2010. augusztus 21., szombat

Aranyzöld bulis smink - FOTN

Végre volt alkalmam kipróbálni az aranyos-zöld Kiko krémes szemfestékemet. Najó, igazából nem ez volt az első alkalom, másodszorra készítettem el ezt a sminket, csak először nem volt időm lefotózni. Amit tanultam belőle még az elsőnél: nem szabad a mélyítővonalig felvinni, mert szemhéjalapozó ide vagy oda, ez bizony ott nem fog a helyén maradni. Ennek tudatában másodszor már nagyon ügyeltem rá, hogy odáig ne vigyem fel, és nem is volt vele semmi probléma.

I finally had the opportunity to try the golden-green Kiko cream eyeshadow that I bought in Barcelona. Ok, it was actually the second time I did this look, but I hadn't had time to take pics of the first one. Important thing I learnt about these cream shadows: only apply it to the lid, don't go over or even in the crease area, because no matter how good your primer is, this guy will crease on you! I kept that in mind during the second application and so everything was fine then. 


  Több képért és a használt termékek listájáért katt a továbbra!

More pics and list of products used after the jump.




Sajnos a zselés tus vonalába a szempilla után jól belerondítottam a folyékony tussal, ezt nézzétek el nekem. Legközelebb óvatosabb leszek azzal a döggel.


Amit használtam / Products used

Arc / Face
  • Max Factor Lasting Performance alapozó (már nincs is értelme kiírni, mindig ezt használom:) )
  • Kiko Essential Bronzer (kontúr + bronzosító)
  • Astor Antishine púder
  • Kiko Full Coverage Concealer - korrektor
  • NYX - Pinky pirosító
Szem / Eyes
  • IsaDora szemhéjalapozó / primer
  • Kiko Cream Eyeshadow - 21 (aranyzöld színű, szív alakú krémes szemhéjfesték)
  • Urban Decay - Mildew
  • Ruby & Mille matt fekete szemhéjpúder / matte black eyeshadow
  • NYX - Mermaid Green 
  • Highlight - matt világos szín
  • Fekete zselés tus / black gel liner
  • Noname műszempillák (még Barcelonában vettem, meglepően jók) / Some brandless false lashes
  • Essence Black Mania fekete folyékony tus / Black liquid liner to go over the lashglue - yeah kinda screwed up the the look with that one.. gotta be more careful next time
Száj / Lips
  • Kiko Lipstick - 96 (rúzs)
  • NYX Round lipstick - Honey
  • The Body Shop Born Lippy lipbalm - Watermelon (halvány rózsaszín ajakbalzsam)

Remélem tetszik nektek, én imádtam elkészíteni. :)

2 megjegyzés:

Tímea írta...

Szep lett, jol all;)

suzie írta...

Köszönöm :)