2011. január 25., kedd

Vélemény / teszt - MAC Blushcreme - Ladyblush

Szóval az úgy volt.... hogy a MAC bejelentette, megszünteti a krémes pirosítóikat. Az összes színt. Mikor én értesültem erről, rögtön tudtam, hogy itt az ideje, hogy vegyek egyet, amire úgy két hete sort is kerítettem. A Ladyblush-ról olvastam eddig a legtöbbet, az volt a legszimpatikusabb netes képek alapján. És milyen vicces, de rögtön ahhoz nyúltam a boltban is. :)

Probably most of you heard about MAC discontinuing their blushcremes. All of them. When I read this, I knew instantly it's about time I got one! Ladyblush was the shade I liked the most from pictures, and it was also the one I first reached for at the store. :)


Több képért és a véleményért katt a továbbra!

More pics and review after the jump.


Az állaga finom krémes, nagyon könnyű eldolgozni az arcon. Felvihetjük ecsettel és az ujjunkkal is. Én ecsettel próbáltam eddig, egy lapos végű, kisebb méretű arc ecsettel (MUG Highlighter brush), ez nagyon bevált rá. Az almácskákra viszem fel először egy-két finom, ütögető mozdulattal, majd összedolgozom és végül eldolgozom kifelé, a hajam irányába. Az arcnak egy egészséges fényt ad, de ha ezt nem szereti valaki, akkor átmehet rajta púderrel, az lemattítja. Egyébként tehetjük alapozó fölé vagy alá is, nekem fölé szimpatikusabb.
A szín maga nagyon könnyen viselhető, szerintem mindenkihez illik. A MAC leírása szerint hideg, visszafogott rózsaszín. Az szín erőssége az arcunkon jól építhető.

MAC Blushcreme - Ladyblush

MAC Blushcreme - Ladyblush


The consistency is really creamy, it blends like a dream. You can apply it with a brush or with your finger. I've only tried it with a brush so far, the MUG Highlighter brush, which seems to be perfect for this purpose. The blush gives a healthy, dewy glow to the cheeks, but you can always apply a powder on top if you prefer matt cheeks. You can, by the way, apply the blush before or after your foundation, I prefer to apply it after.
The shade Ladyblush is a really easy to wear, and I think is suitable for just about anyone. MAC describes the colour as a "cool, demure pink".

Erősebben felvíve - eldolgozva

És ismét nem a legelőnyösebb kép, de nem is én vagyok a lényeg, hanem a pirosító az arcocskámon

...És néhány nappal a megszüntetésről való tájékoztatás után kiderült, hogy már vissza is térnek ezek a termékek... Kicsit azért utáltam a MAC-et, mikor ezt olvastam! De nem az összes szín jön vissza, és a Temptalia információi szerint például a Ladyblush leírása teljesen más, mint korábban. Nem tudom, hogy csak rossz-e kivételesen az információ, vagy valóban más lesz a szín, nagyon kíváncsi vagyok rá.


..Andd a few days later MAC announced that blushcremes will be back.. No comment, huh?! But it seems not all shades are making a comeback, and maybe there are completely new shades behind the familiar names as well, because on Temptalia, for example, Ladyblush is described as a completely different shade than it was before. Time will tell I guess.

Szeretitek a krémes pirosítókat? Szerintem nekem alapkellékem lesz tavasszal/nyáron :)

12 megjegyzés:

Tekla Kocsis írta...

jaj most csak a képeket futottam át, nem sokára elolvasom, hogy mit is írtál róla, de olyan kis szép tőle a pofid! nagyon jóóó! :)

N írta...

Tökéletes, épp venni akartam :) Hullafehér bőrre tudsz színt ajánlani? A próbálgatással csak a nagyon kirívóakat tudom kiszűrni, sokat túl kontrasztosnak találok, de lehet hogy csak amiatt, mert ismeretlen, egy egészséges színt szeretnék a hétköznapokra.

M írta...

Ez a bejelentés a megszüntetésről egy nagyon jó kis marketingfogás a MAC részéről:) A bejegyzés elejét olvasva már elképzeltem, hogyan rohanok én is megvenni:)))) De visszatérve, lehet hogy félnek a nők a krémes pirosítóktól, és nem megy annyira jól ez a termék? Ilyenkor vannak megszűnések/megújítások.

Viszkok Fruzsi írta...

úristen épp most láttam hogy fennt vagy a tally oldalán! grat! (:

http://www.tally-weijl.com/tallys-fashion/international-bloggers-love-tally/

Fanni írta...

Még nincs krémes pirosítóm, de már tervben van, hogy beszerzek egyet. drogériás márkákból melyiknek van? Nem szoktam annyira figyelni őket...

Babus írta...

szép:) nekem is tervben van, nyx-től majdnem rendeltem múltkor, csak aztán elfelejtettem:D most meg már gondolkozom azon, hogy onnan rendeljek e vagy máshol vegyek...

sunbeam írta...

Nekem 1 krémes pirosítóm van, Miss Rosé, hasonló rózsaszín az is. Nagyon szép, természetes fényt, színt ad az arcnak, nekem nagyon tetszik! (Mármint ez a MAC, de a Miss Rosé is, esetleg érdemes kipróbálnod azt is :))

Viszont, ha nem tudod meg, hogy megszünteti a MAC a krémes pirosítókat, akkor nem vetted volna meg :). -> valóban kitűnő marketingfogás :D!

De mindenképpen jól jártál, mert nagyon jól áll, nagyon szép szín és lehet, hogy tényleg teljesen más lesz az "új"

virág írta...

Jaj de szép...

Zsuzsu ajánlasz valami ilyesmi színű, kicsit fényes arcpírt, ami olcsóbb kategória? Már akartam írni, csak most jutott ténylegesen eszembe...:D

suzie írta...

no air: szerintem ez a szín pont jó arra is :) szépen eldolgozva egy vékony rétegben simán megfelel. de azt hiszem vannak ennél halványabbak is, fejből nem vágom őket, de ha bemész az üzletbe akkor az eladók szívesen segítenek:) (feltéve h MAC-et szeretnél)

Fruh: igen én is láttam, ki is tettem facebookra :) köszi :)

Fanni: mintha a Max Factor rémlene régebbről, de nem tudom, még mindig van e nekik :/

Virág: NYXnek vannak még krémesei amik olcsók és van színválaszték, de sajnos nem ismerem őket annyira, még sosem vettem :S szerintem guglizd hogy NYX creme blush swatches :)

Kriszti írta...

Szia! Hol és mennyiért lehet venni ilyen pirosítót?:) köszi

suzie írta...

Szia! 5700, az üzletlistát pedig megtalálod a mac honlapján!

virág írta...

Kriszti:
http://lmgtfy.com/?q=mac+cosmetics+hungary

;)