2010. szeptember 1., szerda

Vélemény - Cellnique Advanced Bio Renewal Mask - Review

Még a nyaralásból hazaérkezve találtam a postaládámban egy borítékot, benne egy mintával a Cellnique Advanced Bio Renewal maszkból. Eléggé meglepődtem, nem nagyon értettem, hogy ez mi meg hogy. Biztos feliratkoztam valamire régebben, amiről megfeledkeztem. Mindenesetre örültem neki, mert szeretek új dolgokat kipróbálni (pláne ha nem kell hozzá a pénztárcámba nyúlni).

Arriving back home from my vacation, I found this envelope in my mailbox with a Cellnique Advanced Bio Renewal Mask sample in it. I was surprised, but then I thought I probably subscribed to something earlier that I don't remember. Anywhoo, I like trying out new things, especially without having to dig deeply in my purse, so of course I was glad to try this out too.


A teljes véleményért katt a továbbra!

Read my review on this product after the jump.




A tégely nagyon picike volt, mindössze 3 grammos. Azt hittem, hogy ami benne van, egy használatra sem lesz elég, de végül bőven tudtam kétszer is használni.
Én őszintén szólva bőrradírozó hatást egyáltalán nem éreztem. Viszont olyan ragyogó lett tőle az arcbőröm, mint szerintem korábban még semmi mástól. Jó volt ránézni, komolyan!

A termékről és a használatáról bővebben ITT olvashattok.   

Hogy megvenném e? Azt hiszem nem, mégpedig az 50 dolláros ára miatt. Szóval ha valaki ingyen hozzám vágná, akkor szívesen használnám. :) Az a ragyogó bőr.. hmm!


The jar was pretty small, only 3g. I thought it would be hardly enough for a use but at the end it was enough for two uses.
I actually did not feel any kind of scrubbing effects, but it made my skin so beautifully glowy like no other product did before. 


Read more about the product HERE.



Would I buy it? Probably not, because I don't really like the $50 price tag. If someone gave it to me for free, I would be happy to use it though, lol.

Nincsenek megjegyzések: