2010. április 15., csütörtök

Vélemény - Essence Sun Club All Over Shimmer

Én is beállok a sorba, és írok az Essence-ről. Engem őszintén szólva az állandó kollekció, ami minden Rossmannban megtalálható, nem nyűgöz le túlzottan, abból még semmivel kapcsolatban nem éreztem azt, hogy meg kellene vennem (ami lehet nemsokára megtörik a szemöldök spirállal, thx to Dorka:) ). Viszont a nagyobb Rossmannokban már 2 Essence pult van, az egyik a mindenhol elérhető termékekkel, a másik pedig a Sun Club vonallal, aminek az én szívembe is sikerült belopnia magát. Egy ehhez a vonalhoz tartozó termékről írok most véleményt, az All Over Shimmer-ről.


Több képért és a véleményért katt a továbbra!

More pics and swatches after the jump.


Két féle színben kapható ez a termék, az egyik, amit én is vettem, sötétebb bőrre ajánlott, és amint látjátok, bronzos színekből áll. A másik inkább rózsaszínes, az is nagyon szép, lehet beszerzem azt is.:)

(vakuval / w/ flash)

(vaku nélkül, természetes fényben / natural light)

A legfelső világos színt leszámítva elég hasonló árnyalatúak a csíkocskák, úgyhogy a világosat külön mintáztam a kezemen, a bronzosakat pedig egyben. A képek vaku nélkül, természetes fényben készültek.

Hát nem gyönyörűű??? Oda meg vissza vagyok ezért, tökéletes az arccsontra és a  szemöldök alá kiemelőnek.

See how gorgeous the lightest colour is? It makes the perfect highlighter and I also think that it can be a great dupe for MAC's Soft & Gentle MSF.

Ez is olyan szép, barackos-bronzos szín. Nehéz volt lefotózni, ennél kicsit erősebb színe volt, nagyon jól pigmentált.

This is how the other colours look like. Beautiful peachy-bronz colour with great pigmentation.


Összességében ez egy nagyon jó kis termék szerintem, pláne 999 Ft-ért. Egyedüli aggályom, hogy a világos szín lehetne nagyobb, mert így csak szemhéj ecsettel lehet hozzáférni, és még azzal is nagyon óvatosnak kell lenni, hogy ne vegyél fel a mellette levő színből, mert mint mondtam, eléggé pigmentáltak, és bizony meglátszik. Erősen gondolkodom rajta, hogy kivágom a világos színt egy késsel a többi közül, átteszem egy másik tartóba kis darabokban, és akkor simán lehet használni rendes highlighter ecsettel. Úgy gondoltam, hogy mire ezt a postot írom, már meg is csinálom, de még nem mertem rávenni magam. :D Ja, és ami nagyon meglepett, mikor először kinyitottam: kókusz illata van!:) Nagyon fincsi.

I think it's a great product overall, especially for the price (999 HUF which is about $5). I wish the highlighter colour was bigger though, as it's very hard to pick it up without getting the other colours on your brush too. I'm thinking about cutting it out somehow...with a knife maybe, but it sounds a bit bad to me, lol.  I don't know which countries it may be available in, I know Ulta in the US started to carry Essence products recently, but I don't see anything from the Sun Club line on their website.

Nincsenek megjegyzések: