2010. december 9., csütörtök

L.A. Colors és L.A. Girl terméktesztek

A múlt héten kaptam néhány terméket az L.A. Makeup-tól tesztelésre, egészen pontosan egy 4 részes szemhéjpúdert (baked eyeshadow), egy szájfényt, egy szemhéjtust és egy ásványi alapú pirosítót. A termékeket több napig teszteltem, használtam, próbálgattam, hogy részletes véleményt tudjak nektek írni róluk.


Több képért, színmintákért és véleményért katt a továbbra!


L.A. Colors négy részes szemhéjpúder / baked eyeshadow


Már írtam korábban, hogy így látatlanban ezek voltak a kedvenc termékeim, úgyhogy nagyon örültem, hogy kaptam egy ilyet. Újabban rá vagyok kattanva a kékre, szóval ez is talált. :) Ahogy azt a lenti képen is látjátok, a szemhéjpúderek nagyon szépen pigmentáltak és a fényük is gyönyörű! Az állaguk is megfelelő, könnyen felvihető és könnyű őket összedolgozni. Egyetlen negatívumot tudnék mondani, az pedig a csomagolás. Ahogy a kis szemhéjpúder félgömbök tetejéhez dörzsölöm az ecsetet, mellé is hullik belőle, és letakarítani igencsak nehéz (ha nem lehetetlen) feladatnak bizonyul. Ez nekem kicsit zavaró, de ennek ellenére maga a termék tetszik és jó minőségűnek találom, úgyhogy azt hiszem, nem tud megakadályozni a csomagolás abban, hogy más színben is kipróbáljam őket. :)
Ennek a kék négyesnek a neve egyébként Celestial.


L.A. Colors Mineral Blush - ásványi alapú arcpirosító


Erre a termékre magamtól azt hiszem, nem figyeltem volna fel. Pedig ez abszolút szerelem! Nehéz itthon szép, matt pirosítókat találni, amik nekem vannak, azoknak is a nagy részét külföldről rendeltem. Ebből a pirosítóból viszont hatalmas a színválaszték (már láthattatok róla képet az L.A. Makeup Store megnyitóról szóló bejegyzésemben). Nagyon szépen pigmentált, elég egyszer áthúzni rajta az ecsetet, hogy megszínezze az arcunkat, de további rétegekkel erősíthetünk is a színen. Ennek a terméknek a csomagolására sem tudok rosszat mondani, nagyon praktikusnak tartom, hogy az ecset és a kis tükör a pirosítótól teljesen elkülönítve található. Így ugyanis nem lesz a tükör tiszta por, és az egész használat kényelmesebb, nem kell attól tartani, hogy a pirosítót kinyitva kiesik az ecset. Bár számomra az ecset nem feltétel, mert a pirosítómat ferde szőrű ecsettel viszem fel, ha az nincs nálam, akkor is inkább az ujjammal, de ez abszolút egyéni preferencia kérdése.
A szín, amit kaptam, a Flushed nevet viseli, ez egy üde, rózsaszín, kicsit korallos beütésű pirosító, ami igazán feldobja az arcot. Nagyon szeretem, mióta megkaptam, szinte minden nap ezt használom.
Nekem az arcomon sokkal jobban kijön a korallos színe (már láthattátok is ITT), a karomon teljesen rózsaszín lett.

(jobb oldalon erősebben vittem fel, a bal oldalon pedig jobban eldolgoztam)

L.A. Colors Diamond Sparkle Lipgloss


Mivel a megnyitón kapott tubusos szájfény állaga kissé ragadós volt, ezért tartottam tőle, hogy ez is ilyen lesz., de abszolút nem! Ez egyáltalán nem ragad, jó állaga van. Rendelkezik egy enyhe gyümölcsös (?) illattal, de alig érezni, úgyhogy ideális azoknak, akik nem kedvelik az erős illatú sminktermékeket. Az alapszíne nem túl feltűnő, a hangsúly inkább a benne található finom csillámszemekre tevődik - legalábbis ez az általam kapott szín, vagyis a Rhinestone Pink esetében így van, de a termék nevéből feltételezem, hogy a többinél is. :) Annak ellenére, hogy alapvetően nem vagyok nagy csillámrajongó, jobban tetszik, mint azt gondoltam volna. Az alapszíne olyasmi, mint a szám, csak jobb, a csillámszemek nem túl nagyok, de mégis figyelemfelkeltőek.


L.A. Girl Mark My Eyes tusfilc


Ezt hagytam utoljára, mivel azt hiszem, ez a kedvencem a négy termék közül. :) Próbáltam már folyékony tust (ecsetest és keményebb applikátorral rendelkezőt), zselés/krémes tust, ceruza alakú, hosszú heggyel rendelkező tust, de ehhez hasonló tusfilcet még soha, úgyhogy nagyon érdekelt, hogy milyen használni. Először a kezemen próbáltam, és rögtön feltűnt, hogy milyen erősen fog, igazi, 100%-os fekete. A szemhéjon meglepett, mennyire egyszerű használni és szép vonalat húzni vele. Ha merőlegesen tartjuk a bőrünkhöz, és csak a hegyét használjuk, akkor vékony vonalat kapunk, ha kicsit megdöntjük, akkor pedig vastagabbat is húzhatunk vele. A tus szinte abban a pillanatban megszárad, hogy felkerült a bőrre, így nem kell attól tartanunk, hogy rögtön felkenjük a szemhéjunk tetejére. A tartóssági próbát is állta, szemhéjalapozó nélkül sem kenődött el/fel/semerre úgy 5-6 órán keresztül (ezután lemostam, szóval nem tudom, meddig bírta volna:) ). Imádom!!!


És jár egy plusz pont az L.A. Makeupnak, mégpedig a csomagolásért. Egyesével, gondosan be voltak csomagolva, jobban, mint eddig bármi, amit rendeltem. Szóval ha rendelhetők is lesznek már a termékek, akkor attól biztosan nem kell tartani, hogy megsérülnek a szállítás során.





Megjegyzés: a termékeket tesztelésre kaptam, a bejegyzésben olvasható gondolatok teljes mértékben a saját őszinte véleményemet mutatják be

28 megjegyzés:

sunbeam írta...

Nagyon szépek a minták, köszi, hogy megosztottad. Ha Pesten járok, tuti beszerzek egy ilyen tust, nagyon tetszik! Az Eyekonak van hasonló, azzal is szemeztem már.

suzie írta...

Örülök, hogy hasznos volt! :)

Babus írta...

Tus meg a pirosító eléggé vonz, valamikor elnézek valamelyik L.A. makeup-ba, a 25% kupont is fel kéne használnom:)

Petra írta...

Szépek ezek a kékek, bár én kicsit félek velük dolgozni.
A szájfénynek pedig gyönyörű színe van!
Lassan már én is elnézek oda, ugyancsak felhasználni a kis kuponomat :))

suzie írta...

Én is tartottam a kéktől sokáig, de mostanában megszerettem, főleg a türkizt :)

Dorka írta...

jaj de jó Neked,hogy már kapsz tesztelésre holmikat...:))))
gratulálok!
nekem ez még csak álom,de lennének ötleteim,hogy kiket/miket tesztelnék nagyon szívesen! :)

pandus írta...

tök jó h. kapsz tesztelésre termékeket:O:)
ez azért van mert felfigyeltek a blogodra??vagy az ilyenek h. működnek?:$

zsuzso100 írta...

Gyönyörű a szájfény! Köszi mindet! :)

Edina Saarinen írta...

A szájfény nagyon jól néz ki!
Offtopic,de Nem tervezel majd megint/még valami hajápolós bejegyzést csinálni? Hogy te miket használsz, mikor, stb. :) Érdekelne, mert olyan szép a hajad!

suzie írta...

Én köszi, hogy olvastok! :))

Dina, írnék róla, ha lenne mit :D azt a Kallos pakolást használom, amiről írtam korábban, mellé gliss kur barna hajra való sampont. ennyi az egész :) plusz 1-1,5 havonta hajfestés, a festéktől szintén nagyon szépen csillogó lesz a hajam :)

Tweet írta...

A pirosítót nagyon tetszik, imádom az ilyen árnyalatokat!

Kiwi írta...

a pirosító gyönyörű *-* és azok a kékek is aww :$ Most én is valami szép kéket keresek.
Bejegyzéstől eltérően: Te milyen műszempilla ragasztót használsz? Hol vetted és mennyibe került? :$ Köszi előre is ^^

Bogca írta...

Hehe ezt már én is tudom, annyiszor írta le Zsuzsi :) Duo-t, macben, és kétezerpárszáz forint volt ha jól emlékszem :D

Kiwi írta...

köszi szépen ^^

Edina Saarinen írta...

értem :) köszi azért! :)

Tímea írta...

A szemhejpuderek nagyon tetszenek! Lehet, hogy vezsek en is:) amugy tok jo, hogy kaptad ezeket a termekeket gratula:)

Babus írta...

Én ma elmentem a westendbe, de nem vettem semmit, 25 % kuponnal sem éri meg...a tus meg a pirosító is 3000 ft-ba kerül, cherryculture-n meg tudom venni átszámítva 840 és 1000 forintért őket. Egyébként ha valaki csak ezt a két terméket rendelné meg onnan akkor is postaköltséggel együtt fizetne kb 3800 ft-ot, 6000 helyett.
( nekem most 10 termék van a kosaramban, ebből 2 L.A. makeup-os és 16 dollár összesen a postaköltség...)

egyébként a baked eyeshadow tetszett nagyon, szép színek vannak.

