2014. április 3., csütörtök

Alapozó Kisokos - Tarts otthon többfélét!

Tarts otthon legalább két különböző típusú alapozót, ami színben megfelelő a bőrödnek. Az egyik legyen a "hétköznapi", nappal használatos. Ebben legyen minden földi jó, ami a bőrödért tesz, például fényvédő (főleg, ha külön nem használsz ilyet sminkelés előtt), bőrbarát, bőrtápláló anyagok. Legyen természetes a fedése, ami a kegyetlen nappali fénynél sem szúrható ki 3 méterről. Nem kell full coverage-re törekedni, a hibákat a korrektorral fedd el, ne az alapozóval, már-már maszkolás szinten. Egyébként is azt vettem észre, hogy sok esetben olyan nők akarnak mindenáron matt és full coverage termékeket levadászni, akiknek nincs is rá szüksége. Legyen természetes és élettel teli fénye az arcodnak, ne egy halottas hatású porcelánbaba akarj lenni.


Legyen egy alkalmi alapozód is. Mivel ezt csak különleges alkalmakkor, például buliba fogod viselni néhány órán át, nem kell annyira védenie a bőröd az őt érhető hatásoktól. Fontos, hogy fotóbarát legyen, mert este is fogod viselni, amikor kizárólag vakuval készülnek a képek. Kapásból azt mondanák rá a legtöbben, hogy ne legyen benne fényvédő (SPF), de valójában nem ez a legfontosabb. Egy 15-20-as faktorral rendelkező alapozó nem fog becsillanni vagy kifehéredni a vakutól. Ami sokkal veszélyesebb, az a titánium-dioxid nevű összetevő. Ettől lesz szürke és furcsa színű és hatású az arcod a képeken. Nézd meg az összetevő listát, és ha a titánium-dioxid a felsorolás utolsó néhány tétele között van, akkor valószínűleg nem lesz vele probléma. Ha biztosra akarsz menni, azért guglizz rá.

Nektek hány különböző alapozótok van otthon? Mi alapján választjátok ki, hogy melyiket viselitek aznap?

5 megjegyzés:

Judit írta...

Nekem a kedvence szeptember óta nappalra a Missha Perfect cover (no.27.), ki kellett tapasztalnom, hogy mit kenjek alá, mire rájöttem, hogy a legjobb. Tudom neked az nem jött be, az én bőr típusom meg pont szereti. Mióta meg van, egyszerűen nem szeretek alapozóhoz nyúlni se, egyiknek sincs olyan természetes hatása, az általam korábban használtak közül. Még a megszűnő Max Factor experiencet is szeretem, azt nappalra ritkábban használom, de alkalomra szinte csak azt. De pl, van korrektorom is,amit csak este bulikra kenek fel, mert baromi jól fed, de nappali fénynél nem túl természetes.
Még mindig szereted a Loreal alapozódat? Szoktam nézegetni boltba, de még a korábbi accord parfaiból is van egy kicsim.

suzie írta...

Szia Judit! Valóban nem jött be, de eszembe jutott újra kipróbálni, csak fogalmam sincs, hova tettem:) A MF Experience tényleg jó alapozó! könnyed és természetes a hatása, és nincs olyan erőteljes rózsaszín tónusa, mint sok Max Factor alapozónak.

Igen, a L'Orealt még mindig nagyon:) Szerintem simán ver sok 10ezer forintos alapozót, érzetre is, kinézetre is és tartósságra is. Például hiába tök szép a MAC SFF, minden percben eszembe jut, hogy rajtam van, úgy ránehezedik a bőrömre.

Anna írta...

Három alapozóm és három BB krémem van. Alapozót ritkán használok, de a kedvencem a Maybelline Affinitone. Régebben én is L'Oréal-t használtam és nagyon szerettem. :)

Judit írta...

Hmmm, akkor lehet glamour napokon lecsapok, annyi kupon van már azt se tudom mire váltsam be:))
Nekem eléggé vízhiányos a bőröm, a missha meg valahogy táplálja, és nem hagyja kiszáradni, szinte várom hogy felkenjem, annyira nem érzem hogy rajtam van. És kb 3-4 óra után kell újra púdereznem a T-vonalam.De hát ezek egyéni dolgok, pl a Max factor facefinity kimondottan szárítja az arcom...nincs is több max alapozóm, és nem is tervezek, bb előtt én is évekig lorealoztam.

Judit írta...

http://www.oliviapalermo.com/snapped-olivia-close-up/?utm_source=Facebook&utm_medium=Referral&utm_campaign=Snapped_Close_Up_20140414

Kedvenc alapozója:)