2012. március 17., szombat

L'Oreal True Match alapozó teszt

Az első True Match alapozómat a L'Orealtól kaptam tesztelésre, de sajnos nem nagyon tudtam használni és ezáltal rendesen kipróbálni, ugyanis túl sötét volt a szín. Azt azonban az itthoni próbálgatás és egy-két rövid garbós-sálas utcára merészkedés alapján is meg tudtam állapítani, hogy a textúrája nagyon szimpatikus, így vettem belőle egy üveggel a saját színemben.

L'Oreal True Match alapozó - W3 Golden Beige, N5 Sand



A L'Oreal True Match alapozó a drogériai márkák esetében egyedülálló módon külön árnyalatokat kínál a hideg, meleg és semleges bőrtónusokra. A termék újítása egy speciális gyöngykeverék, ami által a szín jobban illeszkedik bőrünk tónusához, és maszk hatás nélkül képez finom, vékony filmréteget, ami egyezik a bőr struktúrájával.

Elsőre talán kicsit bonyolult lehet a színek kódján kiigazodni, ugyanis egy betűből és egy számból állnak. A betű a bőrtónust jelöli: W (warm - meleg), N (neutral - semleges), C (cold - hideg). A szám az alapozókhoz szokásos módon a színmélységet mutatja, minél magasabb a szám, annál sötétebb az alapozó. A kettős jelölés dupla nehézségnek tűnhet, ugyanis a magyar átlagközönségnek valószínűleg fogalma sincs róla, mit jelent a bőrtónus, és vajon az övé melyik kategóriába esik. De ne aggódjatok, ezt könnyű megállapítani.

Meleg tónusú vagy, ha az ereid például a csuklódnál zöldesek, jobban állnak az arany ékszerek és a melegebb színű ruhák, mint például krémszín, bordó, barna.
Hideg tónusú vagy, ha az ereid kékesnek látszanak, jobban állnak az ezüst ékszerek és a hidegebb színű ruhák, mint például a kék.
Általában hideg tónusú, aki barnulás helyett csak megég, és kissé rózsaszínesnek látszik a bőre, és általában meleg típus, aki könnyen barnul, illetve rózsaszín helyett barackos vagy kifejezetten sárgás árnyalatú a bőre.
Ha vegyesen igazak és nem igazak rád a fenti állítások, illetve egyaránt jól állnak a meleg és hideg színek, akkor minden bizonnyal a semleges kategóriába tartozol.


L'Oreal True Match alapozó - előtte, utána

Most, hogy ezt tisztáztuk, nézzük, hogy vált be az alapozó (bár az elég sokat elárul, hogy vettem belőle egy másikat:) )

Az első árnyalat, amit kaptam, az N5 Sand volt, én pedig a W3 Golden Beige-t vettem meg később. Ez szerencsére elég jól illik a bőrömhöz, bár ha nem önbarnítózok, akkor ez is kicsit sötét. Meglepő, hogy tényleg milyen sokat idomul a bőrhöz, ugyanis gyakran előfordul, hogy az első ecsetvonásnál megijedek, hogy úr isten, ez sárga és sötét, de eldolgozva már alig lehet észrevenni. Azért az eggyel világosabb is még jó lenne teljesen.

 L'Oreal True Match alapozó - before after
Tinikorom elején nagyon csúnya volt a bőröm, már írtam talán többször is, hogy gyógyszert is szedtem rá, amitől szépen kitisztult, viszont kis piros hegek maradtak a pattanások után, sőt erre a hegesedés dologra a mai napig hajlamos vagyok. Ezért is szeretek annyira barnítózni, mert akkor nem látszanak, de most pont ki vagyok fehéredve, ami a szemléltetés szempontjából viszont jól jön. 

A textúráját imádom, selymes, kellően folyékony és gyerekjáték eldolgozni. Én erre a Sigma F80-as ecsetét használom. A fedését a közepes fölé lőném be, nem full coverage, de szépen eltünteti a pirosságot. Csak pár napja vettem észre, hogy mikrocsillámok vannak benne, nagyon nagyon picik, csak a kézfejemen tűntek fel, az arcomon még napfényben sem vettem észre. Mindenesetre fotókon szépen visszaverik a fényt és ezzel életre keltik egy kicsit az arcot.

L'Oreal True Match alapozó - a picike csillámok

Az ajánlott fogyasztói ára 3999 Ft, amit szerintem teljesen megér, nagyon jó kis darab.

Szerk.: Most jutott eszembe, hogy a Tesminked webáruházban is kapható egy árnyalat belőle, ennél eggyel világosabb, de úgy tudom, hamarosan bővül a kínálat. :)

Mit gondoltok róla? Próbáltátok már, esetleg szeretnétek?

27 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már egy ideje szemezek vele, de most a véleményed és a képek meggyőztek. :)

Kriszta írta...

Én is nagyon meg vagyok elégedve ezzel az alapozóval. Eleinte nekem sem tűntek fel a csillámok, de szerencsére egyáltalán nem vészes.

Vick írta...

Meggyőző! :)
Pláne, hogy már megvan az ehavi Glamour az 50%-os dm kuponnal...lehet, hogy őrá váltom be. :)

suzie írta...

Szerintem teljes áron is megéri, de -50%-kal meg aztán pláne :)

Virág írta...

Én nagyon szeretem, igazából pont azért, amit írtál, hogy nem olyan maszk hatású, de mégis nagyon szépen fed. Kicsit csillog tőle a bőröm, de ez púderrel szuperül orvosolható. Ami az árát illeti, én az Ázsia Centerben veszem 2200 Ft-ért. Eleinte féltem, hogy nem az a termék van a tubusban stb, de a félelmeim alaptalanok voltak, a termék ugyanaz és majd féláron hozzájutok.

