2014. április 9., szerda

Clarins gyengéd hámlasztó tonik

Sok jót olvastam a Clarins gyengéd hámlasztó tonikjáról, és épp féláron volt, amikor benéztem a Müllerbe, úgyhogy ezt égi jelnek véve rögtön meg is vettem. Teljes neve Gentle Exfoliator Brightening Toner, amiből ragyogóbb és egységesebb bőr ígéretét olvashatjuk ki. Bár nem régóta van meg, már most is be tudok számolni vele kapcsolatban néhány dologról. Vegyétek ezt egy amolyan első benyomásos blogpostnak. :)

Clarins Gentle Exfoliator Brightening Toner

Katt a továbbra!



A Clarins Gentle Exfoliator a címkéje szerint "frissítő, "exfoliáló" folyadék, ami eltávolítja a szennyeződéseket és az elhalt hámréteget, a fakó arcbőrt puhává, sugárzóvá varázsolja. Fehér árvacsalán kivonata puhítja és finomítja a bőrtextúrát." Heti kétszer javasolt használni. Arctisztítás után egy ezzel átitatott vattakoronggal végigtörlöd az arcod, vársz egy percet, és jöhet a hidratálókrém. AHA sav tartalma miatt fokozhatja a nappal szembeni érzékenységet, és használata után egy hétig nem javasolt napozni. Én ezt a szolival nem egészen tartottam be (azért igyekszem).

Úgy negyedik hete használom, és egyelőre pozitív dolgokat vettem észre. Emlékeztek a Garnier BB krémes bejegyzés előtte-utána képeire? Még saját magamat is elrettentettem az előtte képpel...

Clarins Gentle Exfoliator Brightening Toner

Látható, hogy a bőröm pirossága szépen lehúzódott, egységesebb az alapszíne és valóban ragyogóbb hatást kelt (utóbbi a képen annyira talán nem jön át). Persze a kis piros pöttyök, amik pattanások után maradtak, láthatóak, de remélem, hogy hosszútávon talán ezeken is tud majd segíteni. Amit a képen látható hatáson kívül észrevettem, az az, hogy amikor - valószínűleg egy krémtől - hirtelen több pattanás is lett az arcomon, 2 nap alatt nyomtalanul elmúltak. Ez alapvetően el szokott nálam tartani 4-5 napig. Mitesszerem nem lett kevesebb egyelőre.

Az ára 10.000 Ft/125 ml
Nekem nagy mázlival sikerült féláron megszerezni, de most a Glamour napokon a Müllerben megint akciósan le lehet majd vadászni. Egyébként mivel csak heti kétszer kell használni, sokáig elég, úgyhogy nem rossz befektetés.

Van még egy-két Clarins termék, amit szeretnék kipróbálni. Nektek van tőlük kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések: