2010. december 7., kedd

Karácsonyi smink 3. - Mystical Gold with a Twist

Őszintén szólva nekem ez eddig a kedvencem. :) Óarany, sötétlila és sötétkék színekből álló sminkről van szó. Az arany pigmentet vizesen vittem fel, így aranyfólia szerű hatást kapott. Nem tudom, mennyire illik saját sminkre ilyet mondani, de nagyon tetszett, alig akartam lemosni! Sajnos a képek ezt a fólia hatást nem nagyon tudják visszaadni. :( A sminket igazából nem inspirálta semmi, csak úgy eszembe jutott, talán nem is kifejezetten karácsonyi, de szerintem mégis nagyon jól illik az ünnepi hangulathoz is. De ünnep ide vagy oda, én a következő buliba tuti, hogy így festem ki magam!

Again a holiday look! I used gold, plum, and navy eyeshadows, and applied the gold pigment wet which gave a kinda goldfoil-ish look to it. Loved it! :) Too bad the pics really don't do any justice. 


Képekért és a használt termékek listájáért katt a továbbra!
More pics and list of products used after the jump.








Amit használtam / Products used

Arc / Face
  • Max Factor Lasting Performance alapozó
  • KIKO Full Coverage Concealer - korrektor
  • Zuii Organic por állagú bio alapozó
  • KIKO Essential bronzer (kontúr + bronzosító)
  • L. A. Colors Mineral blush - Flushed (pirosító)
  • Essence All Over Shimmer - legvilágosabb szín az arccsontra 
Szem / Eyes
  • IsaDora szemhéjalapozó - primer
  • Beauty from the Earth pigment - Autumn
  • H&M paletta - sötétlila (dark, plum eyeshadow in the crease)
  • Coastal Scents 88 paletta - sötétkék (navy eyeshadow on the outer half of the lower lashline)
  • KIKO krémes szemfesték - 11 (arany) (gold cream eyeshadow on the inner half of the lower lashline)
  • Coastal Scents 88 paletta - matt világos szín (light matte nude e/s under the brow)
  • Coastal Scents 88 paletta - matt fekete (matte black e/s in the outer V)
  • Essence All Over Shimmer paletta - legvilágosabb szín (shimmery gold under the highest point of the brow and in the inner part of the eye)
  • Deep Plum zselés/krémes tus (gel liner)
  • Diorshow szempillaspirál (mascara)
Száj / Lips
  • Art Deco szájfény (lekopott, hogy hányas, de már nem lehet kapni sajnos, limitált volt) / lipgloss with bronze/gold glitter
És bónuszként kaptok egy képet a nyuszimról:)

Meet Nunyez! :D


    22 megjegyzés:

    Fanni írta...

    Nagyon jó a smink. Annyira bírom, hogy értelmesen, és választékosan tudsz beszélni sminkelés közben:)
    A nyuszi pedig TÜNDÉRI:D

    suzie írta...

    Jaj vicces, hogy ezt mondod, pont mostanában szólt be valaki, h tanuljak meg beszélni! :D Most igyekeztem is odafigyelni, meg ezentúl oda fogok, az előző videókban tényleg volt néhány kínos pillanat :D

    Bogca írta...

    jesszus ez gyönyörű lett!! :)

    Madrid Angyala írta...

    Úristeeeeeeeen!!!! Ez egy karácsonyi álomsmink kategória!!! Gratulálok, nagyon tetszik!

    U.i.: Vizsgaidőszakban kb. 30 percenként megnézem, hogy van-e új post. :D

    Fanni írta...

    Szerintem sokkal érthetőbben beszélsz, mint sok "guru" (olyan idióta szó) a youtube-on. Nincsenek zavaró szóismétlések, jó, néha van egy-két baki, de abszolút belefér. :)
    Szerintem nem kell beszélni tanulnod.:)

    Edina Saarinen írta...

    Jaj nagyon szép!!! :) majd ki kell próbálni valami hasonlót karácsonyra :)
    Suzie, légyszi áruld már el nekem te honnan vetted a H&M-es palettádat? Én égen-földön keresem mióta olvastam mindenhol hogy milyen klassz, szeretnék én is egyet már de még egyikben se láttam ahol voltam.

    suzie írta...

    Köszönöm lányok:)

    Dina: Bécsben vettem tavaly télen, de rögtön utána nálunk is láttam. Azóta viszont sajnos nem találkoztam vele, bár nem is mindig figyeltem. De az osztrák online shop szerint még létezik, úgyhogy talán érdemes gyakran nézegetni

    Edina Saarinen írta...

