2010. november 11., csütörtök

Körkérdés 1.

Ez reményeim szerint egy új sorozat lesz a blogban. Vannak sminkeléssel kapcsolatos dolgok, amikre nagyon kíváncsi vagyok, hogy ti hogy csináljátok, vajon ugyanúgy, mint én, vagy talán teljesen máshogy? Ez ihlette.

Tehát az első kérdés:

Ti teljesen kisminkelitek az egyik szemeteket, és utána a nulláról végigcsináljátok ugyanazt a másikon is, vagy csak akkor kezdtek bele egy következő lépésbe, ha az előzőt már mindkét szemeteken megcsináltátok?

Én az utóbbit szoktam, egyrészt szerintem gyorsabb, mert kevesebbet kell ecsetet/szemhéjfestéket cserélni, másrészt ha először teljesen megcsinálom az egyiket, akkor utána nehezebbnek találom, hogy a másik szemem ugyanolyanra sikerüljön.

29 megjegyzés:

Tekla Kocsis írta...

utóbbi :)

Maggie írta...

szerintem senki nem csinája úgy normál esetben, hogy először az egyiket és nulláról a másikat:D (nyilván videóknál más lehet a helyzet) mindenesetre nagyon meglepne, ha nem így csinálná mindenki:D

Babus írta...

én is utóbbi:)

suzie írta...

Nekem is evidens, hogy így csináljam, de ez a kérdés egy Makeupalleys topic alapján jutott eszembe, és ott például többen is írták, hogy először az egyiket, aztán a másikat. :)

bettynova írta...

Én régebben az egyik szem teljes utána nulláról a másik szem, de az utóbbi pár hónapban (tehát nem régóta, tudom hihetetlen, de igaz:-) színről színre festem ki a kis szemeimet.

Christy írta...

én is utóbbi :)

Brigő írta...

Én is az utóbbi vagyok. Szerintem sokkal nehezebb lenne külön-külön festeni a szemeimet, főleg, ha bonyolultabb sminkről van szó. Tuti nem lennének egyformák:)

Fanni írta...

Nekem is utóbbi...bár egyszer megpróbáltam az első változatot is....persze teljesen más let, mert "továbbköltöttem", vagy nem tudom...de a lényeg, hogy soha többet...

Rita írta...

Utóbbi :) Így egyszerűbb mert mindig variálok :D

Reni írta...

én az utóbbi időben minden alkalommal valamit másítok, így először inkább megcsinálom egy szemem, megnézem, hogy jól áll-e, szép lett-e, és csak utána a másikat. ha sietek és nincs idő próbálkozgatni, akkor mehet lépésenként a kettő együtt.

Csillu írta...

Utóbbi...alapesetben alapozás után minimun kétféle szemhéjpúdert plusz highlightert használok, rá a szemcerka-spirál, bajos lenne 2x matatni ezek közt:D

zsuzso100 írta...

Szintén utóbbi. Így sem egyforma a kettő, hát még ha az első változat szerint csinálnám.

Annus21 írta...

Én meg pont úgy csinálom hogy először az egyiket és utána a másikat. Így szoktam meg.

Sophie írta...

Az elsőt szerintem nagyrészt smink tutorialakban szokták alkalmazni, hogy lássuk közben a végeredményt, meg így gyorsabb megtervezni egy sminket is, de szerintem az utóbbival könnyebb egyformára csinálni.

Tweet írta...

Én is az utóbbit szoktam:) Így könnyebb, egyszerűbb.

Tímea írta...

En is az utobbi. De mikor elkezdtem sminkelni, se jutott eszembe, hogy maskepp kene csinalni, valahogy igy az evidens:) amugy tetszik ez az uj rovat otlet, lehet h majd ellopom ;D

Bogca írta...

utóbbi, sose jutott volna régebben eszembe h előbbinek álljak neki.
még így se sikerül egyformára, hát még úgy :D

Katie írta...

Én az előbbi vagyok. Nem csinálok sminkes videókat (még), egyszerűen így szeretem. Az egyik szememen kitalálom milyen színek legyenek, forma, technika, stb., és ha az tetszik, a másik szememen már gyorsan megy. Plusz, közben gyönyörködhetek a már elkészült műben.:D

3m3s3 írta...

utóbbi.nem emlékszem, hogy valaha is máshogy csináltam volna, pedig gyanítom, hogy igen ...
még amikor egy egész lánykollégiumra jutott két egész alakos meg 5 fürdőszobai tükör :D

zsadanka írta...

szintén az utóbbi :]

elter.luca írta...

Csatlakozom a többséghez: Párhuzamosan

Annus. írta...

utóbbi nekem is.:)

Kiwi írta...

Én is az utóbbit szoktam csinálni, néha még úgy sem sikerül mindig egyformám :D

Névtelen írta...

Utóbbi módon én is.;)

barbi írta...

szintén azt a tábort erősítem, aki párhuzamosan dolgozik a két szemén :)

Blushbaby86 írta...

még egy pont a második verziónak! :)
szerintem így könnyebb korrigálni.

Lumena írta...

Párhuzamosan. Kivéve, ha új dolgot próbálok ki, vagy csak játszom új szín kombinációkkal.

Szandrácska írta...

utóbbi :)

Galatea írta...

hello
én az 1.módszerrel csinálom :)
üdv