2010. augusztus 30., hétfő

Coastal Scents zsákmányok / CS Haul

A múlt héten kaptam meg a Coastal Scents csomagomat. Ezúttal nagyon hamar ideért, 6 vagy 7 nap kellett csak hozzá, ami szerintem elég jó teljesítmény. Korábban már írtam egy bejegyzésben, hogy miket rendeltem, ez egy pigment mintával bővült, amit ajándékként mellékeltek a csomag mellé (akárcsak az első rendelésemnél). A termékek tesztelése még folyamatban van, de már röviden tudom őket véleményezni, úgyhogy olvassatok tovább! :)

I received my Coastal Scents package last week. It took 6 or 7 days for it to arrive, which is pretty fast! I did not order actual makeup products this time, but it's still an interesting purchase I guess :) I'm still in the process of trying these products, but I can already give you a short review on them, so read on if you're interested. :)


Több képért és véleményekért katt a továbbra!

See more pics and review after the jump.



Finomítatlan Shea Vaj - Unrefined Shea Butter

Fél kg fehércsokinak kinéző darabos valami, aminek az illata (szaga?) már közel sem hasonlít a finom édességhez. Oké, azért nem is olyan szörnyű. :) Az állaga nagyban függ a hőmérséklettől. Használni csak egészen lágy állapotában lehet, úgyhogy érdemes előtte felmelengetni. Már arra is gondoltam, hogy legközelebb mikróba teszem egy picit. Használata nagyon sokrétű, ajánlják hidratálónak, hajpakolásnak, ekcémára, égési sérülésre, striákra stb. Egyelőre csak testápoló helyett használtam, de erre nem igazán jött be, mert egyáltalán nem szívódik be a bőrbe. Ekcémára a tesztelés folyamatban (most úgyis jól kijött, mert az utóbbi pár napban minden nap ittam tejet), de még jó néhány alkalmazásban ki szeretném próbálni, hogy utána teljeskörű  tesztes-véleményes bejegyzést kaphassatok. :)


Shea butter looks like white chocolate but smells a little off putting. Okay, it's not that bad but I wouldn't mind if the smell was like chocolate too. :) It's consistency very much depends on the temperature. It is best used when soft, so you may want to mellow it a little in your palms before use. I even thought of putting it in the microwave for a few secs, but I'm not sure how good of an idea that is..?  I only used it as a body lotion yet, and I didn't like it because it doesn't soak in the skin at all. I am currently testing it for my eczema, and also want to try it on my hair and for many other uses.

Afrikai fekete szappan / African black soap

Szegényke nem nyerne szépségversenyt, de ne ítéljünk a külső alapján. :) A szaga érdekes, elsőre a gyerekkori nemezelések ugrottak be róla. Szintén fél kilóról van szó, ami igen nagy darab egy szappanhoz képest, úgyhogy jobban tesszük, ha mindig kisebb darabokat törünk le belőle használathoz. Pár napja az arcomat esténként ezzel mosom, de szerintem ráállok a reggelre is. Azt hiszem a bőrcsillogáson segít, többet egyelőre nem tudok róla mondani.

Well it doesn't look good, does it. But we all know that we shouldn't shouldn't judge by looks so try to get over it. :) The smell is interesting, the first thing that came to my mind is the smell I felt during planking when I was a kid. It's a rather huge soap so I find it's better to cut small pieces from it to make using it easier. For some days I've been washing my face with this soap every night, and so far I can say that my face doesn't become as oily as it used to. So far so good. 

Ceruzaecset / Pencil brush

Kicsit keményebbre számítottam, de nem rossz. Külső V-be és az alsó szempillák tövéhez való szemhéjpúder felvitelhez teljesen megfelelőnek tűnik.


I thought his brush would be a bit more dense but I like it anyway. It seems to be pretty good for defining the outer V and applying eyeshadow to the lower lashline.

Pigment minta / Pigment sample

Amint látjátok ez egy kis balesetet szenvedett.. Nem is mertem még kinyitni. De a szín szépnek tűnik, úgyhogy valószínűleg ha erőt veszek magamon, hogy kinyissam, látni fogjátok egy smink részeként. :)

I guess you can tell that this guy had a little accident. I still haven't got around to opening it yet, I just don't want to deal with that mess right now lol. Shame, it seems like such a nice colour..


