2010. november 29., hétfő

Helia D Aquaboom - A második nekifutás

Nyáron vettem meg a Helia D Aquaboom nevű termékét, amiről akkor írtam is egy véleményt. Akkoriban nem igazán vált be nekem ez a termék, mert a meleg időben inkább hajlott az olajos felé a bőröm, mint a szárazabb irányába, és még ez a vizes alapú krém is soknak bizonyult rá az esetek többségében. Viszont ahogy azt korábban is írtam, kíváncsi voltam rá, hogy vajon télen hogy fog róla vélekedni az arcbőröm, ilyenkor ugyanis alapvetően szárazabb a bőröm (mint úgy általában mindenkié). Gondoltam megírom nektek egy rövid post keretein belül, hogy most sokkal pozitívabban állok a krémhez, sőt nagyon is örülök, hogy ott lapul a fiókban, mert bizony így a hidegben már szükségem van az ilyen fokú hidratáltságra. Pozitívum, hogy nem hagy zsíros érzetet a bőrön, könnyű, hamar beszívódik. Tehát most már nem aggódom, hogy a fiók mélyén végzi elhasználatlanul szegényke. :)
A nagyon száraz bőrűeknek viszont szerintem túl kevés lenne.

A korábbi, részletes véleményemet ITT olvashatjátok a termékről.



P.S. szeretnétek postot/videót arról, hogy milyen szépségápolási termékekkel próbálom túlélni a telet?

12 megjegyzés:

Tweet írta...

Szerintem jöhet a szépségápolási videó is, én szívesen fogadok bármit, ami ezzel és persze a sminkeléssel kapcsolatos:)
A Helia D krémmel kapcsolatban kíváncsivá tettél. Bár nekem most télen tuti, hogy kevés lenne, de nyáron majd teszek vele egy próbát.

Bogca írta...

engem is érdekel:)
mennyibe kerül ez a krém? nekem is vegyes a bőröm és jó lenne valami ilyesmi most télre. (lehet h írtad már az árát csak fogyatékos vagyok és nem láttam :D)

suzie írta...

Fúú azt hiszem 1600 körül volt

zsuzso100 írta...

Szerintem is jöhet a videó! Mindenre vevő vagyok.

Letta írta...

én is vevő lennék egy ilyen videora (= a krémen pedig gondolkodom én is mert nekem is kombinált a böröm föleg télen minimum két féle krémet használok

sminkkel írta...

Nekem iszonyú sokára szívódik be. ÉS utána is érzem, hogy ott van a bőrömön.:( Pedig tonizálok és exfoliálok, mint egy kisangyal.

suzie írta...

Viki, akkor is nehezen szívódik be, ha keveset teszel fel belőle? esetleg meg lehetne úgy próbálni, hogy 2x kevesebbet, de csak egy tipp :)

Fanni írta...

Videó, post, mindegy, csak legyen:) Főleg ilyenkor télen érdekel, hogy mit használnak mások.:)

citromhab írta...

Videó, már alig várom. :)

Mese írta...

Szijja Suzie!

A tanácsodat kérném. Mit ajánlasz pattanás okozta pirosság eltüntetésére? Mármint sikeresen megkínoztam egy pattanást magaom, ami begyógyult ugyan, de a piros folt maradt!! Tudom én, h nem lett volna szabad, de sajnos késő bánat:S van vmi tipped, mi szünteti meg v halványítja a pirosságot? nagyon köszi
és a blogod szuper!!!:)

Névtelen írta...

szia, meghívlak egy karácsonyi bloggerjátékba, részletek itt: http://tempty.hu/2010/12/02/karacsonyi-kivansaglistas-cukisag/

zsadanka írta...

én is szeretnék videót! :] egyébként pont készülök venni helia d terméket, méghozzá a gyógynövényes sminklemosó kendőt! a webshopban 290 ft-ért láttam, az instyle magazinban pedig 440-nek volt írva, végülis mindegy, jó árban van szerintem. nagymamám például a helia d arckrémekre esküszik