2010. november 20., szombat

Karácsonyi smink 1. - melegebb árnyalatok

Az üzletekben már elkezdődött a karácsonyi dömping, úgyhogy én is nekiálltam az ehhez kapcsolódó sminkek gyártásának. :) Elsőként egy melegebb árnyalatokból álló sminket készítettem, amihez olvasói kérésre főként az Essence Sun Club All Over Shimmer palettát használtam. A szememen használt árnyalatok nagyon hasonlítanak a korábban közzétett őszi sminkemhez. :)

Christmas time is getting closer and closer so I thought why not start doing christmas looks! This is the first one I came up with. I used warmer colors such as bronze and red. Hope u like :)


Több képért és a használt termékek listájáért katt a továbbra!

More pics and list of products used after the jump.







Amit használtam / Products used

Arc / Face
  • Max Factor Lasting Performance alapozó
  • Zuii Organic por állagú bio alapozó
  • Kiko Essential Bronzer (kontúr)
  • Avon Arabian Glow Bronzing Pearls (pirosítóként)
  • Kiko Full Coverage Concealer (korrektor)
Szem / Eyes
  • IsaDora szemhéjalapozó - primer
  • Essence Sun Club All Over Shimmer paletta
  • Coastal Scents 88 paletta
    • matt fekete / matte black e/s in the outer v and lower lashline
    • matt világos szín / matte nude e/s as an underbrow highlight
  • NYX - Mermaid Green
  • Max Factor fekete szemceruza / black eyeliner pencil
  • Diorshow szempillaspirál
Száj / Lips
  • MAC Viva Glam Cindy lipglass
Ti már készültök a karácsonyra? Vagy korainak tartjátok még?

26 megjegyzés:

Unknown írta...

azért az milyen vicces már, h nyári palettából lesz karácsonyi smink? =D
Jól néz ki! ;)

suzie írta...

Valaki kérte az egyik videóm alatt, hogy csináljak egy sminket ezzel a palettával. A nyár még messze van, úgyhogy ezt találtam ki :)
köszi:)

zsadanka írta...

szép lett! leginkább a szád színe tetszik, de nagyon! :]

Rita írta...

Ó te mázlista! Az én nyulam ha meglát egy vezetéket azonnal elrágja, nem átesik rajta :D De már el van rejtve mind :D:D

Egyébként nagyon szép, gyakran festem én is így magam :) A szájfényed pedig ohhhh gyönyörű :)

Adri írta...

Júújdeszééép :):):) Annyira szeretnék egy szemhéjalapozót de sehol sem találok még a dm-s alverdét sem :S és a kis szemhéjredőcskéimbe összegyűlik a szemhéjfesték és ez igazán nap közben nem is tud zavarni mivel dolgozom és nem veszem észre XD ....de este ha hazaérek.... nah jólvan nem nyafogok itt neked :P majd csak megtalálom valamelyiket :D Ésésésésé anynira jó egy egy ilyen melós nap után megnézni a jobbnál jobb videóidat... komolyan kikapcsolnak és próbálgatom is a technikáidat igaz nekem nincs ennyi színem de igyekszem kipróbálni valamennyit ;) Csak így tovább alig várom a kövi videót :):) Puszi: Adri

Babus írta...

Szép és nekem is nagyon tetszik a szájfény!:)

Amúgy én is terveztem, hogy csinálok majd karácsonyi sminkeket, de csak később.

suzie írta...

Köszi lányok!:)

Adrusz: az alverdét a vélemények alapján nem ajánlanám (bár én magam nem próbáltam). Douglas nincs a közeledben? Ott lehet kapni szemhéjalapozóból ilyen IsaDorát, BeYu-t és Art Deco-t is!

suzie írta...

Egyébként akinek tetszik a szájfény, februárig még beszerezheti, addig kapható, ha jól tudom

Annus21 írta...

Szép smink:)

Szemhéjalapozóból én a BeYut nem nagyon ajánlanám, mert az folyékony szemhéjalapozó és szinte semmit sem ér a használata. Az ArtDeco sokkal jobban megéri.

Annus. írta...

Szia.Nagyon szép a sminked.:)
Nem lenne kedved ilyen tanító jellegű videókhoz?.
Pl: alapozás vagy ilyesmi.

Köszi.:)
Blue

Unknown írta...

én egyik itthon kapható szemhéjalapozót sem ajánlanám. (Artdeco pl fél óra alatt csomósodik, de borzasztóan)
Ha olyan kell, ami tényleg működik, akkor tessék rendelni a neten: Urban Decay, Too Faced, Etude House. Ezek a legjobbak^^

suzie írta...