Ti miket rendeltetek mostanság?
Használtatok már shea vajat vagy afrikai fekete szappant?

38 megjegyzés:

Bogca írta...

Sztem én vagyok a szefós de én nem nagyon látom a sérülést a zacsin xD
Amúgy kíváncsi vagyok h milyen a shea vaj, sok jót hallottam már róla.
A por meg szépnek tűnik így:D

suzie írta...

Bogi, az egész zacsi egy nagy sérülés!:D Egy kis tégelyben van a pigment, pattintós a teteje, gondolom nem zárták rá jól, és kiszóródott, ami benne volt, bele a zacsiba :(

Majd beszámolók a shea vajról részletesebben, meg a fekete szappanról is. :)

Bogca írta...

Óóóó lol nem gondoltam volna h tégelyben van, azt hittem így küldték :DDD Pont nézem ma egy blogot ahol giveaway van és ott pl az ilyen csillámokat alapból zacsiba tette a csaj, valszeg emiatt hittem azt h ez így kóser :D

Babus írta...

Én még nem használtam egyiket sem,de kiváncsi vagyok majd a részletes beszámolóra:) viszont szerintem ne mikrozd!

Amugy én cherryculture-ről rendeltem még mult héten. Meg most makeupgeeken gondolkozom még h valamikor akarok,meg majd sigma ecsetek:)

suzie írta...

Bogi: változó, vannak, ahol zacskóban küldik, vannak, ahol tégelyben. A tégelyt én jobban szeretem, mert könnyebb használni.

Zsófi: hát igen, MUG-on nekem is van kívánságlistám :D Meg a sigmán is gondolkodom, de előtte el akarok látogatni a bőszecsethez, ami remélhetőleg pénteken meg is történik :)

Babus írta...

Bőszecsetről majd számoljál be:)

suzie írta...

Be fogok mindenképp :) már egy ideje el akarok oda jutni, de sosem értem rá pénteken, más nap viszont esélytelen, hogy 5 előtt odaérjek :(

Nelli írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nelli írta...

Nekem a L'Occitane-től van 100% shea vajam ilyen kis tégelyben. Ajakápolónak tökéletes, de ekcémára nem vált be :(

Katalin írta...

kedves Suzie!Nagyon szépen sminkelsz és nagyon jo hogy angolul is irod!Nagyon élvezem!Miert nem mutatod videoban a sminkelést mint Dorka!?Szerintem nagyon jo lenne!További sok sikert!

suzie írta...

Nelli: az hány grammos és mennyibe kerül? Mert ez fél kg és nem volt drágább 2400 Ft-nál, plsz pár dollár postaköltség. :)

Katalin: köszönöm szépen!:) Nagyon szeretném kipróbálni magam videókban is, de sajnos nincs meg hozzá a technikai hátterem egyelőre:S (nincs kamerám, és a fényképezőm sem alkalmas rá)

A. írta...

Szia!

Meg tudnád mondani,mennyi a szállítás kb? Szappanhoz kéne shea vaj csak mindenhol iszonyat drága...Köszi!

suzie írta...

Szia Kremy!
A szállítás szerintem minimum $12, de ahogy növeled a rendelés értékét, úgy nő a szállítási költség is.
Ha pontosan szeretnéd tudni, akkor tedd be a honlapon a virtuális kosaradba a terméket, és tegyél úgy, mintha meg akarnád venni. Még fizetés előtt kiírja a pontos összeget.

Rita írta...

Én egyiket se használtam még, de a shea vaj mindig is vonzott :D
Zselés tust nem rendeltél tőlük?
Amúgy én nemrég vásároltam be a bőszecsetnél és imádom őket, bár nincs mac meg sigma ecsetem, így viszonyítási alapom sincs, viszont a várakozásaimat azt felülmúlta :)

suzie írta...

