2010. november 1., hétfő

Vélemény - Zuii Organic por állagú alapozó

A Zuii organikus/bio sminkmárkát bemutató bejegyzésemnél írtam, hogy a por állagú alapozójuk bevágta magát a kívánságlistám elejére. Olyannyira, hogy rá néhány nappal meg is vettem. Használni akartam egy ideig, mielőtt véleményt írok róla, és azt hiszem, ennyi idő elég volt rá.


Igazából először a folyékony alapozóval szemeztem, de rájöttem, hogy ez a por állagú az, amit a legjobban ki tudok használni. Alapozót ugyanis nem használok minden nap, púdert viszont igen, tehát a púder por állagú alapozóra történő leváltása nem jelentene sok különbséget a reggeli rutinomban.

A megfelelő szín kiválasztásában bárkinek szívesen segítenek, aki elmegy a Zuii Stúdiójába. Én az Almond nevű színt próbáltam ki először, ami tökéletes lett, úgyhogy meg is vettem. :)


Igazából én kétféleképpen használom, alapozóként és folyékony alapozóra téve fixáló púderként is. Utóbbi talán furán hangozhat, elvégre így gyakorlatilag két alapozót használok, de annyira tetszik, hogy ettől nem lesz olyan "poros" hatású a bőröm, mint néhány púdertől. Alapozóként ahhoz képest, hogy por állagú, egész jól fed, amikor kipróbáltam, épp volt 1-2 pattanás a bőrömön, amiket el is tüntetett, bár többször átmentem  rajtuk.
A használatának a titka egyébként az, hogy körkörös mozdulatokkal kell felvinni, és a problémás területekre addig kell visszatérni, amíg meg nem kapod a kívánt fedést. Kabuki ecsettel ajánlott használni, de nekem egyelőre nincs kabukim, szóval sima púderecsettel használtam, és így is bevált.


Ahogy azt már írtam, nincs az a nagyon poros hatása. A fedése nem 100%-osan matt, ami azok számára, akik ezt szeretik, hátrány lehet, nekem kifejezetten tetszik ez az enyhe egészséges fény, amit meghagy az arcomon.

Csomagolás. Szóval van ez a műanyag fekete tartó, a teteje csavaros, ezzel semmi baj, mert jól tart. A tartón belül egy fém tégelyben van a termék, és ez a fém tégely nincs rögzítve belülről a tartóhoz, körömmel ki tudtam szedni. Oké, hozzá kell tegyem, hogy ez már kicsit szőrszálhasogatás, mert ha fejjel lefelé nyitott állapotban enyhén rázogatom, akkor sem esik ki :) Csak furcsálltam, hogy ilyen könnyen kivehető.




Ti szeretitek a por állagú alapozókat? Próbáltátok már a Zuii bio alapozóját?

15 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Hogy szoktad használni a púdert? Teszel alá arckrémet vagy csak magában használod?

suzie írta...

Mikor hogy :) ha reggel száraznak érzem az arcom, teszek alá krémet, ha nem, akkor nem.

Meli írta...

.... és úgy megmarad az arcodon a púder? Lehet hülyén hangzik, de én már próbáltam "magában" porpúdert alapozónak, de mindig úgy éreztem, hogy nem ad fedést, meg , hogy mivel nincs mibe beletapadjon, ezért meg se marad rendesen az arcomon, hanem egy idő után mintha leperegne.

suzie írta...

hát a púder nem igazán :) De ilyen szempontból nem vettem észre különbséget krém vagy sima arcbőr között. Pár óra után így se, úgy se marad rajta púder, csak akkor tartós, ha alapozóra teszem.
De ezzel tök más a helyzet, mivel ez ugye nem púder, hanem alapozó. Sokkal tartósabb, és fed is, tényleg az a titka, hogy körkörös mozdulatokkal kell felvinni.

Zsuzska írta...

Hmm, ez nagyon érdekesen hangzik... És szerinted nem tesz kárt a bőrben, ha egész nap púder vagy alapozó van rajta?

suzie írta...

Én azoknak hiszek, akik azt mondják, hogy ez egy hatalmas tévhit, mert pont hogy az alapozó úgymond védőréteget képez a bőrödön a sok szutyok ellen, ami a levegőben van. Nekem ez a logikus. Persze valószínűleg az sem a legjobb, ha műanyagot hordasz a bőrödön egész nap.. De például az ilyen bio sminkekre biztosan az az igaz, hogy inkább még védik is a bőrt.

Maggie írta...

tökre nem témába kapcsolódik, csak nem tudom hol kérdezzem meg..szóval neked van olyan duo szempillaragasztód ugye? az mennyibe kerül itthon?:D

Maggie írta...

tökre nem témába kapcsolódik, csak nem tudom hol kérdezzem meg..szóval neked van olyan duo szempillaragasztód ugye? az mennyibe kerül itthon?:D

suzie írta...

Van igen, MAC-ben vettem 2700ért asszem.

Maggie írta...

köszi:)

Zsuzska írta...

Én is szeretnék többször alapozót/púdert használni (azért csak szebb úgy az összhatás:), de eléggé féltem a bőrömet.
De lehet majd kipróbálom ezt a Zuii alapozót, eléggé meggyőző, amiket leírtál róla.:) Mennyibe került egyébként?

Köszi,
Zsu

suzie írta...

6885 Ft, de amúgy az árak fent vannak a bio-smink.hu oldalon!

A webshop úgy egy héten belül működni fog :)

Névtelen írta...

Szia!
Budapesten pontosan hol lehet kipróbálni a termékeket? Vagyis te meik üzletben jártál? Mert az oldalukon több kisker is fel van tüntetve.Köszi a választ!
Üdv: Maya

suzie írta...

Szia!:)
A cím 7. kerület, Kertész utca 32, 1. emelet. PMD Trend van a kapucsengőre írva.
(ez az, ahol én is voltam, és ahol a kedvezményt is érvényesítheted)

Névtelen írta...

Köszi a választ!:-)))