2010. április 12., hétfő

Szivárvány smink

Már egy ideje terveztem, hogy csinálok egy szivárvány sminket, és most el is jött az ideje. Nem tökéletes, de elsőre talán nem rossz. :)


Több képért és a használt termékekért katt a továbbra!



 
Amit használtam:
  • BeYu szemhéjpúder alapozó
  • NYX Jumbo Eye Pencil - Milk (színek alá)
  • Coastal Scent 88 paletta (színek lent)
  • NYX Jumbo Eye Pencil - Black Bean (szem kihúzása. ahh alig várom a zselés tusomat:D)
  • Essence Sun Club All Over Shimmer for brunettes - legvilágosabb szín a szemöldök alá (erről amúgy jön majd egy külön post)
  • Szempillaspirál (amit a felső pillákon sem ártott volna használni egy göndörítő kíséretében, de nem akartam összefestékezni a műszempillát, úgyhogy ezért állnak a sajátjaim szanaszét:D )
  • Nirvana Fashion Eyelashes (lol) - 503

4 megjegyzés:

Maggie írta...

én a mac tusáról tudok nyilatkozni és ahww:D úgyh kíváncsi vagyok neked hogy tetszik majd:)

suzie írta...

én a makeupgeekről rendeltem (de amúgy coastal scents-es), remélem tetszeni fog:)

Dorka írta...

csodaszééép!

Izabell írta...

Ez nagyon szép!