2014. július 6., vasárnap

5 tipp, hogy jobban érezd magad



1. Ne hasonlítgass!
Inspirációt szerezni különböző témájú instagram fiókokból, facebookról szuper, de valljuk be, nagyon könnyű a szimpla nézelődésből átesni a vágyakozás, hasonlítgatás oldalára, ez pedig elronthatja a hangulatot. Ha észreveszed magadon, hogy ehhez a szinthez közelítesz, kicsit kapcsold ki az alkalmazást, és az is jusson eszedbe, hogy ezek a feltöltött fotók sokszor agyonfilterezettek és módosítottak.

2. Élj egészségesen, de...
ne vidd túlzásba! Ha a csalás szóval kell illetned az ételt, amit jól esik megenni, az nagyon rossz irányba fogja terelni a gondolkodásmódodat, és könnyen étkezési zavarokhoz vezethet. Ha vágysz arra a csokira vagy tésztára, edd meg, és ne érezd magad rosszul miatta. Saját tapasztalataim szerint minél inkább érzel tiltva valamit, annál jobban fogod kívánni és annál többet fogsz habzsolni belőle, ha végre eléd kerül.

3. Fejleszd magad!
Tanulj suli után is! Nem szabad elkényelmesedni a munkába, mert lehet, hogy jövőre már megunod, és szívesen váltanál, amihez jól jöhet egy más terület vagy új nyelv ismerete. Már napi fél óra tanulás is rengeteget jelent! Én egy új nyelvet választottam. :)

4.Tölts magaddal minőségi időt!
Ahelyett (vagy azelőtt), hogy ledöglenél a gép vagy a tv elé, tegyél valami olyat magadért, amitől másnap jobban fogod érezni magad. Csinálj egy szuper vitaminbomba zöldséges-gyümölcsös smoothiet, tegyél fel egy arcpakolást, hajpakolást, manikűrözz vagy olvass egy kicsit.. Amire épp szükséges van. :)

5.Utazz!
Járd az országot, világot, amilyen gyakran csak megteheted. Semmi nem olyan felszabadító érzés és gazdagító tevékenység, mint egy új terület felfedezése, az ottani kultúra és emberek megismerése, megértése. És még csak külföldre sem kell hozzá menni!