Nem, azt most nem, pedig a Deep Plum nagyon kellene. Most szeptember végéig nem akarom megrendelni, meg palettát sem, mert lehet lesz alkalmam olcsóbban megvenni. Ha mégsem, akkor marad a rendelés, addig kibírom :)
Jó hallani, hogy így bevált a bőszecset, alig várom a pénteket!! :)

Zsuzska írta...

Sziasztok!
Én is pont most szeretnék venni Bőcs ecsetek, ugyanis sajnos úgy jártam, hogy az összes ecsetemet elvesztettem aug. 20-án (magammal vittem őket egy táskában, amit aztán ott felejtettem egy mosdóban:S). Maradt összesen 2 ecsetem!:D Úgyhogy most be kéne vásárolnom...
Suzie, egyébként tényleg nagyon szépen sminklesz, gratula:)

suzie írta...

Szia!
Úú ez nem hangzik jól :( Lehet újra gyűjtögetni őket..

Köszönöm:)

Rita írta...

uuu megértem én is alig vártam már, hogy benézzek hozzájuk :)

És nincs vmi tapasztalatod, vagy infod, hogy milyenek a tusaik?? mert én nagyon vágyom zseléstusra, és már nincs jobb ötletem honnan szerezzek :D:D

Zsuzska írta...

Megváltoztattam a nevem, Zsu lennék:)

Hát igen, eléggé kiakadtam, de nyilván az én hibám is volt...
Egyébként mik lennének azok alapecsetek, amiket te mindenképpen megvennél? Vagy írtál már korábban erről a témáról?:)

Zsuzska írta...

Bocs, vmiért nem látszik... Elnézést a bénázásért:(

suzie írta...

Rita: van egy fekete zseléstusom "tőlük", amit a MUG Store-ból rendeltem, de ugyanazt árulják. Gondolom egy helyről szerzik be. Azzal teljesen meg vagyok elégedve, úgyhogy tudom ajánlani :)

Zsu: most konkrétan a Bőszecsettől kérdezed? mert az ő kínálatukat sajnos nem ismerem. Röviden írva mindenképp vennék egy picit keményebb lapos ecsetet, egy puca "eldolgozós" ecsetet, egy ferde szőrűt, egy ceruza ecsetet vagy más olyat, amivel az alsó pillákhoz fel tudsz vinni festéket.. szerintem ezek a legfontosabbak már ami a szemet illeti. Alapozóhoz én nem használok, púderecsetnek nagy puhaszőrű, pirosítóhoz ferdeszőrű (én a kontúrt is ezzel oldom meg). Persze lehetne a végtelenségig sorolni, de ha ezek vannak, akkor a legtöbb dolgot meg tudod oldani. Majd lehet szánok erre egy külön bejegyzést :)

suzie írta...

jajj nem puca, hanem puha.. bocsi :)

Loriel írta...

Sziasztok!
Boszecset: Dorka is irta meg juniusban ( http://dorkasminkel.blogspot.com/2010/06/boszecset-jo-hir.html), hogy lehet majd rendelni toluk, azota ugy lattam, hogy be is uzemeltek a webshopot.
Shea vaj: Suzie, csatolok egy testapolo-elkeszitesi modot, probald ki azt batran! Kivancsi leszek az eredmenyre!

Recept:
- 30 g shea vaj
- 20 g egyéb, hidegen sajtolt olaj, vegyes is lehet, bőrtípustól függően (száraz bőrre: avokádó, mandula, olíva, zsíros bőrre: szőlőmag olaj, bármilyen bőrtípusra: jojoba, sárgabarackmag, szőlőmag, ligetszépe olaj)
- Ízlés szerint illóolajak, kb. 10 csepp, szintén lehet vegyesen is (levendula, geránium, rózsa, rózsafa, jázmin, szantál).

Vízgőz fölött olvaszd meg a shea vajat, keverd bele a kiválasztott hidegen sajtolt olajat vagy olajakat, majd csöpögtesd bele az illóolajakat is (ez már ne a vízgőz fölött történjen, mert "elillannak".

Töltsd tiszta krémes üvegbe, és tedd a hűtőszekrény ajtajába.

suzie írta...

Loriel, köszönöm szépen a receptet, hétvégén amikor lesz időm lehet, hogy kipróbálom :) nagyon jól hangzik. Muszáj hűtőben tartani?

