2010. december 5., vasárnap

Bourjois laza por állagú szemhéjpúder költöztetés

Nem tudom, emlékeztek-e a még tavasszal vásárolt Bourjois szemhéjfestékemre. Már akkor is írtam, hogy szörnyű a tégelye, nehéz belőle kiszedni a festéket, és a hozzá való ecsettel is nagyon rossz volt dolgozni. Arra gondoltam még akkor, hogy majd egyszerűen fejjel lefelé állítom, és kirázogatom belőle a cuccot. Hát ez nem jött be, szinte semmi nem jött belőle úgy. Ezután kb félre is tettem, és azóta sem használtam. Tegnap ránéztem a fürdőben, és eldöntöttem, hogy nem fogom többet kerülgetni, annyira gyönyörű színe van, nem gátolhat többé a borzalmas csomagolása! A költöztetést azonnal megkezdtem. :)


A költöztetés beszámolójáért és képekért katt a továbbra!




A költöztetésben egy kés volt segítségemre.


A kupak levétele után a tégely tetején nem találtam illesztés helyet, úgyhogy az alján próbálkoztam.


A kés hegyével kb 10-15 percig próbáltam lejutni az alsó műanyag lap végéig. Sokáig kilátástalannak tűnt a dolog, de aztán végre elkezdett már mozogni az alja, ahogy feszítettem a késsel.


Azt az örömöt, mikor lejött...


Ráhelyeztem az üres tégelyt, hogy ne szóródjon ki semmi. Szerencsére pont ráillett.


De egy "picit" több volt benne, mint amekkora a tégelyem...


Így néz ki belülről a Bourjois szemhéjfesték csomagolása. Borzasztó, nem?!


Végül 3 tégely tele lett a tartalmával, nem gondoltam, hogy ennyi van benne!


Örülök, hogy egy kisebb koszolást leszámítva sikerült a költöztetés, így már végre tudom használni ezt a szépséges szemhéjpúdert <3 Szerintem egy átlátszó szájfénybe keverve is isteni lenne :)

Ti is átköltöztetitek azokat a sminkcuccokat, amiknek nem szeretitek az eredeti csomagolását, vagy inkább próbáltok megbarátkozni vele?

10 megjegyzés:

Nikolett írta...

áááá de ügyiii vaagy !!!
Én is tuti szétszedem az ilyen típusú tégelyeimet mert katasztrofális kiszedni belőle a port,ja meg aztán van vagy 6 db :DDDD szóval majd neki kell látnom

Tamara írta...

Én is nagyon utálom az ilyen csomagolást, annyira nem praktikus...

A múlt héten az Isadora szemhéjalapozót daraboltam ketté egy sniccerrel, mert már alig jött belőle, hát volt benne még jó sok... :):):)

honnan vannak egyébként ezek a kis műanyag tégelyek? műkörmös bolt?

suzie írta...

Ez jó ötlet, hogy az IsaDorát kettévágjam, még nem is jutott eszembe, pedig nem tudom hánadikat fogyasztom már :D

Igen, körmös boltból vannak :) Crystal Nailsből 1200 egy 12 dbos szett tartóval, de Maggie ugyanezt a Moyrában 500 ért vette ha jól emlékszem:D Úgyhogy ezentúl én is ott fogom

Bogca írta...

Én a tubusos kézkrémeket is ketté szoktam vágni ollóval mikor már kinyomni nem tudok belőle, és még pár alkalomra elég van benne. :D nem szeretek kidobni dolgokat.

suzie írta...

igen azt én is, meg a testápolót és a fogkrémet is :))

Mary in Wonder írta...

nagyon szép színe van! Az egyik tégellyel akár "össze is nyomhatnád". Jajj, de utálom, mikor nincs jó magyar megfelelője az angol kifejezésnek. Szóval egy jó kis press tutorialt a részedről szívesen vennék. Kíváncsi lennék pl, h a isopropyl alkohol helyett mit és hol lehet kapni :)

suzie írta...

Jó ötlet, jobban is szeretem a préselt szemhéjpúdereket, mint a lazát, de nincs üres fém tégelyem hozzá:/

SophiEl írta...

Ami nekem nem felel meg, azt mindíg átköltöztetem, és amióta láttam videóban, a Jumbo Pencileket is szétbarmolom. :D

Tégelyt én is a Moyrában veszek, 500.- a 12 darab.
Mellesleg a lakkjaik és az ápolóik is említésre méltók 300.-ért. ;)

L.M. írta...

I love bourjois! Seems like an interesting product!!!
Just discovered your blog and followed it, hope you will follow me too.....
http://beauty-is-within.blogspot.com/
Love from Greece

Timcsike írta...

Jo otlet! (a kest feltetlenul le kellett fotozni kulon?:D) pont ma festettem a szemem egy ugyanilyen csomagolasu loreal szhpuderrel es en is megszenvedtem vele, de jo otletet adtal, koltoztetes lesz a vege:) ennek a preselesnek meg utananezek, mert jobb lenne ugy hasznalni azt a bizonyos loreal szhpudert..