2010. augusztus 15., vasárnap

Még több korall (?) - FOTD

A Korall nevet viselő Barry M varázspor színe a színmintákat bemutató bejegyzésemnél nem volt túl jól kivehető, igazából még saját magam számára sem. Épp ebből kifolyólag muszáj volt már csinálnom vele egy sminket, hogy fény derüljön az igazságra. :) Véleményem szerint semmi korall nincs benne, abszolút rózsaszín, annak viszont gyönyörű. Nagyon tetszett a szemhéjamon. Egy NYX Ultra Pearl Mania pigmenttel párosítottam, amikről valamiért nagyon megfeledkeztem, 5-ből 4-et még egyszer sem használtam. Szégyelljem magam! Ezt a sminket egyébként nappal viseltem, de ha valaki a lightosabb sminkeket kedveli, akkor bulisnak is simán elmegy.

This look was done using a Barry M dazzle dust and a NYX Ultra Pearl Mania eyeshadow. The dazzle dust, thats name is Coral, is actually a light pink colour, but what a beautiful one! The moment I applied it to my lid, I fell in love! I paired it with a darker brown shade and wore this look during the day but it would make a great party look for someone who prefers lighter makeup.


Több képért és a használt termékek listájáért katt a továbbra!

More pics and list of products used after the jump.




Amit használtam / Products used

Arc / Face
Szem / Eyes
  • IsaDora szemhéjalapozó
  • Barry M varázspor - Korall / Barry M Dazzle dust - Coral
  • NYX Ultra Pearl Mania pigment - Walnut
  • Highlight - matt világos szín
  • Avon Glimmerstick fekete szemceruza / black eyeliner pencil
  • Diorshow szempillaspirál
Száj / Lips
  • Kiko rúzs / lipstick - 96
  • Vazelin

9 megjegyzés:

Madrid Angyala írta...

Nagyon szép lett. :)
Ehhez egy rózsaszínebb száj nem lett volna jobb? Olyan kíváncsi lennék rá egy olyannal.

suzie írta...

Köszi!:) Óh hát rózsaszín szájjal minden szuper szinte :)) Én mondjuk azt hittem, hogy úgy túl rózsaszín lenne, de pont tegnap, mikor ez a smink volt rajtam, vettem egy halványrózsaszín rúzst, és itthon kipróbáltam, és azzal is valóban nagyon jó volt:) sajnos kép arról már nem született:(

Madrid Angyala írta...

Óóó, ezt igazán sajnálom. :(
Ezeket a sminkeket egyébként valamilyen alkalomból szoktad csinálni vagy csak úgy magadnak otthon pl. egy délután/este?

suzie írta...

Vagyis hordom e őket emberek közé?:) Igen, az esetek többségében olyan sminket teszek fel, amiben kimentem az utcára, bár van, hogy nem pont akkor, hanem később újracsinálom, mert amikor ténylegesen rajtam volt, nem volt időm képet csinálni. Ezen igyekszem változtatni, és hamarabb elkezdeni készülődni, hogy maradjon idő képekre. :) De van, hogy csak itthon magamban sminkelgetek, később ezeket is van, hogy viselem, de persze van, amire aztán sosem kerül sor, mert visszanézve nem tetszik már annyira, vagy mert eszembe jut egy újabb.

dreamgirl7 írta...

Szia :) Olvasom a blogod egy ideje, de eddig még nem írtam :) Nagyon tetszik ez a smink (de persze a többi is) :)

suzie írta...

Szia! Köszönöm, örülök, hogy tetszik/tetszenek :)

Annus21 írta...

Kiváncsian várom majd a véleményedet a Manhattan rúzsról. Én is vettem akciósan és állandóan rászárad a számra és csúnya lesz. Gondolom nagyon szárít.

suzie írta...

so far, so good :) de én mindig teszek rúzsok alá vagy fölé valami hidratáló cuccot, úgyhogy így nem tudom megállapítani, hogy magukban milyenek. :/

Annus21 írta...

Akkor kipróbálom úgy is. Eddig nem gondoltam még rá hogy tegyek valamit alá.