2014. február 19., szerda

Drámai arany smink

Múlt héten csináltunk pár fotót, amire magamat sminkeltem. Az arany szín adott volt, ami egyébként is az egyik kedvencem, ha szemhéjpúderről van szó, így egyáltalán nem bántam a dolgot. :) Barnával és feketével kombinálva egy meglehetősen drámai smink kerekedett a végére, de a fotók esetében muszáj kicsit túlzásba esni, különben meg sem látszana a képeken.

Az alábbi fotókat már hazaérve készítettem, nagyjából 5-6 órával sminkelés után, úgyhogy itt-ott látszik már, ahogy a hatalmas mennyiségű festék megsínylette az időt, ezt nézzétek el nekem. :)


Több kép és terméklista a tovább után!


Amit használtam

ARC
  • Max Factor Facefinity + Revlon Colorstay alapozó
  • MakeUp For Ever Full Cover korrektor
  • Korrektor paletta (kontúr-highlight)
  • Kryolan fixáló púder
  • Kiko bronzosító
  • Catrice bronzosító
SZEM
  • IsaDora szemhéjalapozó
  • NYX Milk Jumbo Eye Pencil
  • Wet n Wild Vanity paletta arany színe
  • BftE arany pigment
  • Mac Corduroy
  • Coastal Scents 26-os paletta sötétbarnája
  • Sleek Original paletta feketéje
  • Wet n Wild Vanity paletta matt világos szemhéjpúdere
  • Urban Decay Sin 
  • L'Oreal Gel Intenza zselés tus
  • Evelin folyékony tus
  • Ardell Demi Luvies műszempilla
SZÁJ
  • L'Oreal Color Riche Nude 

Nincsenek megjegyzések: