitter going on which I'm not a huge fan of. For the price this is absolutely ok, but still I would not buy it again.

Ugye milyen gyönyörű ezen a fotón? Álomszép. Igazából szebb is, mint amilyen valójában. Legalábbis számomra így van, mert élőben azért jobban kijönnek benne a csillámok, amiért én (mint már biztos tudjátok) nem rajongok.

Ennek ellenére tetszik, akár azt is mondhatnám, hogy szeretem. Bár fel kell rá készülni, hogy felvitelkor a csillámok rendesen lepotyognak az arcodra, de jó a rosszban, hogy ez tényleg csak a felvitelkor van így, és nem kell azon izgulnod, hogy ahogy napközben pislogsz, folyamatosan hullani fognak (van ilyen szemhéjpúderem, borzasztó).

Az ára, ha jól emlékszem, 700 vagy 800 forint, ennyit megér.

Újravásárolnám? A csillámok miatt nem.

Próbáltátok már ezt az Essence terméket? Hogy tetszett?

8 megjegyzés:

Babus írta...

Nekem fekete van. Pont tegnap csináltam vele sminket.
Nekem tetszik. Ilyen barnát sehol nem láttam már:( Csak a sötétebbet.

Tímea írta...

Én ebből kéket és lilát vettem, de nekem annyira nem jön be, felkenve nem elég erőteljes a színe.. a dobozban jobban mutatott:P de ez a bézs tetszik, és ebből nem is kéne erőteljes, lehet, hogy veszek egy ilyet. én a csillámokat is szeretem:)

Babus írta...

Ja a fekete sem erőteljes szerintem, de én fekete alapra raktam fel. (Nyx JEP)

m. írta...

nekem is van egy ehhez hasonló régebbi csillámos, csak alappal szoktam használni, arabian glow krémes ceruzával, mert elég jól beletapadnak

Fanni írta...

Ilyet még nem vettem, csak gondolkodtam rajta...viszont tegnap sikerült leértékelve egy smaragdzöld egyrészes szemhéjpúdert, és egy krémes barnát.Mindkettő 99 volt.Az új kollekciót kerestem, de azt még nem lehet kapni a környéken.:(

Nikolett P. írta...

Valaki elárulja nekem hol kaphatók essence termékek? Sehol nem találom őket :$

suzie írta...

Bp-en én még csak Rossmannban találkoztam vele, ezen kívül Müllerben kapható, és elvileg dm-ekben is van néhányban

A. írta...

Ugyanilyet vettem ma,a Westendben van még egy csomó. Nekem tetszik,nem olyan nagyok a csillámok.Gyönyörű színe van:)