2011. január 5., szerda

Nyertem! 2. - Sleek Acid paletta és MUFE #92

Rövid időn belül a második nyereményjátékot nyertem meg, méghozzá Timiét. A nyereményem a Sleek Acid paletta volt, de Timi volt olyan aranyos, hogy küldött nekem egy MUFE #92-es szemhéjpúdert is, mert tudta, hogy régóta vágyom rá. :$ Nagyon vártam mindkettőt, egyik márkától sem volt más termékem még.

I was lucky enough to win a second giveaway in a short period of time. I won a Sleek Acid palette, but Timi also sent me the MUFE #92 eyeshadow as she knew how much I wanted it. Too nice! :)


Több képért, színmintákért és véleményért katt a továbbra!

More pics, swatches and review after the jump.




Sleek Acid paletta

A Sleek Acid palettája jellemzően vibráló, élénk, neon színekből áll. A 12 színből 4 fényes, a többi matt. A Sleek palettái az esetek többségében egységesen pozitív véleményeket kapnak, talán ez az egyetlen, ami kapott hideget és meleget is bőven. Fő problémaként általában a matt színek kevésbé pigmentáltságát hozták fel, és hogy nehéz velük dolgozni. 
Sleek Acid paletta - felső sor

Sleek Acid paletta - alsó sor

Gondolom ez a képekből is látszik, de én nem tapasztaltam, hogy a matt színek ne lennének eléggé pigmentáltak. Egyedül a fehér az, amivel egyáltalán nem vagyok megelégedve, és még a citromsárgára tudnám mondani, hogy kicsit halványabb, mint a többi. A textúrája teljesen más a matt és a fényes színeknek, előbbi keményebb, utóbbi nagyon lágy és puha, szinte krémes. Olyannyira, hogy a minták készítésekor ez a rácsos mintázat szinte teljesen eltűnt róluk. Amúgy gyönyörű vibrálóak a színek, nagyon tetszik ez a paletta! Próbáltam kedvencet választani belőle, de egyszerűen nem tudok. A fényes rózsaszín kifejezetten elnyerte a tetszésemet, nincs is hasonló színem, a narancssárga és a pink olyan élénk, hogy öröm rájuk nézni, a kékeknek és az ezüstnek nagyon szép a fénye, a fekete olyan erős, akár egy szemceruza...


The Sleek Acid palette  is known for its vibrant, neon shades. It has 4 shimmery and 8 matte eyeshadows. While Sleek palettes usually get rave reviews, the opinions on this one are kinda divided. I, however, haven't had much negative experiences - I don't find the matte shadows harder to work with, and they're really pigmented too. The only shade I'm not pleased with is the white one. Well, the yellow could be a little more pigmented too, but other than that, it's a great palette!

Make Up Forever #92 -es szemhéjpúder

A MakeUp Forever #92-es számú szemhéjpúdere olyan dolog, amire már nagyon nagyon régóta vágytam. Olyan nehéz szép lilát találni, ami élénk és rendesen pigmentált. Talán nem túlzok, ha azt mondom, hogy ez az online beauty community egyik (ha nem A) kedvenc lilája. És most már teljesen megértem, hogy miért.

MUFE #92

Ugye, milyen szép?
Nekem a csomagolás is nagyon tetszik, nem a hagyományos, "kattanós" tokja van, hanem mágneses.


Még egyszer köszönöm őket, Timi! :)


Nektek van Sleek vagy MUFE terméketek? Meg vagytok elégedve velük?

28 megjegyzés:

Lillus írta...

én is szeretném majd kipróbálni a sleek paletták valamelyikét, de inkább natúr színekkel. abból úgyis kevés van:)

suzie írta...

Én még az Originalt szeretném :)

Lora írta...

nagyon szépek ezek az élénk színek.. ú, nagyon tetszik :) majd valami szép sminket készíts velük! én a pinket választottam ki a kedvencnek így elsőre, kép alapján :)

suzie írta...

Mindenképp jön majd smink vele :)

Zsu írta...

Nagyon szépek a színek.:) Gondolom, nem mondok azzal újat, hogy ezek a dobószínek és iszonyatosan ki lehet vele emelni egy szürkés-sötét sminket is. :) (Hugom kozmetikusnak tanul és emiatt most rá van pörögve az ilyen élénk színekre - mint ezek a neonosok-, nagyon szép sminkeket szokott vele csinálni, önszorgalomból.)

Ez pedig kicsit off, de ma megcsinálom swatchot az LA Girl szemhéjfestékekkel, két tétel között, pihenésképp. Nem csináltam még sose, és nem tudom, hogy érdemes, mármint tegyek alá szemhéjalapozót, vagy ne? :$

suzie írta...

Húgod nem indít blogot?:D :)

Én szemhéjalapozót nem szoktam alátenni, nem pazarolom el erre:D Simán egy réteg alapozót felkenek a kezemre, és úgy. :)

Unknown írta...

de drága lélek ez a Timi :)))
Amúgy a paletta engem is vonz, főleg a neonpink :)

Zsu írta...

Még nem hallottam róla, h lenne rá indíttatása :))) De megemlíthetem neki, bár nemtudom mennyi ideje lenne rá. :$

Oké, köszi.

