2011. november 14., hétfő

NeuLash update - 6 hét után

Picit megkésve, de itt a következő kis jelentés a NeuLash szempillaépítő szérumról 6 hét használat után. Aki esetleg lemaradt az előző bejegyzésekről, az ITT elolvashatja, hogy mi is ez a termék, ITT pedig megnézheti a 4 hét használat utáni képes beszámolót.

A használatról újdonságokat ennyi idő után már nem tudok írni, de az biztos, hogy az eredményről a képek magukért beszélnek. Izgultam, hogy milyen lesz a változás a 4. héthez képest így a 6. hét után, mert élőben én annyira ezt most láttam drasztikusnak. Persze észrevettem, hogy tovább nőttek a szempilláim, és dúsabbak is lettek, csak nem volt olyan szembetűnő a változás, mint a használat előtti és a 4. hét utáni állapotokhoz képest. Aztán a képek engem is megleptek, így egymás mellé téve feltűnőbb a változás.


Jöjjenek a képek!


NeuLash - használat előtt, 4 hét után, 6 hét után
Szempillaspirál, göndörítő és minden segédeszköz nélkül

NeuLash - spirálozott szempillák a 4. és a 6. hét után

Az előző bejegyzésben írtam, hogy a bal szememen (tehát a képeken a jobb oldali) az alsó szempillák tövében is elkezdtem kenegetni egy foltocskát a NeuLash-sel, ahol valahogy nem akart nőni a szempilla. Szerintem egész jól segített ezen is.

A következő beszámoló a 8. hét után jön!

1 megjegyzés:

paphu írta...

hű meg há, tényleg szép hosszúra megnőtt :)
Én megpróbáltam a szemöldökömet is azzal turbózni. Arra bezzeg nem hat :-S