    Köszi!! :) Majd azért nézegetem akkor ott is, meg a boltokban is, hátha szerencsénk lesz és hoznak.. ja és nem is értem hogy felejthettem el megdicsérni a nyuszimuszit!!! Awwww!!! ^^

    Rita írta...

    Eddig ez az egyik legjobb :) Tényleg nagyon jól áll neked ez a lila :)

    Én is hasonlókat csinálok buliba csak feketével, de ideje váltanom :)

    Nagyon cuki a nyuszid, milyen kis ártatlanul néz, tuti rosszban sántikál :)

    Névtelen írta...

    Szép lett, kipróbálom majd.;)
    A nyuszi meg nagyon édiii *.*

    Lumena írta...

    Pazar lett ez a smink, eddig ez tetszik a legjobban a karácsonyi sminkjeid közül. A nyuszi hihetetlenül édes és fotogén. :)

    A. írta...

    Én nude/barnás palettát vettem a H&Mben és abból is csak 2 használható,de azok nagyon jók.
    Amúgy fájó szívvel nézem a videóid mert nekem a földszíneken meg az aranyon kívül semmi,de tényleg semmi nem áll jól,szóval ezekből kell mindig alkotnom:D

    A H&M-hez visszatérve a pirosító és a kettes szemhéjpúder viszont kifogástalan.

    Tímea írta...

    Szep lett a smink, az arany folia szeru pigment telitalalat! Megkerdezhetem, hogy hasznaltad nedvesen? (az ecsetet vagy a pigmentet nedvesitetted?)
    (a hajad igy a legjobb sztem;))

    suzie írta...

    Kösziii:))

    Timi: az ecsetet kell nedvesíteni (de tényleg csak nedvesíteni, szóval ne tartsd a csap alá:D), utána pedig belenyomkodni egy kevés pigmentbe, felvinni a bőrre és voila :)

    Tweet írta...

    Gyönyörű lett, nagggyon tetszik, mint ahogy az eddigiek is nagyon tetszettek:) Szeretem, ahogy sminkelsz, én is hasonló "stílusban" (ha lehet ezt így mondani) sminkelem magam...:)
    Édes kis cukorborsó a nyuszi:) Hogy hívják?

    Tweet írta...

    Óóó, most látom, ő Nunyez, ugye?!

    suzie írta...

    igen, Nunyez :)) kicsit olyan mexikói hangzása van, nem tudom, hogy jött :D

    Vancsi írta...

    Szia!
    Nagyon tetszik ez a smink. Úgy döntöttem, ez lesz a karácsonyi sminkem. Köszi, h megosztottad velünk:]
    Egy kicsit off: Jól látom, h fülpiercinged van? Ha igen, akkor milyen fajta,van vmi spec. neve? :)
    Mennyire fájdalmas procedúra?:D Mennyi idő alatt gyógyul meg?

    Válaszodat előre is köszönöm:
    Vancsi

    suzie írta...

    Szia Vancsi!
    Örülök, hogy ennyire megtetszett!:)) Szerintem nincs semmi extra neve a fenti fülbevalónak, egy sima fülporc piercing :) Nem mondanám, hogy fájt, persze kellemetlen volt, de simán túl lehet élni. A gyógyulás sem vészes, bár úgy 1 hétig mindig véres lett a párnám :D De kb 3-4 hét után sztem teljesen rendben volt. Mióta sima ezüst fülbevaló van benne, azóta gyakran érzékeny lesz (ráfekszem v iylesmi), a talpas, orvosi fém piercingnél nem volt ilyen, de meguntam, h mindig lecsavarodott a bogyója. :/

    virág írta...

    Hú Zsuzsi, 3 dolog:

    1. a h&m-es paletta az melyik?? 36-os paletta?

    2. borzasztóan tetszik, bár sajna nincs pigmentem és eléggé kiköltekeztem ajándékokra meg hazaútra, de összedobok majd valami hasonlót amit ez inspirált... meg egy lilás szemtus még bele fog férni azt hiszem :P

    3. valaki írta előttem hogy mennyire rádkapott vizsgaidőszakban, és én is kb így vagyok, minden nap csekkoltalak és azt kell hogy mondjam, kellően inspiráltál ugyanis eddig kb 3 megszokott változatot használtam a szememre, de blogod hatására vettem 1-2 cuccot és mindennap kikísérletezek valami újat :) szóval bár nem "utánzom" a sminkjeidet de azok hatására alkotok valamit, szóval KÖSZI :)

    virág írta...

    Ja jó közben megnéztem a videót szóval első kérdés sztornó :)

    suzie írta...

    Aww olyan jó ilyeneket olvasni :) Jó érzés, hogy inspirál másokat, amit csinálok :)