2011. augusztus 9., kedd

L.A. Makeup 50-es szemhéjpúderpaletta - Teszt

Nemrég elküldte nekem az L.A. Makeup az oly nagyon várt legújabb terméküket, az 50 színből álló palettát. Én magam is vártam már, hogy kipróbálhassam, mert a nagykövet fotózáson már láthattuk élőben is, sőt használat közben is, ugyanis néhányunk szemére ezekben található szemhéjpúder is került. Az eredmény pedig szép volt, úgyhogy ígéretesnek tűnt a paletta. :)


Amikor először megláttam élőben a palettát, egy picit megijedtem, mert csillámdarabkákat véltem felfedezni szinte az összes szemhéjpúderben. Használatkor ugyanakkor sikerült meg is nyugodnom, mert a csillámok gyakorlatilag teljesen eltűnnek. A kérdés csak az, hogy hova, mert az arcomra sem hullottak le - szerencsére. :) Lényeg a lényeg, szép selyemfényű színeket rejt a paletta. Az 50 árnyalat között mindenfélét megtalálunk a natúrabb, visszafogott színektől kezdve a vad, merész festékekig. Az én személyes kedvenceim a kékes, türkizes árnyalatok benne, különösen a negyedik oszlop második sorában és az utolsó előtti oszlop utolsó előtti sorában található szépség. :)


Szerencsére a pigmentáltságukra sem lehet panasz, ezt a képeken ti is láthatjátok. A  színminták az L.A. Makeup HD szemhéjalapozója felett készültek, amiről már szintén olvashattatok beszámolót ITT.



A paletta ára egyébként 4.990 forint, vagyis 100 Ft / szemhéjpúder. Az L.A. Makeup üzletekben vagy a webáruházban tudjátok beszerezni.

Szeretitek a sok színből álló palettákat vagy inkább a 3-4 darabosakat, esetleg az egyrészes szemhéjpúdereket preferáljátok?

11 megjegyzés:

AA-dmin írta...

Néztem most hétvégén élőben, első pillantásra az ember odakapja a fejét már a sok szín miatt is, de engem nem nagyon győzött meg..lehet azért, mert nem valami extrapraktikusak ezek a nagyobb paletták és a 88 után már kb. minden hasonló "felesleges".

Rita írta...

Nekem ez a paletta olyan katyvasz, nem látok benne semmi rendszert. Csomó színt meg hiányolok. Nem tetszik, inkább akkor már egy 88-as.

VRG's secret írta...

hmmm...ellennék vele pár napig:P
de a csomagolása nem valami stabil, félnék, hogy összetöröm :S

Bikira írta...

Nekem nincs ilyen nagy palettám, de nagyon szeretnék.:) Sajnos én is azt látom, hogy nincs rendszer, kb. össze-vissza dobálták bele a színeket. Illetve nagyon sok szinte ugyanolyan árnyalatot látok. Ettől függetlenül szeretem az L.A.-t, jó minőségűek és szépen pigmentáltak, ezzel biztos nem lesz baj. Azért kíváncsian várom majd a vele készült sminkeket.:)
(Andi)

Barbara Sipka írta...

Nekem csak CS 88 palettám az, ami nagy paletta...de szeretem mert könnyen hordozható. Tervezem beszerezni ezt a L.A. palettát is :) Viszont nagyon kíváncsi lennék néhány sminkre ezzel a palettával :)

Kinga írta...

Szép ez a paletta, engem meggyőztek a színei :) Nagyon szeretem a blogod, ha esetleg van pár perced, akkor kukkants be hozzám is!

Évi írta...

Én jobban szeretem a kevesebb színből álló palettákat :) Meg tényleg fura, hogy ebben így összevissza vannak a színek :O

Tímea írta...

A sargat ilyen sokat hasznaltad, hogy igy kikopott?:D :O

Ani smink és köröm írta...

Pont azt szerettem volna én is kérdezni, mint Timike, hogy az a 3-4 szín összetört, vagy ilyen kevés volt benne, és elhasználtad?

suzie írta...

Caloz: igen ezzel egyet kell értsek, ha a 88-as megvan, akkor nem nagyon van szükség másra. Mondjuk nekem a matt van meg, de azóta matt szemhéjpúdert talán nem is vettem.

Timi, Anika: Néhány szín eltört sajnos, nincs olyan régóta meg, hogy ennyire el tudtam volna használni :D

Ayesha írta...

nekem 88as CS sincs, van viszont a semennyire híres 98as palettám, nagynak elég az is. Most már inkább a kisebbekre vagyok ráállva meg a monókra.