2011. augusztus 23., kedd

TAG - 15+1 kérdés fura szokásokról


Nem szoktam TAG-eket kitölteni, de most valahogy kedvet kaptam hozzá, ennek jópofák a kérdései. :) Boginál láttam.


1. Van olyan beceneved amin csak a családod hív?
"KisZsuzsi", mivel anyukámat is így hívják, meg Zsuzsikát sem nagyon hallom hálistennek másoktól :D

2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?
Szerintem elég sok van, de a töredéke sem fog eszembe jutni, az biztos. WC papírból mindig letekerek egy kicsit (kivéve itthon) és kidobom, mert ahhoz hozzáért más és én nem akarok. :D Az ágyamnak nem vagyok hajlandó a másik oldalán aludni. Ha megtetszik egy szám, akkor napokig képes vagyok repeat-en hallgatni, egészen addig, amíg gyakorlatilag meg nem utálom.

3. Van valamilyen furcsa fóbiád?
Nem szeretek mások után inni és enni. A más után ivás mondjuk alkohol esetében nem zavar. :D Hatalmas fóbiám beleharapni olyan dologba, amibe előtte más harapott, fuuj. Úgy általában véve undorodom más ember testnedveitől meg mindenétől, azt hiszem. (Nyilván egy ember kivétel ezek alól:D) Ha csak törölköző van kirakva egy olyan mosdóban, amit több ember használ, inkább vizes kézzel megyek ki. BKV-n csak akkor nyúlok a kapaszkodóhoz, ha már épp elesnék, de akkor is úgy, hogy a lehető legkisebb bőrfelületem érintkezzen vele.
Csomó fóbiám van egyébként, de mi lehet még furcsa...Hmm, talán a vízi élővilág! Borzongok mindenféle víz alatti élőlénytől, annyira bizarrul néznek ki és olyan titokzatos az egész világuk.

4. Van olyan dal amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
Szerintem nincs.

5. Van valami faksznid? Valami amit nem tudsz elviselni ha mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog.
Ha valaki nem kapcsolja le a villanyt ha kimegy egy helyiségből, ha a pasik nem hajtják le a wc ülőkét és emiatt hozzá kell érnem, ha túl hangosan hallgatja valaki a tv-t vagy zenét, ha lassan mennek előttem az utcán és nem tudok haladni. Igazából nagyon sok minden tud idegesíteni, nehéz eset vagyok :$

6. Van valami fura szokásod ha ideges vagy?
Nem tűnt fel, inkább ha unatkozom, akkor rágni szoktam a számat :/

7. Az ágy melyik oldalán alszol?
A jobb oldalán alszom el, de általában bekúszok középre álmomban.

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
Nem tudom, de nem nevezgettem el a plüsseimet.

9. Mit rendelsz általában kávézókban?
Ahol nincs nagy választék, ott általában melange-ot, Starbucksban caramel macchiato vagy caramel cream, máshol ami épp megtetszik. De kerülöm inkább az ilyen helyeket.

10. Van olyan tipp vagy tanács amit hangoztatsz hogy fontos, de általában nem tartod be?
Ó szerintem párkapcsolati téren rengeteg ilyen van:D  Más annyira nem jut eszembe.

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
Sarokzuhanyzóm van, általában oldalt fordulva állok benne, ha pedig a kádban zuhanyzom, akkor mindig úgy forgok, hogy a falra menjen a víz.

12. Van valami furcsa testi adottságod?
Amit Bogi írt, hogy a hüvelykujjamat hátra tudom hajlítani úgy, hogy hozzáérjen az alkaromhoz, de azt hittem ez nem fura, mert csomóan meg tudják :D

13. Mi az az étel amiről tudod hogy nem egészséges de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod?
Rengeteg mindent imádok, ami egészségtelen - csokik, sütik, kekszek, gyorskaják stb. De csak addig jók, amíg épp eszem őket, utána jön a lelkiismeret furdalás, úgyhogy hanyagolom is az efféle kajákat.

