2014. február 15., szombat

Illatélmény - Black Orchid

Ez a parfüm drog. Rabul ejt és függővé tesz. Nem éreztem még semmit, ami ehhez hasonló lett volna. Talán pont emiatt az első fújás korai perceiben kissé zavartan próbáltam kendőzni egyfajta csalódottságot, mert a korábban olvasott dicsőítő vélemények alapján azt vártam, hogy érzékszerveim már az első szaglásra örömtáncban fognak kitörni. Nem sokkal később viszont azon vettem észre magam, hogy nem tudom letenni a csuklómat az orrom elől, annyira a rabjává tett ez a páratlan illat. Az enyém kellett legyen és az is lett.


Illatpiramis
Fejillat: jázmin, gardénia, ylang-ylang, bergamot, citrom, mandarin, feketeribizli
Szívillat: fűszeres és gyümölcsös jegyek, lótusz, orchidea
Alapillat: vetiver, szantálfa, pacsuli, ámbra, tömjén, vanília, mexikói csokoládé

Az arannyal díszített lapos fekete üveg klasszikus eleganciát kiált. Egyetlen zavaró tulajdonsága, hogy nem látszik, mennyi van még benne. A minőség kifogástalan, egy hosszan tartó parfümöt kapunk jelentős aurával.

Tom Ford számos unisex illatot dob piacra, és bár a Black Orchid nőiként van nyilvántartva, egy határozott megjelenésű, férfias férfin fantasztikusan szexi hatást kelthet. Ugyanígy nők közül is csak egy nőies, erős és magabiztos jellemhez passzol ez a merész és különleges parfüm. Aki ilyen, azt felemeli, titokzatos ködbe burkolja, még csábítóbbá teszi. Aki bizonytalan, azt elnyomja és lenyomja.
El tudom képzelni, hogy valakinek ez az illat legyen a védjegye és évszaktól, alkalomtól függetlenül mindig ezt viselje. Nekem azonban ez nem az a parfüm, amit egy farmernadrág mellé vagy az irodába magamra fújnék. Ez nekem az este és a csábítás illata, sötét és édes, mély és érzéki. A megközelíthetetlen díváé, aki tetőtől talpig feketében, hideg, mégis kacér mosoly kíséretében gyűjti a lopva vágyakozó tekinteteket.
Néha csak itthon ülve előveszem az üveget és elmerülök ebben a mámoros illatban.. Alig várom, hogy az ugyanilyen nevű, sötét bogyószínű rúzst is beszerezzem mellé, tökéletes kombináció lenne. 

6 megjegyzés:

Anna írta...

Oh, imádom! *.* A nővérem használja, ő is inkább alkalomra, egyébként Lolita Lempicka L illata a védjegye, a minap is alaposan megkeverte a fejem, amikor megéreztem egy üzletben, mert annyira ritka és különleges parfüm, hogy komolyan azt hittem a tesóm is a közelben van. :D

suzie írta...

Szeretem a különleges illatokat, legközelebb megszagolom a Lolita Lempickát is:))

Katalin írta...

Kedves Susie!Nagyon örülök neki hogy ujra irsz!A hajad nagyon szép szinü! Hol sikerült megvenned a parfümöt?

suzie írta...

Szia Katalin!:) Köszönöm! A parfümöt egy 13. kerületi parfümériában vettem

.Loriel.~ írta...

hahó! mintát lehet belőle valahol kapni? 1-2ml-es kiszerelésre gondolok :)

suzie írta...

Szerintem max külföldi oldalakról lehet rendelni:/