2014. március 18., kedd

Makeup Of The Night - Losing Sleep

Ha az esti buli előtt kevés időm van készülődni, biztosra akarok menni és/vagy nem vagyok épp kísérletező kedvemben, akkor tuti, hogy bronz vagy arany sminket készítek. Legközelebb muszáj lesz emlékeztetni magamat, hogy csakazértse történjen megint így.:)

Nektek is van tuti befutó sminketek/színkombinációtok? Írjátok meg kommentben, mi az!:)





Amit használtam

ARC
  • Revlon Colorstay + Maybelline Affinitone 24H, L'Oreal Lumi Magique (a kedvenc alapozóm elfogyása teljesen leblokkolta az agyam, ezért lett ez a nagy összevissza alapozó-kombó:))
  • Make Up For Ever Full Cover korrektor
  • Ben Nye Banana púder
  • Ben Nye Natural Set púder (erről is érkezik teszt hamarosan!)
  • NYX Pinky pirosító
  • Kiko bronzosító
SZEM
  • IsaDora szemhéjalapozó
  • NYX Nude Pearl pigment
  • NYX Yellow Gold pigment
  • NYX Walnut Pearl pigment
  • Matt fekete
  • Matt bőrszín
  • Paris Berlin fekete szemceruza
  • L'Oreal Miss Manga spirál (erőltetem, de csak nem tetszik)
SZÁJ
  • BYS Salmon rúzs

5 megjegyzés:

Apolka írta...

nagyon szép, a legközelebbi buliba kipróbálom!=) nekem a befutó bulisminkem a csillogó szürke füstös szem nude szájjal, valamiért reflexből ilyet készítek mindig. nemrég azonban vastag cicás tusvonalat húztam, picit fura is volt.=D

iamzita írta...

A szemedre matt őrszínnek mit használtál?
És úgy általában milyen márkának van jó matt highlighterként használható árnyalata (szemre)?

suzie írta...

@Apolka: Köszi!:) A te sminked is jól hangzik, én is bevetem valamikor:))

@iamzita: A Wet n Wild Vanity paletta matt bőrszínét szoktam, de mindjárt elfogy, akkor megveszem a MAC megfelelőjét, ami elvileg a Brulee. Szerintem érdemes egy ilyen gyakran használt és fontos színnél beruházni egy jó minőségű, akár drágább darabra. Nézz körül a MAC-nél vagy az Ó utcai sminkboltban a Paris Berlin és BenNye mono festékek között:)

Elíz írta...

Nagyon szép lett (ez is) :)

suzie írta...

Köszönöm, Elíz!:)