Tímea írta...

Orulok, hogy meg vagy elegedve! Mar vartam ezt a postot, kivancsi voltam mi lesz a velemenyed! Azt hiszem veszek magamnak is ebbol a palettabol:D amugy az originalt meg mindig nem kuldtek, szerintem lehuztak :O :(

suzie írta...

Ooh, csak nem nyúlták le! Bár az kicsit fura, hogy elküldték anélkül, vagy rákérdeztek, hogy elküldjék-e hiányosan?

Tímea írta...

Na ez az! Mert a penzt azt bezzeg ki kellett fizetni elore utalassal az utolso fillerig. Azota mar szamtalan emailt kuldtem nekik, de semmi reakcio, es sehol egy telefonszam. Viszont van egy cim, legfeljebb elmegyunk oda R.-val, majd a 100 kilos allat kiveri beloluk a 3 hianyzo palettat hah!:D

Eszti www.makeuponabudget.hu írta...

az a lila..szerelmes lettem *.*

suzie írta...

Mókás jelenet lehet, ahogy egy nagydarab, kigyúrt pasi halálosan befenyít valakit pár sminkpalettáért:DD De ha van rá lehetőség, akkor miért ne, végülis ez lopás..

Felhőcske írta...

Sziasztok!
Hol lehet Sleek palettákat venni?
Köszi,
Zuzmó

suzie írta...

Szia! Személyesen Magyarországon sajnos sehol, de tudsz rendelni például a Sleek honlapjáról.

Fanni írta...

Gyönyörű színek. Még a rózsaszín is tetszik...(most barátkozok vele, eddig el sem bírtam viselni...bár sminken kívül még most is kiráz tőle a hideg)

Zsu írta...

Na, megint off, de nekem nincs pubikus blogom, meg direkt Te kérted, itt lesznek a swatch-ok. :) Legelső, úgyh nem lett annyira jó meg természetellenesen áll a kezem, azt nem kell figyelni :P (Ja, apumat kértem h fotózza le jó géppel és külön kellett volna a színeket meg a festéket, mindegy :D)

1.) LA Girl "Mojito"
http://img.photobucket.com/albums/v169/CagliDawsent/DSC_7907.jpg?t=1294237972

2.) u.ez, vakuval
http://img.photobucket.com/albums/v169/CagliDawsent/DSC_7909.jpg?t=1294237972

3.) "Tequila Sunrise"
http://img.photobucket.com/albums/v169/CagliDawsent/DSC_7918.jpg?t=1294237972

Remélem, azért "használható" képek. :)

sunbeam írta...

Tetszik az ACID paletta, habár én nem tudnám kihasználni szerintem. Barátnőmnek rendeltem ilyen palettát még az 50%os akcióval, de az törölve lett, szóval még várunk rá, de nagyon jó, hogy ilyen jó mintákat csináltál.

Én Sleektől a Stormot szeretném,meg a Bad Girl volt a nagy vágy, de elfogyott..

Névtelen írta...

Szijja! Adtam neked egy stílusos blogger díjt, ha gondolod vedd át a blogomon :) XOXO Lídia
www.thegirlbehindthefashionmask.blogspot.com

Babus írta...

Nagyon szépek, mondjuk én az Originalt néztem ki, kár hogy lemaradtam a játékról...

Timi: másnak is volt már problémája Sleek-el ( mondjuk az a nagy akciónál volt ), ha jól emlékszem elég sok e-mailt kellett küldeni, mire válaszoltak és megoldódott a probléma

bettynova írta...

Lillus: ha natúr színeket tartalmazó Sleek palettát szeretnél, akkor a Storm palettát ajánlom.
Nekem 3 Sleek palettám van, mindhármat imádom, legjobb ár-érték arányban!!

suzie írta...

3 Sleek paletta, ahh de jó neked!! :)

Adri írta...

Wáhááá de irigy vagyok XDXD
Naaagyon szépek ezek a szemhély pűderek.. ma meló előtt bescábultam a h&m-be és volt egy paketta 1700ft-ét... én olyan hyüle vok h nem vettem meg :( *nagysóhaj* de már nyitmom kellett az üzletemet és nem lett volna rá időm :( No mind1....jajj de szerencsés vagy és sosem nyerek iilyeneket pedig mindig játszok lájolok fészen stb.... bezzeg a hugom minden s@rságot megnyer(színház jegyeket könveket stb) legözleleb ő fog helyettem játszani XD hehehe :P mikor lesz kövi videód? :):)
Puaszi: Adri

Tímea írta...

Babus en nem a sleektol rendeltem!

suzie írta...

Adrusz: remélem hétvégén lesz időm új videót csinálni :)

Orsolya Szucs írta...

Kedves Suzie,

Kérlek kattints a blogomra, ugyanis megajándékoztalak a Stylish Blogger Award-dal. www.szucsorsi.blogspot.com

Pusz

Tímea írta...

En is! :D

harmony írta...

sziasztok. nagyon tetszik ez a paletta. én ugyan nem sminkelem magam, de a blogjaitokat néha átfutom és gyönyörködöm bennetek :)
sleek palettákat pedig találtam a vaterán, akit esetleg érdekel.