2012. szeptember 23., vasárnap

Napi smink - A legegyszerűbb és leggyorsabb

Két kulcsfontosságú szempont, ha a reggeli sminkről van szó. Nálam legalábbis mindenképp, mert ha akár fél percet le tudok csípni valahonnan az alvás javára, már megéri. A sminkelés meggyorsításában nekem rengeteget segítettek a tartós krémes szemhéjfestékek, nem meglepő, hogy az utóbbi hónapok hétköznapi sminkjeinek az alapját az esetek többségében ezek jelentették. Egyszerűen csak felviszem a festéket, esetleg hozzáteszek egy másik színt és nem kell aggódnom, hogy a nap végére elmászik a helyéről.

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze

Két kedvencem van, a Catrice Made to Stay és a Maybelline Color Tattoo termékei. Szuper, hogy nem kell a szemhéjalapozóval bajlódni, eldolgozni, várni, hogy megszáradjon, mert anélkül is erőteljes színű és tartós lesz a sminkünk. A sötétebb árnyalatok remekül megállják a helyüket önmagukban is, bár én a szempillák tövében szeretek elsatírozni egy kis fekete szemhéjpúdert. A világosabb színek esetében szerintem jobban mutat, ha a külső V-be kerül egy sötétebb festék is.


Természetesen nem csak nappali, egyszerű sminkekhez használhatjuk őket, hanem színes alapként is kiválóan funkcionálnak a drámaibb szemfestéseknél. :)

A Catrice festéken igencsak látszik, hogy szeretve van. :) A Maybelline meglehetősen új, így rajta még annyira nem.

Ti is imádjátok a krémes szemhéjfestékeket? Melyik a kedvencetek?

5 megjegyzés:

Zsofi írta...

Én még nem mertem kipróbálni a megjelenés óta ezt a made to stayt, de miattad, meg most hogy le is van árazva, azt hiszem rászánom magam.. :)

Vanilla írta...

Ugyanez a véleményem. :) Az én kedvencem egy Essence Circus, taupe színű. Azzal a csomagolása miatt is öröm dolgozni. :D

Thündérke írta...

Egyszerű , de nagyszerű!:)

Enobatalina írta...

A szádon mi van, annyira szép a színe?!

Elíz írta...

Hmm, azt hiszem ki fogom végre próbálni :)