Az ecseteket meg ha van az embernek lehetősége, akkor mégiscsak jobb élőben venni, ahol látod mennyire puha/kemény, milyen tömör stb., úgyhogy én magyar cégtől biztos, hogy nem rendelnék. Najó, inkább úgy mondom, hogy budapestitől nem, mert az ország másik felébe azért nem mennék el emiatt. :)

Loriel írta...

Igazad van, ecset-ugyben egyetertek! :)
Meg valami, a mennyiseg, amit irtam, az arckremhez van, testapolohoz mehet a tobb, aranyok maradhatnak. Igy lesz belole testvaj.
En Body Shop-ost hasznalok most es nagyon meg vagyok vele elegedve ( igaz, ekcema-ugyben nem tudok nyilatkozni ).

Loriel írta...

Huto: passzolom a kerdest. Szerintem kiserletezz vele batran, hogy milyen allagut szeretsz. Gondolom ebben az esetben vajkent fog viselkedni, tehat a kezedben ugyis olvados lesz.

Rita írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Rita írta...

Köszi, meg nézem ott is és rendelek egyet mert már nem bírom :)

Amúgy annyit a bőszecsetről, hogy jó felkészülni előtte, mert sok ecset van, mindenből többfajta és hiretelen nem tudod mi van és elfelejted mit akarsz :D én vittem dorka listáját és nagy hasznát vettem :D

suzie írta...

igazából célirányosan megyek, megvan, hogy miket szeretnék:) de azért hajlandó vagyok elcsábulni másra is, ha megtetszik :D

Zsuzska írta...

Nem csak a Bősz ecsetekre gondoltam, hanem úgy általánosságban:) Tökjó lenne, ha tudnál szánni erre egy bejegyzést:) Zsu

Nelli írta...

Suzie: nekem gyorsan kellett valami azonnali hidratálás a hideg, szeles napokra az ajkamra.
íme: http://www.loccitane.hu/mini-pure-shea-butter,16,2,745,11815.htm
Ezt általában reggel és este lefekvéskor használom (nem tudok úgy elaludni, h ne legyen hidratálva a szám:)). Napközben pedig csakis carmex. :)

suzie írta...

8 ml 1800 Ft? alatta az 5g-os ajakápoló 2150? nincs is április elseje :P

Unknown írta...

Szia Suzie,
outfit blogot nem tervezel? Engem személy szerint érdekelne, de biztosan nem vagyok egyedül :)
Csak így tovább a bloggal!
N.

suzie írta...

Szia Nara!
Őszintén szólva tervezem, hogy teszek majd fel pár ilyen napi/esti outfit képet is, de most úgy gondolom, külön blogot azért nem akarok indítani neki:)

Unknown írta...

de jó, én kíváncsian várom! :)

citromhab írta...

Kedves Suzie.

Én is készülök rendelni a coastalscents.com-ról (meg a cherryculture-ről is), és sajnos a fizetésnél nehézségekbe ütköztem. Ha esetleg csinálnál egy olyan bejegyzést, ami a PayPal-lel foglalkozik (persze ha ezzel az opcióval fizetsz) részletesen, egy olyan nehézfelfogású emberkének is érthetővé téve, mint amilyen én vagyok, azért nagyon hálás lennék. (Angoltudásom egyenlő a nullával.)

suzie írta...

Szia citromhab!
Paypalt évekkel ezelőtt használtam, még mikor bejött Magyarországra, úgyhogy sajnos nem sokat tudok róla mondani :/ Mindenképp azzal szeretnél fizetni? Mert lehet simán bankkártyával is, szerintem elég biztonságos, inkább eBay félékhez kell a Paypal.

Unknown írta...

hello én most csatlakoztam hozzátok:) szeretném megkérdezni h mennyire ismeritek a coastal scents cuccait? mer most szeretnék venni szemhéjfestéket de azér nem olyan húzós áron, és ezt találtam szimpinek. ezen az oldalon :
ha tudtok ajánlani jókis sminkcuccokat esetleg helyet ahol érdemes megvenni őket segítsetek lécci!
köszi!!!
Niki