Tímea írta...

Ha tenyleg ekkora a kulonbseg az arakkozott, en siman el tudom kepzelni, h nem lesz hosszueletu a marka magyarorszagon..

suzie írta...

Ne kezdjük ezt megint légyszi :)

Én is voltam ma amúgy a Westendes üzletben, kinéztem egy sötétvörös rúzst, egy lila szájfényt meg egy baked e/s-t, csak annál nem tudtam még 2 között dönteni :)

Babus írta...

Jólvan, csak leírtam a tapasztalataimat, ennyi.

melyik kettő? én szerintem a Cosmic-ot fogom. de nehéz a döntés:)

suzie írta...

ah a nevét nem is néztem :S az egyikben volt fekete, 2 bézses szín, meg egy arany csillogású fehér, a másikban arany, narancssárgás-bronzos, barnás meg szintén egy fehér.

Tímea írta...

Zsuzsi, megkerdezhetem, hogy csinaltad ezeket a mintakat? Annyira erosnek tunnek a szinek. Alappal, a karodon? Tobbszor athuztad az ecsetet vagy az ujjaddal? (lehet, hogy fura kerdes, de nekem sose sikerul ilyen latvanyos mintakat osszehoznom:S lehet hogy vmit rosszul csinalok)

suzie írta...

Nincs alatta primer, csak egy vékony réteg alapozó, hogy legyen mihez tapadniuk. Egy keményebb lapos ecsettel csináltam, többször áthúztam, de nem azért, hogy erősebb legyen (mivel alapjáraton is szépen pigmentáltak), hanem hogy "terebélyesebb" legyen a minta, és így jobban látszódjon.

suzie írta...

Vagyis épp ezért nem jó szó az, hogy többször "áthúztam", mert ugyanazon a felületen nem szoktam átmenni 1-nél, max 2-nél többször, az már úgymond csalás lenne :)

Fanni írta...

Voltam ma a westendben, és benéztem az üzletbe...Nekem abszolút pozitív csalódás volt a CC-hez képest...ott elég gagyinak néznek ki a cuccok, de élőben nem.
Vettem is egy tubusos szájfényt átlátszó pirosban, aminek nagyon örülök, mert így a piros rúzsra is tudok tenni szájfényt anélkül, hogy összekenném az átlátszó szájfényem. A lakkok is jól néztek ki, de azt most kihagtam, mert 3 lakkom vár arra, h végre kipróbáljam.
Negatív dolog:
a H&M-ben vettem pillangós hajdíszt, de ha nem nézem meg a címkéket, és nem veszem észre, h csak 790, nem pedig 1300, akk simán kétszeres áron veszem meg...valaki összecserélgette a műanyag tartókat, amin az árak vannak...mikor szóltam az eladónak annyit mondott flegmán, h majd ha lesz ideje, talán átnézi. A pénztárnál egyébként meg se nézték az árát, csak a vonalkódot húzta lea csaj. Szóval bármilyen kiegészítőt vesztek, hasonlítsátok össze az árakat a többivel.

unepoupee írta...

megnéztem én is ma a mammutban:) jól néz ki belül, de nagyon pici. nekem egy normális ecsetkészlet kellene már, de 45 ezer tényleg sok a sigmás complete kitért:/ viszont minden másnak - főleg 25%-os kuponnal- szerintem elfogadható az ára

suzie írta...

Vettél valamit, Zsani?:)

K171 írta...

En tegnap jutottam el a Mammutban levo uzletbe es leesett az allam... abszolut nem szamitottam nagy durranasra, de eloben annnnnyira gyonyoruek a termekek, hogy az leirhatatlan. Nekem foleg a Baked szemhejpuderek, a kettos mineral szemhejpuderek, a mineral arcpirositok es puderek tetszettek es bar szinte csak neten rendelek es tisztaban vagyok az arkulonbseggel, egyszeruen nem birtam ki hogy ne vegyem meg azonnal a Nebula Baked eyeshadowt! (A tobbit megrendeltem a nonpareilboutiquetol, ahol most szinten van 20% kedvezmeny es pl az Elf cuccok a maguk $1.25 arukkal is beletartoznak az akcioba :))
De a lenyeg, hogy abszolut megeri a mo-i arukat is a termekek, szerintem nagyon nagyon jo minoseguek! Es egyebkent amig a boltban voltam, rengetegen vasaroltak, ugyhogy van ra kereslet boven.