2012. október 8., hétfő

Amerika Kedvencei - Queen Helen Mint Julep arcmaszk

Bizonyára ti is találkoztatok már nem egy istenítő beszámolóval amerikai bloggerek és youtuberek háza táján a csodamaszkról. Nagyjából ugyanazt lehet róla olvasni, hallani a vélemények között: olcsó, sokáig elég, tini- és felnőttkori pattanásokkal és mitesszerekkel is remekül felveszi a harcot. Ezt nekem is ki kellett próbálnom:)

Queen Helen Mint Julep arcmaszk



Nem emlékszem pontosan, hogy én mennyiért szereztem be, talán 5 dollár körül volt. Mivel Amerika legdrágább városában voltam, így feltételezem, ennél csak olcsóbban lehet hozzájutni. Na most vagy nekem van túl nagy arcom (ha!), vagy az amcsik csak épphogy megmutatják a bőrüknek a cuccot, de szerintem elég gyorsan fogy, főleg ha heti kétszer azért feltesszük.

Teljesen olyan érzés, mintha fogkrémet kennél az arcodra, hűsít és erős mentol illatot áraszt (ki gondolta volna). 15-20 percet javasol a csomagolás a száradásra, én fent szoktam hagyni fél órán át, ekkor már eléggé húzódik. A legkényelmesebben meleg vízzel átitatott vatta- vagy szivacskorongokkal lehet lemosni, ezután kellemes, friss érzetet hagy a bőrünkön.

A legfontosabb persze a hatása. Tökéletesnek egyáltalán nem mondanám, rajtam a pattanásokkal kapcsolatban semleges eredményt hozott. Viszont a mitesszerek elleni harcban elég jól teljesített, az orromon már az első 1-2 alkalom után úgy 70%-kal csökkent ezeknek a száma, és akkor sem jönnek vissza, ha egy hétig nem jut eszembe használni. Szerintem már ezért is megéri, mert eddig egyetlen termék sem hozott ilyen jó eredményeket a mitesszerekkel szemben. A pattanásokra pedig továbbra is ott az aspirin maszk. Szerintem azt is ki fogom próbálni, hogy ebbe teszem bele az összetört aszpirint, így két legyet ütünk egy csapásra. :)

Én ugyan nem csináltam before-after képet, de szinte teljesen ugyanazt tapasztaltam, mint EZ a lány. :) (Vigyázat, nem túl esztétikus fotó van a link mögött)

A jó hír pedig, hogy Magyarországra is lehet belőle rendelni az iherb.com-ról:



Hallottatok már erről a "csodatermékről"? Próbáltátok is esetleg, vagy kipróbálnátok?

6 megjegyzés:

Neon Rider írta...

ezt a maszkot én is kipróbálom:D

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

barbi írta...

ez nem felel meg az itthon kapható dermofil pasztának? leírása alapján nekem úgy tűnik :)

Tindigo írta...

Én már annyi mindent próbáltam, de egyedül az Akneroxid vált be igazán. Az egy főnyeremény. Nekem tényleg nagyon-nagyon csúnya volt bőröm, és már fájt is a sok pattanás, és 3 hét alatt bababőröm lett. A mitteszereim is eltűntek. Hátránya, hogy szárítja a bőrt, most már csak szintentartásra használom, egy héten egyszer kétszer. Zseniális.
Bár neked sosem volt olyan csúnya a bőröd, hogy ilyesmire szükséged lenne. :)

zsuzso100 írta...

És e-bay-en is van, meg is rendeltem...meglátjuk! Nekem elég száraz a bőröm, de jó lenne, ha a pattanásokon/mitesszreken segítene. :)

suzie írta...

@barbi: nem tudom, hogy az micsoda, de a paszta alapján inkább darabosnak hangzik, ez meg egészen krémes, sima textúrájú. Mondjuk a dermofilról nekem az a zöld trutymós kézmosó jutott hirtelen eszembe :D

@Tindigo: Ó dehogynem volt, gyógyszert is szedtem rá! :( De persze már közel sem olyan durva, csak hát törekszem mindig a jobbra :)

@Zsuzsi,Beauty and fashion Make Up: Majd számoljatok be, bevált-e nektek, kíváncsi vagyok! :)

Vanilla írta...

Az a zöld trutymó az ultra derm. :D A dermofil paszta amúgy a neve ellenére nem paszta állagú, az is krémes.