Domcsa írta...

Szeretném megkérdezni, hogy milyen gyógyszert szedtél rá? Volt valamilyen mellékhatása? :)

suzie írta...

Roaccutant szedtem, nekem csak annyi volt a mellékhatása, hogy iszonyúan száraz lett a bőröm, de például a májra is lehet rossz hatással, meg elég durva lista volt ott a lehetséges mellékhatások résznél, erre emlékszem.. Ez legyen az utolsó, amihez nyúlsz, ha már semmi más nem hat

Kriszti írta...

Én is most akarok venni alapozót, de nem tudom, hogy ez vagy max factor lasting performance? a bőröm típusa ugyanolyan, mint a tied:)

suzie írta...

A Lasting Performance erősebben fed és tartósabb is, viszont az összes árnyalat rózsaszínes beütésű azt hiszem. Ha rózsaszínes a bőröd, akkor a tulajdonságaik alapján válassz (kell-e ennél erősebb fedés pl?), ha sárgás, akkor a Loreal.

Kriszti írta...

nem rózsaszínes a bőröm, de erős fedést szeretnék:(

suzie írta...

Mondjuk az enyém sem az, mégis évekig használtam a LP-t.
Önbarnító mellett mondjuk már nem tudnám, mert ezektől elég sárgás lesz a bőr.

A legjobb az lesz, ha a teszterből egy kicsit az álladhoz felkensz és megnézed, elüt-e vagy nem

Kriszti írta...

Igen, az lesz a legjobb, köszi a segítséget. :)

Bikira írta...

Éppen alapozó vásárlása előtt állok, úgyhogy szeretnék 1-2 dolgot pluszban kérdezni.:) Van benne napfényvédő? Illatanyag stb mentes? Kicsit érzékeny és problémás tud lenni a bőröm, úgyhogy ezek is fontosak nekem. Maybelline Affinitone Mineral-t használtam, de szeretnék mást is kipróbálni. Ráadásul vidéken lenne 10 %-os kedvezményes is, úgyhogy az ára sem vészes annyira. És hát azért ez hosszabb távú befektetés, mert nekem 8 hónapig kibírta.
(Andi)

suzie írta...

A krémmánia szerint illatanyagmentes, SPF szerintem nincs benne, ami nagyon fura, mert az amerikai verzióban van :o De az enyémekre nincs ráírva

Bikira írta...

Érdekes akkor. Hát mindenképp megnézem majd magamnak a drogériában. Köszönöm szépen!:)
(Andi)

Letti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Letti írta...

Bár most van egy elég csecse kis Astor Skin Match alapozóm (hasonló "bőrszínhez igazodós" a koncepció annál is), de ezt is szívesen kipróbálnám az itt olvasottak/látottak alapján... na majd ha jön egy jó kis akció. :-)

FahéjkaBaba írta...

Használtam ezt az alapozót 2 éve - A színválasztás elég fura mert a Mac-ből NC vagyok ebből pedig a W betűs nekem pont hogy rózsásabb volt. A w5-öt használtam de ahhoz képest hogy 5-ös színmélység nagyon halványka volt (NC40-42 vagyok a Mac-nél). A csillámok benne nagyon nagyok, van másik alapozóm is amibe vannak fényvisszaverőpigmentek de azok vagy 10x kisebbek és ráadásul a nevetőráncomat úgy kiemelte hogy vagy 20 évvel öregebbnek néztem ki(akkoriban 16 évesen) - De innen is látszik hogy mindenkinek más válik be a bőrére és sosem lehetünk biztosak abban hogy ami másnak jó az nekünk is az lesz :)

suzie írta...

Biztos, hogy ugyanezt az alapozót használtad? Elvileg ez egy 2011. őszi újdonság.
Viszont volt régebben az Accord Parfait (vagy még van?), aminek teljesen ugyanilyen az üvege.

Névtelen írta...

Nekem ez a kedvenc alapozóm. Jól fed, könnyen és egyenletesen fel tudom vinni, tényleg illeszkedik a bőröm színéhez. Az egyetlen gyenge pontja valóban az, hogy nincs benne SPF. Amióta viszont használom a Garnier BB krémjét, már nem használok alapozót.

Dóri

paphu írta...

szuppiii, megtudtam, h nem vagyok meleg! :D
Egyébként BB krém után nem nagyon fogsz alapozó után vágyódni és az még ezeket a kis piros bigyókat is szépen begyógyítja.
Kíváncsi vagyok milyet vettél és h fog tetszeni :)

suzie írta...

Pont ezért rendeltem BB-t, hogy a hegeimet eltüntesse.. :(

paphu írta...

ha Te nem hívod fel rá a figyelmet, nekem fel se tűnik.
Egyáltalán nem vészes, sőt, sztem sokan örülnének ilyen bőrnek :)

suzie írta...

A régi állapothoz képest én is örülök, de azért jó lenne egy egyenletes, pirosság nélküli szín.. Na majd hátha a BB csodát tesz :)

Évi írta...

Nekem most érkezett meg a BB krémem, nagyon szeretem. Használtam egy időben ilyen Lorealt, aztán Lancome teint idole-t vettem, és mellette most tesztelem a BB krémet. Amúgy nagyon látványos a fotó, amit felraktál. :)

Unknown írta...

Sziasztok!
A kérdésem az lenne h a BB krém re rá lehet/kell kenni az alapozót vagy a BB egynelő az alapozóval? Köszönöm :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.