2010. november 3., szerda

Barna-fekete füstös szem Nicole Scherzinger módra


A képekért és terméklistáért katt a továbbra!

Pics and product list after the jump.



A terméklista nem teljesen ugyanaz, mint korábban, úgyhogy leírom a mostanit.

Product list somewhat differs from the old one so I thought I'd list what I used this time.

Amit használtam / Products used:

Arc / Face:
  • Dior Skinflash - szemöldök alá / under the brow
  • Max Factor Lasting Performance alapozó
  • Zuii Organic bio por állagú alapozó
  • Kiko Essential Bronzer
  • Miss Sporty pirosító / blush - 014 Queen (szerintem már nem lehet kapni sajnos, de amúgy egy téglaszínű pirosító)
  • Essence All Over Shimmer - a legvilágosabb szín kiemelőként az arccsontra / only used the lightest colour to highlight
Szem / Eyes:
  • IsaDora szemhéj alapozó - primer
  • Essence metál fényű krémes szemhéjfesték alapnak - 01 gotta have színben (cream eyeshadow with metallic shine)
  • Coastal Scents 88 paletta - fekete szemhéjpúder / black eyeshadow applied near the upper lashline, blended upwards
  • CS 88 paletta - sötétbarna szemhéjpúder / dark brown eyeshadow to blend out the black
  • CS 88 paletta - világos barna / blend the dark brown out with a light brown colour
  • Essence all Over Shimmer - highlight
  • Fekete szemceruza / black eyeliner pencil
  • Műszempilla - false lashes
  • Spirál - diorshow
Száj / Lips:
  • NYX - Honey
  • Revlon - Nude Lustre

12 megjegyzés:

Tweet írta...

Szép, nagyon tetszik! Remélem, hamarosan jön a cut crease smink is:)

Névtelen írta...

Nagyon szép lett (ez is)! :)
Nekem is van ilyen pirosítóm, szeretem, és nekem is kb. ilyen állapotban van.:D Úgy tudom még lehet kapni.;)

suzie írta...

köszönöm:)

Tweet: most hétvégére már beterveztem más sminket, de a jövő hétvégén lehet róla szó :))

Dóriii: én már ezer éve nem láttam :/ megváltoztatták a csomagolását, és ezzel együtt a kapható színeket is, ilyen sötét nincs is.. Vagy van, ahol van, és én járok rossz dm-be? Mert az jó hír lenne:)

Rita írta...

Nagyon klassz kis videó :)
Kérdésem az lenne, milyen műszempilla ragasztót használsz? Mert ma beszereztem csomó szuper "kínai" pillát :), viszont itt korlátozottak a ragasztóvételi lehetőségek (most vettem egy Fingrs ragasztót (müllerben árulják, műköröm, műpilla cuccai vannak), holnap letesztelem, de már gyűjtöm az infókat ha rossz lenne :)

Adri írta...

Jújj ezis de klassz lett :)) Egyébként egyátalán nem beszéltél össze vissza :D Én legalábbis értettem mindent :)) Tiszta Nicole vagy ;)
Lenne egy kérdésem szeretnék pirosítót venni magamnak de nem tudom mien színt vegyek rózsaszínt vagy barackosabb árnyalatot?...tudsz nekem segíteni? Én fehér bőrűnek mondom magam nem az a porcelán baba de azért világos a bőröm szerinted mien pirosítót vegyek ami normális áron is van :D meg persze vennem kell hozzá ecsetet is gondolom :D Előre is köszi a választ és már várom az új vidit :))
Pusz: Adri

Tímea írta...

Nalunk meg lehet azt az essence kremes festeket kapni, 299 forintert, amit az elejen hasznalsz
Egyebkent nagyon jol all ez a smink (is) es jo a video is :)

suzie írta...

köszi lányok:))

Rita: DUO ragasztót használok, a MAC-ben lehet kapni, 2700 Ft azt hiszem, és sok van benne, szóval jó sokáig elég :)

Adrusz: szerintem egy halványabb barackos szín nagyon jól állna neked:) Bevallom nem nagyon szoktam itthon pirosítókat nézni, mert a NYX az abszolút kedvenc. Ha van lehetőséged rá, akkor rendeld meg tőlük a Peach nevű pirosítót:) Ha élőben akarsz választani, akkor arra törekedj, hogy ha világos a bőröd akkor a pirosító se olyan szín legyen, ami még az afro-amerikaiak arcán is virítana :D

Timi: tényleg? hát annyiért mindenki vegye meg!:D Én itt Bp-n voltam egy Rossmannban nemrég, ott semmilyen színben nem volt :/

Babus írta...

Szép:) És tökre szeretem a hangodat:D

Az Essence krémes szemhéjfestékből tegnap csak zöldet láttam.(leárazott cuccok között)

Adri írta...

Köszi a tanácsot :)) Megjön a fizum és belevetem magam a pirosítókba :D hihihihihi Ja és csatlakozom tök jó a hangod :))
Pusz

Névtelen írta...

Én pár hónapja még láttam nálunk a Rossmannban ilyen pirosítót, ugyanilyen csomagolásban. Még gondoltam is, hogy úgyis fogyóban van, veszek egy ugyanolyat, mint volt. De azóta persze lehet, hogy innen is eltűnt, majd szétnézek.:)

Rita írta...

Ó köszi, a sajna csak Pesten van..na mindegy, addig nézek vmit fodrászkellékesnél :)

Timike írta...

Sokkal szebb vagy a videón, mint képen! :)
Valszeg azért, mert mosolyogsz :D

U.i.: nagy, dülledt barna szemekre milyen smink lenne a nyerő? Egyik ismerős-csajszinak vannak hasonló tehénszemei, mint nekem, és ő olyan prímán sminkeli magát hogy mindig összeszégyellem magam tőle :D pedig egy fokkal sem vagyok randább nála :D ő amúgy világos alapot csinál és vékonyan húzza ki a fölső szemhéját tussal általában, de én akárhogy próbálkozom, sehogy nem sikerül olyan szemeket varázsolnom :( tudsz vmi tanácsot adni nekem? ^^