2012. szeptember 25., kedd

Maybelline Colorama - Új árnyalatok

Nagyon dögösen néznek ki a Colorama lakkok, mióta megkapták az új ruhájukat, annyival csábítóbbak, mint a régi, fehér kupakos változat, ti is így gondoljátok? :) Idén ősszel a kifutók által inspirálva a Maybelline több új árnyalatot is elhozott nekünk a Colorama család eddigi színei mellé, amikből kaptam is termékmintát, hogy megmutathassam őket nektek is. A széles színválasztékban minden alkalomra találhatunk kedvünkre valót az aranyos pasztelltől a vadító mély lilán át az érzéki vörösig. Ti melyiket választanátok?

Maybelline Colorama körömlakkok



Maybelline Colorama 254, 26, 86, 652, 91

Maybelline Colorama 155, 150, 06, 67

Maybelline Colorama 108, 80

(Elnézést a rossz képekért és a csúnya lakkozásért, bad blogger day-em volt úgy tűnik)



A színek nekem nagyon tetszenek, az állaguk azonban változó. Egyetlen szín volt a 11-ből, ami nem igényelt második réteget, a sötét mentás zöld árnyalat. Az összes többinek kellett a második, kinek jobban, kinek kevésbé, de kellett. Tény, hogy a lakkok ára a maguk 799 forintjával az olcsóbb kategóriába tartozik, így talán nem is várnánk tőle egyetlen ecsetvonásos, hiperpigmentált tökéletességet. 

Próbáltatok már Colorama lakkot? Szeretitek őket?

7 megjegyzés:

Aggie írta...

A boltban egyetlen árnyalat sem keltette fel az érdeklődésem, de az a zöldes nagyon szép felkenve.

suzie írta...

Nekem a sötétlila és az első képen az utolsó, korallos árnyalat tetszett meg nagyon:)

katjes írta...

nekem a bezs tetszene ha nem lennenek ilyen pici kis csillamok benne, itt a kepen nem latszik de amit en lattam az uzletben abban voltak..

dorottyazsofia írta...

Megmondom őszintén, nekem a régi dizájn jobban tetszett, bár lehet, az alakja miatt. Nekem is a világosabb korallos árnyalat a kedvenc ezekből :).

kéty^^ írta...

az első 3 szín és az a sötétlila bejön ^^

Elinore írta...

nekem ez a szett, így ahogy van! :D

Thündérke írta...

A 108-as nagyon tetszik, csak meg kellett volna, hogy vegyem múlt héten :)