2014. április 30., szerda

Ápoló hajpakolás és szérum a Gerovitaltól



Tudtátok, hogy a Gerovital Plant nem csak az arcbőr különféle problémáira és igényeire keresett nekünk megoldást, hanem ugyanekkora figyelmet fordított a hajunk ápolására is? Gerovital Plant Tratament néven kapható a hajápoló termékcsalád, ami az általános regeneráló termékek mellett zsírosodás, korpásodás és hajhullás ellen is felveszi a harcot.

 Gerovital Plant Tratament hajápoló termékcsalád



Két terméket kaptam tesztelésre a regeneráló termékcsaládból, az ápoló pakolást megviselt hajra és a szérumot töredezett hajvégekre. Szívesen kezdtem el használni őket, mert korábban a nagymamámnak nagyon bevált egy másik termékük, a Gerovital hajhullás elleni sampon.:)
A termékek csomagolása egyszerű és letisztult, nem a csillogó külsővel akarják felhívni a figyelmünket, a hangsúlyt inkább a belsőre, a gyógyhatású tulajdonságokra helyezik. Az arcápolókhoz hasonlóan ezek is tartalmaznak természetes növényi kivonatokat, és gazdagok keratinban és vitaminokban. Rövid idő alatt ígérnek eredményt a haj és fejbőr problémáinak harcában, és nem utolsó sorban az áruk is igen kedvező.


A Gerovital Plant Tratament ápoló hajpakolás 150 ml-es tubusban érkezik. Egy kellemes, tiszta és friss illatú pakolást kapunk, aminek meglehetősen sűrű az állaga, ebből kifolyólag az én hosszú hajamra elég rendes mennyiség rámegy (bár tény, hogy egyébként sem szeretem elaprózni az ilyesmit, menjen, ami mehet). A hatóideje mindössze néhány perc, így szerintem valahol a balzsam és a pakolás között állhat, de mindenesetre ideális a magamfajta zuhanyzóban hajmosós embereknek. A leírás alapján a termék intenzíven ápol, hidratálja a szennyeződések, UV sugarak, hajfesték és styling termékek használata által megviselt hajat. Ígérete a rugalmas, élettel teli, könnyen fésülhető és egészséges haj. A pakolás 1270 Ft-ért kapható, és a www.g-online.hu oldalon tudtok hozzájutni.

Tapasztalataim alapján valóban puha maradt a hajam öblítés után, és tetszik, hogy az illata is megmarad, viszont én a használatát felváltva javasolnám egy intenzívebb, hosszabb hatóidejű pakolással a maximális eredmény végett, mert hosszútávon egy szárazabb hajra nem biztos, hogy önmagában elég tud lenni. Sietősebb készülődésekre, amikor nincs időnk kivárni, amíg egy hagyományos pakolás munkálkodik a fejünkön, tökéletes.


A hajápoló szérum töredezett hajvégekre 100 ml-es spray kiszerelésben kapható, és ugyanazt a kellemes illatot árasztja, mint a pakolás, ami azért szuper, mert az én hajamból például hamar elillannak az ilyen finomságok, így viszont kicsit rá lehet erősíteni erre az időre.:) A címkéje szerint javítja a hajszál szerkezetét, és intenzíven táplálja a töredezett hajvégeket. A szérumot a még nedves hajra kell felvinni. A szérumot 1099 Ft-ért tudjátok beszerezni az Auchan és a Tesco áruházakban, valamint a www.g-online.hu weboldalon..

Őszinte leszek, én nem hiszek abban, hogy egy spray 100%-osan meg tudja oldani a már meglévő problémát, így én inkább a puhítást várom tőle, és a látvány javítását, vagyis hogy ránézésre ne legyen olyan szálkás hatású a haj. Mivel pont néhány hete lettek levágva a jó néhány centis töredezett hajvégeim, így inkább a szinten tartásban vártam a segítséget a Gerovital termékétől. Egyelőre nem panaszkodom, de pár hetes használat minden bizonnyal kevés, hogy ebben a kérdésben határozott ítéletet tudjak hirdetni. Egy kis plusz ápolás sosem árt, úgyhogy szívesen fújkálom minden hajmosás után. :)

A Gerovital Plant Tratament többi termékéről a www.farmec.hu weboldalon találtok információt!

2 megjegyzés:

Anna írta...

Én inkább a természetes hajápolási technikáknak vagyok a híve. Olívaolaj a hajvégekre, natúr joghurt pakolás. :)

Hajvégápoló szérumot használok csak.

Unknown írta...

Nekem sajnos pont hogy hamarabb zsírosodott tőle a hajam,és be is korpásodott ( pedig nem volt ilyen eddig problémám ) . Ami rendbe tette a hajam,és már ritkábban is kell hajat mosnom,az a white hairben kapható kevin murphy sampon és balzsam . még jó,hogy vannak olyan szalonok,ahol minőségi termékekkel dolgoznak . Most már nem váltanék se fodrász szalont,se hajápolószereket :)