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat amit gyakran használsz? 
Annyira szerintem semmit, hogy ez feltűnő vagy zavaró legyen.

15. Miben alszol? Őszintén!
Rövidnadrág + top vagy bugyi + top vagy csak bugyi.
 
+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve hogy menő, de visszagondolva vérciki volt?
Ohh persze, kinek ne lennének ilyenek?

Nektek milyen fura szokásaitok vannak? 

9 megjegyzés:

morphine írta...

A fóbiás válaszaid nem fóbiák, hanem inkább finnyák. Tudom, hiszen szinte 90 százalékban vallanak rám is a válaszaid.
Én is utálok más után kajálni, de ha mondjuk világvége lenne és más után kéne enni, mert csak egy tányér meg kanál van, nem valószínű, hogy válogatnék.:D

Hihetetlen sok dolog tud idegesíteni: ha valaki lassú, pl kasszánál vagy az úton. Ha a nénikék a járda közepén állnak meg két szót szólni, az is idegesít, ha valaki látja h XXXL-es csomaggal szenvedek az úton és nem képes félrehúzódni, az kikészít.Olyankor jól hallhatóan morgok egyet:))

Vagy egy fura dolog amiben kényes vagyok az az, h ha egy tányérban levest ettem, abban nem eszem mást.
Kiskoromban ez volt a bevett szokás. h ne legyen annyi mosogatnivaló, de ma már 2x-3x is tányért cserélek a fogások között, pedig én eszem belőle:))

Vick írta...

A 2-es és 3-as választ, mintha csak rólam írtad volna! :O :D

Alexa írta...

A wc papiros letépős dologgal én is így vagyok...:D

Biussh írta...

Ez tök jó,többször is csinálj ilyet.:)) Legalább jobban megismerünk:))

katjes írta...

jonehany valaszod ram is illik de a vizi elovilag fobiad az pont ellentet, nekem a halak capak es minden vizalatti dolog a szivem csucskei : D

dorottyazsofia írta...

Sztem napestig sorolhatnám a fura szokásaimat... de itt van egy kis ízelítő:
-ha nagyon unatkozom vhol, és van nálam papír meg toll, szójátékokat kezdek el játszani (már több ember előtt kellett magyarázkodnom, akik aztán persze hülyének néztek :D)
-ha más tömegközlekedési eszközzel viszonylag ugyanolyan gyorsan 8akár kicsit lassabban is) el lehet jutni vhova, akkor nem ülök villamosra... vhogy szimpatikusabb a busz meg a metró, és vhogy mindig a villamos az, ahol mindig akkor utaznak a gyanús alakok, amikor én :D
-van, hogy a semmin kezdek el vigyorogni meg nevetgélni magamban, vagy dúdolászni az utcán...
-gyűjtögetek minden "papír alapú emléket" (prospektusokat, jegyeket, kistérképet, képeslapot stb.) onnan, ahol megfordultam... kaposvári barátnőm enyhén szólva furán nézett rám, amikor elkértem a buszjegyet, amivel utaztunk :D...

N írta...

Nagyon jó, támogatom, hogy töltsd ki, amelyik szimpatikus, imádom a stílusod! :D

Lizza írta...

ll

Lizza írta...

Nekem is van egy pár fura szokásom. Pl.: ha zuhanyzom, mindig a kád elé terítek egy hatalmas törölközőt, mert utálom ha kifröccsen a víz. Én is csak az ágy egyik oldalán vagyok hajlandó aludni. Szintén cserélem a tányérjaimat a fogások között. Ha hazamegyek suliból, akkor mindig átöltözöm kényelmes ruhába, mert zavar a szobámban a hétköznapi ruha (nem tudom miért:D) A tejes dobozon csak ollóval vágok lyukat. Idegen helyen nem ülök a wc-re, és otthon is mielőtt leülök, körbetörölöm, vagy telerakom wc papírral (ez kiskorom óta így van, mert utáltam az ovit, és mindentől próbáltam magam óvni)Most így ennyi:D