2012. szeptember 6., csütörtök

Oasap v2.0

Amikor a blog révén választhatok egy webshopból termékeket, mindig nagy dilemmát okoz egy kérdés. Olyan terméket kérjek, amiről tudom, hogy biztosan hasznát fogom venni és szívesen viselem majd, vagy olyat, amire ezek nem biztos, hogy igazak, viszont érdekes és különleges darabról van szó, amit valószínűleg az olvasók szívesebben nézegetnének, mert a hétköznapokban ők is ritkán látnak ilyesmit. Ezúttal, azt hiszem, inkább az első győzött, de azért remélem, szívesen látjátok a választott termékeket. :)

 
A borítéktáska rengeteg színben kapható, nehéz a döntés. Azért választottam a világoskéket, mert ilyen színű táskát nem hiszem, hogy vettem volna magamnak, na meg mert nyárra milyen jó ez a szín, persze mire megkaptam, hirtelen ősz lett, semmi gond. Talán a barna jobban kiszámítható lett volna, de hát abból is van vagy három féle, találd ki, melyik melyik a képek alapján... Egyébként az ebayen is fellelhető ez a jószág talán kevesebb mint féláron az Oasap webshophoz képest.

Itt nézhetitek meg: http://www.oasap.com/shoulder-bags/8487-oversized-simple-envelope-clutch-bag.html


A karkötő nagyon masszív darab, súlya is van rendesen. A fényes aranyat választottam, bár féltem egy kicsit, hogy nagyon sárga és gagyi lesz, de szerencsére egyáltalán nem. Remélem, nem fog úgy kopni a színe, mint a nemrég vásárolt H&M karkötőmnek, amit mellesleg visszavinni sem tudnék, mert nem volt rajta árcímke, így egy másik karkötőjét húzták le és az szerepel a blokkon.. hát nem csodás?:)

Link a karkötőhöz: http://www.oasap.com/bracelets-bangles/5743-punk-style-curve-finish-cuff.html


A fülbevaló azért jött, mert ha valami must have, hát akkor az a szegecs. Eddig is szerettem a szegecses dolgokat, nem gondoltam, hogy valaha ekkora trend lesz, 7-8 éve örültél, ha találtál egy övet, ami szegecses volt, most meg próbálj meg találni egy olyat, ami nem az. Egyébként tetszik ez is, jó kis rendelés volt, elégedett vagyok vele.

Link: http://www.oasap.com/earrings/12466-spike-pendant-embellished-earrings.html


Nem titkolt vágyam következő alkalommal - ha lesz még ilyen lehetőségem - lecsapni az agyonhype-olt szegecses  táskára is, mert KELL egy szegecses táska, és itthon csak a H&M-ben és a Mangoban láttam egyet-egyet, ami egyébként nagyjából egymás kopija, szóval minden második csajszi olyanokkal fog rohangálni, azt meg nem szeretjük annyira.

9 megjegyzés:

katjes írta...

hat en eloben nem lattam meg oasap szegecses taskat, de mar a blogokon meguntam a latvanyat, inkabb fogok h&mesben flangalni mint mindenki mas : D csak nemtudom melyiket vegyem ott mert a feher is tetszik meg a fekete is:))

suzie írta...

Azt szerintem jóval többször fogod látni, mint az oasapost:D Egyébként az is nagyon jó:) Én nem szeretem a fehér cipőket/táskákat, úgyhogy a feketére szavazok!:)

Marcsi Kincsesládikája írta...

Nagyon tetszik a karkötő! De ha azt vesszük, a fülbevaló is és a táska is ;)

katjes írta...

hat az egyetlen ami a fekete ellen szol (de az nagyon!) hogy aranyszinu szegecses, es en nagyon anti arany vagyok, kiskorom ota nem volt rajtam semmi aranyszinu, meg a taskaimon a csatok meg hasonlo aprosagok SE

Vanilla írta...

Nagyon szupik, ilyenkor úgy bánkódok hogy nincs kilőve a fülem. :D

suzie írta...

@Marcsi: :)))

@katjes: régebben én is így voltam, azóta viszont fordult a kocka, és nagyon aranypárti lettem:)

@Vanilla: ezen tulajdonképpen bármikor változtathatsz :D

Vanilla írta...

Áh, irtózom a művelettől. :D Meg érzékeny a fülem, égni szokott, nem tudom hogy tolerálná.

Elíz írta...

A táskát és a karkötőt imádom, gyönyörűek! Persze azért a fülbevaló is szép :)

hkorinna írta...

Nagyon tetszik, amiket rendeltél! Ilyen borítéktáskán már én is régóta gondolkodom! :) A karkötő egy álom, és a fülbevaló is nagyon szép! A szegecses dolgokra én is totál rákattantam! Egyébként most akadtam a blogodra, fel is iratkozom. :) Ha gondolod kukkants be hozzám is!