Blue: végülis miért ne :)

Mary in Wonder: az IsaDora primere szerintem tökéletes, nekem az art decoval sem volt bajom (amíg be nem száradt), a beyut nem próbáltam.
Kár, hogy neked egyik sem vált be, de azért én azt ajánlanám a többieknek, hogy előbb nyugodtan próbálják ki az IsaDorát vagy az ArtDeco-t, mielőtt megrendelnek egy jóval drágább UDPP-t vagy TFSI-t (utóbbiról például csomó helyen olvastam, hogy nem olyan jó, UDPP-ről rosszat szerintem még nem hallottam)

bettynova írta...

Mary in Wonder: nem értek veled egyet, hogy pl az artdeco vagy bármelyik itthon kapható szemhéj alapozó rossz. Nekem volt olyan, hogy az egész napi Balatonban fürdés után is teljesen tökéletes volt a szemsminkem artdecot használva. Az alverdet én sem ajánlom, de még mielőtt bárki UDPP-t rendelne: a temptalia dupe listája szerint az elf mineral eyeshadow primer 100%ban megegyezik vele. De van az árban vagy 10szeres eltérés. És tapasztalatból tudom mondani, hogy az elf nagyon-nagyon jó!

Suzie: nagyon szép lett a smink és a videoidban mindig olyan édes vagy :-)

Tweet írta...

Szép smink, mint mindig:)
Szemhéjalapozók: nekem az Artdeco és a Be-yu is 100%-osan bevált, szóval szerintem is érdemes kipróbálni őket! Mindkettőt ajánlom!

Tweet írta...

Jajj, és majd' elfelejtettem, én még karácsonyi sminkként egy nagyon csillámosat, extra csilli-villit is szívesen megnéznék (bár lehet, ez már inkább a szilveszter kategória:))
Remélem, a Nyuszi nem botlott meg nagyon a vezetékben:)

Babus írta...

Nekem meg a nyx szemhéjalapozó vált be eddig a legjobban.

Bogca írta...

Artdeco egyáltalán nem csomósodik, rendesen fel kell tenni a szemhéjra. Ma reggel fél 8kor sminkeltem és még mindig tökéletes, nem csomós, nem ült be a redőkbe, és nem kenődött el, a szín is ugyanolyan intenzív.

Tímea írta...

Nekem UD es Too Faced szemhejalapozom is van, az UD nem olyan folyos mint a masik, es szerintem tartosabb is, felvaltva hasznalom oket, de az UDval mintha tartosabb lenne a smink.. Otthon kaphato markakat meg nem probaltam..

Ildikó írta...

Tudna valaki ajánlani márkákat amiknek van jó kis aranyszínű körömlakkja ? (mondjuk nem Lancome, hanem valami elérhető márka :) )

suzie írta...

Tweet: igenigen, tervezek olyat, bár szilveszterre, de még bőven karácsony előtt fel fogom tölteni, úgyhogy arra is meg lehet majd csinálni:)
Nyuszi meg nem botlott meg nagyon :D jaj olyan kis béna :))

Ildikó: én sajnos ebben nem tudok segíteni, masszív műkörömviselő lévén nem vagyok otthon a körömlakkokban, de remélhetőleg más tud ajánlani egy jót :)

Szandrácska írta...

Jó lett nagyon, nekem nagyon tetszik az egész összhatás, a nyuszin pedig jót nevettem, nem számítottam rá hogy benyögsz egy ilyet :D

Zitus írta...

Sziasztok!
Új vagyok még! :)
A szemhéjalapozó engem is érdekelnek, valaki tud írni ár/lelőhely kombinációt hozzájuk? :)

suzie írta...

Szandra: hát én sem számítottam rá, hogy nem veszi észre, hogy a kábel nem a földön van, hanem 3 centivel feljebb :D:D

Linu: IsaDora, ArtDeco és Beyu mind a Douglasban kaphatók, és mind 2400 Ft körül vannak :)

Izabell írta...

Nagyon szép lett!
A videó meg kimondottan nagyon tetszik!!!
www.itsbellatime.blogspot.com

Bogca írta...

Nyuszin én is röhögtem, bár már gyakorlott a fülem, úgyhogy mielőtt mondtad, h ő az, abból ahogy a körmeivel kapart a parkettán h megmeneküljön, rájöttem h valamibe beakadhatott :DDD
Nagyon tetszik egyébként a smink, és jól áll:)

Unknown írta...

nagyon szép! esküszöm, a karácsony jutott róla tényleg eszembe! :)) rájöttem amúgy, hogy a mi hajunkhoz minden passzol ;)