2012. szeptember 13., csütörtök

Wet n Wild kincsek

A Wet n Wild háza táján tényleg kincsekre lelhetünk, és emiatt ez az egyik, ha nem A kedvenc amerikai drogériás márkám. Essence árkategóriában találunk náluk MAC-hez hasonlítható minőségű szemhéjpúdereket, szép matt pirosítóik vannak, erőteljes színű szemceruzáik, csodásan pigmentált rúzsaik. Más termékről nem tudok nyilatkozni, de ha csak ezek ennyire jók, már akkor is megérdemli a kedvenc szóval illetést.



Már láthattátok a zsákmányos bejegyzésben, hogy három dolgot vettem tőlük, amivel egyébként hazudtam, mert négyet, csak annyira ciki bevallani, hogy a rúzst már nem is találom... :) Tudom, hogy itthonról meglehetősen nehéz beszerezni ezt a márkát, de nem lehetetlen. Én tavaly  a makeupgeek fórumon megkértem egy random felhasználót, hogy vegye meg nekem, ő megvette, gondolom rátett magának 1-2 dollárt és elküldte. Simaliba.


A kedvenceim természetesen a coloricon paletták, a tavalyi 4 kombinációból 3 megvan és mindet imádom. Idén csak a Comfort Zone-t vettem meg, a többi nem hozott annyira lázba. Mondjuk lázba kifejezetten ez sem, de natúr színekre mindig szükség lehet. :)


A Wet n Wild szívesen koppintja a MAC színeit, találtam is egy listát, hogy ebben a palettában mely MAC (illetve UD) festékek hasonmása található (forrás):

Bal oldal:
1. BROWBONE - MAC Dazzlelight or MAC Vanilla Pigment
2. EYELID - MAC Tan Pigment
3. CREASE - MAC Bronze
4. DEFINE - Urban Decay Hustle
Jobb oldal:
1. BROWBONE - MAC Vex
2. EYELID - MAC Juxt
3. CREASE - MAC Humid
4. DEFINE - MAC Club

Jött még velem egy pirosító is, visszafogott, matt, nagyon szépen pigmentált és mindössze $3, azaz 700 forint alatti. A szemceruza 230 forint volt ($1) és sokkal nagyobb, mint egy átlagos cerka, a minőségével azonban nincsen probléma, szép, erőteljes fekete (csak a csíkhúzás előtt elmaradt a hegyezés).




Persze visszagondolva még szívesen válogatnék az árnyalatok között, de akkor és ott nem gondoltam, hogy szükségem lenne másra. Azért ha lenne egy WnW pult mondjuk a Rossmannban, akkor háromszor ennyibe kerülne minden azért azt hiszem, elég gyakran látogatnám. :))
Ti próbáltatok már Wet n Wild termékeket? Ugye, milyen jó lenne, ha nálunk is kapható lenne? Ugyeee?

P.S. Hallgassatok cukibájos zenét, nekem most ez a kedvencem!

 

3 megjegyzés:

Dia írta...

jaaaj legyen már jövőhét és kapjam meg én is ezt a palettát!:) most még jobban várom és hát nem kifejezés hogy mennyire jó lenne ha lenne ilyen a Rossmannban..de tényleg biztos sokkal drágább lenne..:/

Elíz írta...

Hmm jó lenne! :)

Thündérke írta...

a pirosítónak isteni színe van *-*