2010. november 24., szerda

Coastal Scents zsákmányok / Coastal Scents haul

A 88-as paletta és a shea vajas-fekete szappanos csomagjaim után újra rendeltem a Coastal Scents-től. Egyik pénteken pont olyan termékekre volt akció, amiket amúgy is meg akartam venni egy ideje, úgyhogy a kedvezmény miatt elérkezettnek láttam rá az időt. :D Három zselés tus és egy újabb paletta került a kis csomagba, amit már legalább két hete megkaptam, de mindig elfelejtettem képeket csinálni, amikor jobb fények voltak.

I couldn't resist a Coastal Scents friday sale where I could grab the two products I've been wanting for cheaper. I got three gel liners (it was buy2get1 free) and the 26 palette (25% off). I received the package about 2 weeks ago but always forgot to take photos in natural light.


Több képért, színmintákért és véleményért katt a továbbra!

More pics, swatches and review after the jump.



26-os paletta / 26 palette

Nekem ez a 26-os pirosító-szemhéjpúder paletta jobban tetszett, mint a 88 warm, azt hiszem elsősorban a sötétlila miatt. :) Maga a paletta méretre egy picit kisebb, mint a 88-as paletták, és nekem még gyengébbnek tűnik a tartója. A szemhéjpúderek között találunk mattot és selyemfényűt is, a minőségük ugyanolyan, szépen pigmentált. A selyemfényűek textúrája nekem sokkal jobban bejön, puhábbak és kellemesebb használni őket. Összességében nem rossz paletta, de nem vagyok tőle elájulva sem, nem vásárolnám újra.


I liked this palette more from the pictures than the 88 warm, mostly because of that gorg plum I guess. The palette itself is a tad smaller than the 88 ones, and feels to be even less sturdy. The quality of the shadows is the same as those in the 88 original, however I like the texture of the shimmery eyeshadows a lot more than the matte ones - they are softer and better to work with. All in all it's a nice palette, but nothing special, really. I wouldn't buy it again.


Zselés / krémes tusok / Gel liners

Imádom a zselés tusokat! Kettőt veszel, hármat kapsz akció volt, nem lehetett kihagyni. Olyan nehéz volt hármat választani, négy volt amit nagyon szerettem volna.. Végül egy sötétlilát, egy barnát és egy barackosat vettem, de nagyon sír a szívem a türkiz után. Az lesz a következő.

B-J: Deep Plum, Peach Bellini, Truffle

I lovee gel liners! It would have been a crime for me to pass this amazing b2g1 free deal. It was really hard to choose 3 though, there were 4 colours I wanted. I ended up getting a plum, a brown and a peach one. I kinda think the brown one is pretty boring and I should have gotten Torquise instead.. boo! :(

Deep plum: gyönyörűséges sötétlila, de komolyan, álomszép. Alapnak kiváló, tusnak is elmegy, de őszintén szólva sajnos tusként nem vagyok vele teljesen megelégedve. Nem tökéletes a fedése, többször át kellett menni a vonalon.

Truffle: ez egy sima barna tus, szépen fed, hétköznapra kiváló azoknak, akik a feketét túl erősnek gondolják. Kicsit unalmasnak tartom, jöhetett volna helyette a türkiz :(((

Peach Bellini: ez egy nagyon cuki, enyhén rózsaszínes barack szín. Tusként talán túl világos, legalábbis önmagában, de egy sima fekete szemhéjon akár tök jól is mutathat. (hmm, ezt azonnal ki kell próbálnom!) Elsősorban színes alapnak vettem, de még nem igazán volt hangulatom használni, viszont tavasszal biztos, hogy sokszor kerül majd a kezeim közé :)

Az első kettő egyébként abszolút matt, a Peach Belliniben találhatók nagyon apró, finom csillámszemek.


Terveztek mostanában rendelni? Mire pályáztok? :)

9 megjegyzés:

Maggie írta...

hm erre még nem is gondoltam, hogy alapnak is használhatóak ezek a világosabbak..nem is tudom miért:D annyian elmondták már, és épp valamelyik nap gondolkodtam el, hogy vajon ki használ ilyen világos tusokat:D de ez tényleg jó:D

suzie írta...

Szerintem jobban is funkcionálnak ezek alapként, mint mondjuk egy ceruza féleség, mert azoknak az állaga krémes marad, így kevésbé tartósak, ezek viszont megszáradnak :)

Maggie írta...

próbáltad már őket így? nekem pont azért ilyen kérdőjeles a dolog, mert valamiért az van a fejemben h megszárad és berepedezik:D de ez lehet az én hülyeségem:D

suzie írta...

Nem próbáltam még, de tusként se,m repedeznek be :) Meg az Essence metal glam krémes szemhéjfestéke is olyan, hogy megszárad, és az is nagyon tartós, meg többeknél láttam, hogy ezeket használják alapnak. Most már én is ki fogom próbálni, a lilát akarom nagyon :) Majd megírom, hogy bírta

sminkkel írta...

Nagyon szeretem a peachet. Van egy gésás (semmi köze az eredetihez) sminkem, amit magamnak szoktam csinálni. A peachet olyankor a belső szemzugban szoktam használni. A szemem harmadáig. Majd egyszer megmutatom.:) Sosem repedezik be.
A legnagyobb kedvencem tőlük az indigó.

A 26-os palettám meg szőrén-szálán eltűnt. Nagyon hiányzik.

Maggie írta...

nekem is megvan az indigo, szerelem rendesen:)) napi szinten használom..de most új távlatok nyíltak meg ezzel a felfedezéssel és használom majd alapnak is sztem:D

Névtelen írta...

Szia! Nagyon tetszik a blogod, habár én nem vagyok egy smink-profi, de mindenképpen olvasgatni fogom az oldalad, hátha ellesek én is egy két hasznos ötletet :) Nekem divatblogom van. nézd meg és ha gondolod, követhetjük egymást ;)
XOXO Lídia
www.thegirlbehindthefashionmask.blogspot.com

suzie írta...

Viki: jól hangzik, nincs róla képed?:) Én úgy képzeltem el, hogy a mozgó szemhéjra kerül ez a Peach, kívülre és a mélyítővonalba pedig lila szemhéjpúder:)

Lidia: köszönöm!:) megnéztem a blogod, tetszik, követlek is :)

Névtelen írta...

Köszi! Én is követlek :)