2014. július 15., kedd

Beauty Shopping Japánban 2.

Az előző bejegyzésben arról olvashattatok, milyen is Japán beauty szemmel nézve, hol lehet shoppingolni és mit érdemes. A meglehetősen olcsó Shiseido termékek uralták a post nagy részét, de persze van élet ezen túl is. A második részben érdekes és furcsa beauty cuccokról hoztam képet, és nem fejezhetem be anélkül, hogy megmutassam a többi szerzeményt.:)


Drogéria Tokyoban




Ez „hajtő-alapozó”, ami gondolom a lenőni kezdett hajfestés alól kibukkanó eredeti hajszínt segít elkendőzni. Vagy a kopaszodást? :D Mindenesetre nem is rossz ötlet. Szinte bánom, hogy nem vettem.:)


Haj parfüm. Ebben is van logika, én például 3-4 naponta mosok hajat, és bizony addig nem tart ki a pakolás finom illata benne.


Roskadoznak a polcok a színes kontaktlencséktől, amit a nők sima hétköznapokon is rendszeresen használnak. Szerintem kissé ijesztő lesz tőle a tekintetük, nagyon természetellenes kékes és szürkés színűek tudnak lenni.


Szerintem ez szemhéjtapasz lehet, amivel a tipikus ázsiai „monolid”-et tudják kicsit európaibb tekintetté varázsolni. Kíváncsi lennék, milyen érzés feltapasztott szemhéjjal flangálni.



Én az előző postban látható Shiseido termékek mellett ezt a kis kupacot csempésztem haza:

Hajpakolás, hajegyenesít gél, hajgöndörítő víz

  • Hajpakolás: azt hiszem egy fél órás metróutam ment rá, hogy találjak valami blogon egy jó japán hajpakolást, mert elfelejtettem magammal vinni a tejproteines kedvencemet. Szerencsére az üzletben meg is találtam, majd néhány óra múlva eszembe jutott, hogy tulajdonképpen hoztam én otthonról pakolást, és már mostam is vele kint hajat. FAIL. Azért nem bánom, isteni mézes-barack illata van (de miért pálinka jut erről eszembe rögtön?)
  • Hajegyenesítő gél: na jó, ő tényleg szükségvásárlás volt, mert a hajvasalóm lapjáról lekopni kezdett a bevonat, és simítás helyett vadul tépte a hajam. Túl sokat ez sem segített a frizkóm helyzetén.
  • Hajgöndörítő víz: vagy göndörség fixáló, vagy valami ilyesmi... Ha egy ázsiai hajban megtartja a hullámot, akkor csak meg kéne az enyémben is, nem? Amolyan utolsó fejezet a hajgöndörítésem tragikomédiájában. Még nem próbáltam ki.
Szemcsepp, mitesszertapasz, AHA savas arclemosó

  • Szemcsepp: állítólag szépen kifehéríti a szem fehér részét, de még nem próbáltam ki (el is feledkeztem róla fotókig... tipikus)
  • Mitesszer eltávolító tapaszok: ezek nagyon mennek a japánoknál, gondoltam adok egy esélyt. Egyet kipróbáltam, azt hittem, nem marad bőr az arcomon, háromszor kellett lehúzás közben lelkierő-szünetet tartani, borzalmasan fáj. És cserébe alig ér valamit. Azért rá akarom venni magam egy második esélyre, de nehezen gyűlik a bátorság.
  • AHA savas arclemosó: kémiai hámlasztó tonikom már van, gondoltam, beszerzek mellé egy arclemosót is. Most a nagy napsütésben nem kezdtem el használni, majd ősszel vetem be inkább
Szempillaspirálok

Majolica Majorca (Shiseido) és Fiberwig szempillaspirál. Ezt a kettőt választottam a megszámlálhatatlanul sok spirál közül, de mivel jelenleg 3 spirált használok csak magamra, ezért ezeket még ki sem bontottam.

Clarins lótusz olaj, YSL szájfény, Avéne termál vizes arcpermet

  • Clarins lótusz olaj: Clarins termékeket itthon is lehet kapni, de ezt hiába kerestem. Állítólag visszaállítja a kombinált és zsíros bőr egyensúlyát. Már elkezdtem egy ideje használni, de azt hiszem, a héten jöttem rá az ideális módszerre, úgyhogy csak később írok róla részletesebben.
  • YSL szájfény: ez nem nagy érdekesség, itthon is kapható, csak nagyon jó áron volt, és az arany fényű rózsaszín ajakcuccoknak sosem tudok ellenállni (és most tűnt a fail, hogy fejjel lefelé van a doboz, bocsi!:) )
  • Avéne termál vizes arcpermet: nagyon kellemes érzés az arcon és a bőrön is, felébreszt, hűsít és tonik helyett is használható. Pont a napokban írtam a termálvizes sprayk szuper használati lehetőségeiről a Cosmopolitan.hu-n, nézzétek meg!:)
Illetve nem szerepel a képeken, de nem hagyhatom szó nélkül a Revlon Colorstay alapozót: Japánban bezzeg képesek rátenni egy pumpafejet! Hát mennyivel kényelmesebb és pazarlás-mentesebb így, mint az európai és amerikai öntögető verzióban!

Ennyi volt a Japán kalandtúra!:)

2 megjegyzés:

Makkancs írta...

Egyik csoporttársam (kulturális antropológia) volt Koreában tanulni egy fél évet. Ő is mesélt a hajparfümökről, de ő a dohányzáshoz kapcsolta. Mert Koreában a lányoknak nem illik cigizni, ezért ők csak titokban, egymás közt szoktak cigizni, és azért használják a hajparfümöt, hogy ne érződjön a hajukon a cigiszag. :)

Unknown írta...

Érdekes dolgokat találnak ki a japánok.

Egyébként most találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, így fel is iratkoztam. Ha van kedved te is iratkozz fel hozzám: www.lovelakk.blogspot.hu